Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by richard
Vind juist hoe groter hoe ruiger. Zijn bodybuiders, geen fitness babes!!! Mass, mass, mass. Dat is wat ik mooi vind.
Iedereen die aan bodybuilding doet, doet dit toch om gespierder te worden, en hun zijn nu eenmaal beter (training, voeding, andere hulpmiddelen). So be it!!!
Originally posted by richard
Frank Zane?? Mr.olympia met 43 cm. Dat is niet leuk om tegen op te kijken. Dat had ik 4 jaar geleden al. Ja, okee, hij is symetrisch en goed droog, maar dat zijn de meeste somaliers ook. We hebben het wel over een beetje spieren opbouwen.
\Originally posted by soulreaver
Ik zeg alleen hoe ik tegen de zaken aankijk.. ik vind die freaks als coleman walgelijk om te zien.. ik vind dat geen bodybuilders meer..
Originally posted by man_of_magic
Nee, ik hoef niet zo groot mogelijk te worden. Ik heb een bepaald doel voor ogen waarnaar ik streef. Als ik dat bereik ga ik onderhouden wat ik heb opgebouwd en andere sportieve uitdagingen opzoeken. Maar ieder z'n meug als jij het mooi vindt, go for it.
Dertig jaar geleden noemde ze iemand als Arnold of Oliva extreem gespierd en huge. Tien jaar later in het Lee tijdperk vonden ze hen niet meer extreem en Lee een freak. Vergeleken bij Yates is Lee dan weer minder freak en was Yates the limit. Nu lopen er wel een tiental jongens van het kalieber Yates rond en zelfs nog extreemer. Denk dat je gewoon moet aanvaarden dat iedere keer de norm hoger komt te liggen, het verleden minder extreem wordt.
Ik vind niet dat Gunther de lat hoger legt, door zijn lengte is hij wat zwaarder maar in verhouding zijn ze beiden van hetzelfde caliber.Originally posted by SQUAT
Dus nee, Coleman werd eigenlijk niet verslagen. De lat werd alleen maar terug hoger gelegd!
Originally posted by Big Byron
****? Arnold niet indrukwekkend? Ha!
Heb juist Pumping Iron nog ns gezien - als je dat niet indrukwekkend vindt weet ik het niet meer hoor...