Fitness Seller

Ronnie Coleman verslagen !!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ron-T

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
18
Waardering
0
Je zullen het misschien niet geloven
Ronnie Coleman is verslagen door Gunter Schlierkamp !!!!!!!!!!!!!!!

Uitslagen Show of Strength

Place Name Country
1 Gunter Schlierkamp Germany
2 Ronnie Coleman USA
3 Chris Cormier USA
4 Lee Priest Australia
5 Dennis James USA
6 Dexter Jackson USA
7 Craig Titus USA
7 Bob Cicherillo USA
9 Ahmad Haidar Lebanon
10 Johnnie Jackson USA
11 King Kamali USA
12 Art Atwood USA
 
Zat van het weeked in wat oude FLEX en te kijken die ik van Ron-T had geleend, en daar voorspelde ze al dat Gunter de man was die Ronnie eens zou verslaan.
 
Gunter is een lelijke sukkel.. Net als Ronnie.. het zijn monsters..
Kijk nou naar chris op de 3e plaats.. Veel beter..
En lee Priest op 4?? dat is een kleine lelijke dwerg..
 
Vind de hulk een stuk lelijker als Gunther en Ronnie. Vooral die kleur:D . Lee priest, ach ja, die jongen is gewoon niet langer, kan die ook niet helpen. Maar wat een kritiek jongen, heb je problemen Hulk?
 
Ik vind dat gunther als jaren een van de meest ondergewaardeerde builders is..
 
huh?? nee ik heb niet meer problemen dan een redelijk normaal persoon.. Hoezo wil je dat ik over problemen praat zodat je een vrij brief hebt om mee te huilen??

De hulk (lou Ferrigno) heeft een hele domme kop.. verder is zijn lichaam goed.. goede proporties en niet extreem..
Ronnie Gunther en meer zijn gewoon de tel kwijt.. hebben nu aanzien van sommige mensen.. maar ze kunnen geen kinderen meer krijgen.. hebben genoeg lichamelijk problemen.. kunnen zich niet zo vrij bewegen als jij.. En dat vind ik jammer..
als je dan kijk naar jongens zoals Chris Cornier, Flex weeler, Dennis James (toevallig allemaal negers) zijn ze focking huge.. groot genoeg om te winnen maar nog steeds menselijk!

thats my point.. Get it? :p
 
idd.... gunther is alleen mass mass mass Xtreem.. maar idd niet mooi. Ze zouden er een andere categorie voor moeten verzinnen.
 
Persoonlijk vind Flex Wheeler de mooiste bouw hebben. Mooie ronde spieren, lange spierbuiken, korte peesaanhechting.

(hehehe net een keuring op de veemarkt :P)
 
Vreemd dat veel mensen dat massieve afkeuren, terwijl als deze jongens bv een gastoptreden geven de zaal op z'n kop staat.
 
Ja.. het is natuurlijk wel iets gigantisch als je zo'n persoon live kunt zien.. maar als we het over vergelijken hebben heb ik inderdaad ook liever een fysiek als Flex
 
Vind juist hoe groter hoe ruiger. Zijn bodybuiders, geen fitness babes!!! Mass, mass, mass. Dat is wat ik mooi vind.
Iedereen die aan bodybuilding doet, doet dit toch om gespierder te worden, en hun zijn nu eenmaal beter (training, voeding, andere hulpmiddelen). So be it!!!
 
Als Marcus Ruhl ofzo op podium staat ga ik echt niet juichen...
Dit soort gasten zou je lang geleden tegenkomen in een circus.. Bij de afdeling freaks of nature..
 
Inderdaad, het is meer een freakshow aan het worden dan een sport....
 
Krijg het idee dat jullie een beetje jaloers zijn op de grote mannen. Ik vind het wel vervelend dat ik er niet zo uit zie. Als je er een cm bij hebt op je arm,ben je toch ook zo blij als een klein kind. Als je er 10 bij krijgt zul je echt niet minder blij worden , maar je zal alleen maar blijer zijn. Als je een arm van 60 cm hebt, ga je echt niet denken dat ze te groot zijn geworden. Je traint er toch voor omsteeds gespierder(dus groter) te worden?
 
Nee, ik hoef niet zo groot mogelijk te worden. Ik heb een bepaald doel voor ogen waarnaar ik streef. Als ik dat bereik ga ik onderhouden wat ik heb opgebouwd en andere sportieve uitdagingen opzoeken. Maar ieder z'n meug als jij het mooi vindt, go for it.
 
Zo begon ik ook in het begin.
Maar telkens als ik zo'n doel haalde, stelde ik weer een nieuw doel. En dit heb ik telkens.
 
Coleman zag er wel verbazingwekkend goed uit in die show.....
 
Originally posted by Kris
Persoonlijk vind Flex Wheeler de mooiste bouw hebben. Mooie ronde spieren, lange spierbuiken, korte peesaanhechting.

(hehehe net een keuring op de veemarkt :P)

Nou...vooral die synthol bobbels... :(
 
Ag kom, Cormier, James en flex wheeler menselijk? das zeker een geintje. Ik vond die foto's laatst hier ergens op het board indrukwekkend, van Wheeler in week voor de «O», en vind hem persoonlijk ook mooier dan Coleman. Hij is ****ing huge hoor.....
Maar wil je aan de top draaien van bv de Olympia, dan zul je toch monsterlijk groot moeten zijn.....

Ik vind Levrone wel een mooie fysiek hebben, maar das weer mijn smaak natuurlijk (hij's natuurlijk ook wel behoorlijk uit de kluiten gewassen), en Gunther, tjah, schijnt een hele sympathieke gozer te zijn, en ik ben blij dat eindelijk weer een keer iemand Coleman heeft verslagen, werd hoog tijd......

Wat ik persoonlijk een hele mooie bodybuilder vind/vond; Frank Zane. hij's the ****ing man, laatst weer een hele hoop foto's gezien, hij is groot, maar super scherp. Vind ik persoonlijk het mooist.....
 
Jup Levrone heeft tenminste symmetrie. Cris Cormier is ook vrij symmetrisch vind ik.
Gunter is beetje te lang maar zeker niet te lang voor zijn breedte toch goed dat Coleman eindelijk is verslagen en nogwel door een blanke BB.
 
Back
Naar boven