MuscleMeat

Ronnie Coleman

Bezoekers in dit topic

wat een monster was het
ik mag hem.

maar genoeg is genoeg

Ik vraag me af of Ronny is zijn beste tijd meer massa had dan Big Ramy nu?

zou ze graag langs elkaar willen zien staan
 
Ik vraag me af of Ronny is zijn beste tijd meer massa had dan Big Ramy nu?

zou ze graag langs elkaar willen zien staan
ik denk dat ronnie groter is op bepaalde punten, maar volgens mij kan bijna niemand ramy verslaan op been formaat.
de rug van ron was fenomenaal, zijn armen en zijn borst waren ook zeker niet voor de poes

we zullen het nooit weten

wel even een leuk vergelijkje hierbij

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

ik denk dat ronnie groter is op bepaalde punten, maar volgens mij kan bijna niemand ramy verslaan op been formaat.
de rug van ron was fenomenaal, zijn armen en zijn borst waren ook zeker niet voor de poes

we zullen het nooit weten

wel even een leuk vergelijkje hierbij

http://www.youtube.com/watch?v=tpahs_HykSU

ronnie op zeker na nogmaals het filmpje kijken
 
Ronnie is imo ongeëvenaard. Zo ontzettend veel massa, imo geen zwakke punten en toch altijd hard komen. GOAT
 
Ronnie wordt geopereerd aan zijn heupen!

hey guys just wanted to let yall know i am getting ready to go into surgery right now as we speak for my hips. thanks to all of my fans, friends and family for all of the support over the years without you i wouldnt exist. yeah buddy surgery aint nothin but a Peanut!!

hope i did this picture thing right never stop doing what you love!!

photo1_zps9f749a8b.png

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wow, was te verwachten ook wel he haha.
Ik wil niet eens weten hoeveel juice etc hij wel niet in z'n leven gezet heeft.
 
gaat denk ik niet alleen om de juice, gewoon te veel met zware gewichten getraind dat zie je ook bij mij in de gym bij wedstrijd jongend die nu boven de 45 zijn
 
Wat is er met ronnie aan de hand dan? (ik volg het nieuws amper nog)
 
Tja, als je na je 50st graag nog met je eigen knieën en heupen door het leven gaat, dan kan je best tijdig een schijfje minder beginnen te steken.
 
iemand die heel zen leven niks doet heeft ook pijn aan zen heupen toch
 
Tja, als je na je 50st graag nog met je eigen knieën en heupen door het leven gaat, dan kan je best tijdig een schijfje minder beginnen te steken.

Kan je daar geen medicijn voor ontwikkelen? Whahaha...
 
Wow, was te verwachten ook wel he haha.
Ik wil niet eens weten hoeveel juice etc hij wel niet in z'n leven gezet heeft.

srs? ik ben echt wel benieuwd hoeveel zo'n ifbb pro zet kijkend naar hoeveel zo iemand als bostin loyd erin spuit :p

volgens marc lobliner zijn er mr olympia competitors die alleen paar honderd mg test zetten

lmao
 
Day 2 of recovery under mr.8's belt!!! Such a hard worker. He never quits!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
srs? ik ben echt wel benieuwd hoeveel zo'n ifbb pro zet kijkend naar hoeveel zo iemand als bostin loyd erin spuit :p

volgens marc lobliner zijn er mr olympia competitors die alleen paar honderd mg test zetten

lmao

Jaa maar die gasten zetten er wel 30 iu hgh en een shitload aan slin bij hé
 
Doelde ook op gewoon alles niet alleen de AAS

srs 30 iu hgh? :roflol:
 
Dus hij is er trots op dat hij door blijft lopen met lichaamsproblemen totdat hij niet meer kon lopen? Hoe dom is dat
 
Volgens mij had ie geen kraakbeen meer over tussen zijn heupgewrichten ofzo, kan idd voortijdge slijtage zijn wellicht door te zwaar trainen.

Maar goed of dit direct door AAS komt dat is nog een beetje "wild guessing". Wel is het zo dat ie natuurlijk veel sterker is geworden door AAS. Daarnaast vind ik dat ie in die laaste video's niet super strickt traint met hele zware gewichten, dit kan natuurlijk voor de video zijn maar asl je het altijd doet kan dit dit soort blessures oplopen.
 
Back
Naar boven