XXL Nutrition

Ronnie Coleman verslagen !!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HEhe... Eindelijk nog meer Kevin Levrone liefhebbers.
Massa met klasse. Groot, maar symetrisch.
That's the Maryland Musclemachine, The Baltimore Bulldozer.
 
Originally posted by richard
Vind juist hoe groter hoe ruiger. Zijn bodybuiders, geen fitness babes!!! Mass, mass, mass. Dat is wat ik mooi vind.
Iedereen die aan bodybuilding doet, doet dit toch om gespierder te worden, en hun zijn nu eenmaal beter (training, voeding, andere hulpmiddelen). So be it!!!

:clap: :clap: :clap:


Mijn idee ook, Hoe groter hoe mooier. En aan de huidige pro's te zien vinden de meesten dat!
 
Bodybuilding is niet alleen maar massa. Tuurlijk moet er de nodige massa zijn, maar symmetrie, hardheid, enz. zijn minstens zo belangrijk. Het is nu zo dat degene met de meeste massa wint, kijk naar mannen als Coleman, Ruhl, Gunther. Het is een belachelijk gezicht, met olie bewerkte spieren, implantaten.. Degene die de meeste rotzooi kan hebben en blijft leven die wint.. de sport is uit zijn verband gerukt.. Het is een soort grote lachspiegel geworden.. Bij iemand als een Zane zie je een grote gebeeldhouwde griekse god staan, werkelijk alles in de juiste verhoudingen, maar niet te, dat soort fysieken vind ik mooi. Adembenemend om te zien. Tuurlijk is een coleman imposant, maar absoluut niet mooi.. walgelijk om te zien, de ranzige uitpuilende buiken, vergroeide handen en kaken... de bitchtits alsof ze pamela anderson zijn.. en dat vinden jullie mooi?? :(
 
Frank Zane?? Mr.olympia met 43 cm. Dat is niet leuk om tegen op te kijken. Dat had ik 4 jaar geleden al. Ja, okee, hij is symetrisch en goed droog, maar dat zijn de meeste somaliers ook. We hebben het wel over een beetje spieren opbouwen.
 
Gunther is echt geen freak hoor. Groot en definieerd, zonder die zwangersschapsbuik van Coleman. En geen synthol, telt ook....
 
Originally posted by richard
Frank Zane?? Mr.olympia met 43 cm. Dat is niet leuk om tegen op te kijken. Dat had ik 4 jaar geleden al. Ja, okee, hij is symetrisch en goed droog, maar dat zijn de meeste somaliers ook. We hebben het wel over een beetje spieren opbouwen.

Ik zeg alleen hoe ik tegen de zaken aankijk.. ik vind die freaks als coleman walgelijk om te zien.. ik vind dat geen bodybuilders meer..
 
Originally posted by soulreaver


Ik zeg alleen hoe ik tegen de zaken aankijk.. ik vind die freaks als coleman walgelijk om te zien.. ik vind dat geen bodybuilders meer..
\

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik vind persoonlijk Zane of Arnold gewoon niet indrukwekkend meer. Ondanks dat het voor die tijd een topprestatie was.
 
propportie en symeterie

Hi


ja symetrie is wel erg belangrijk vind ik. EN er moet scherpte in zitten. Een paar jaar geleden zag ik in Iran toen ik voor een paar weken trainde ook een paar van die traditionele worstelaars. MAN MAN MAN wat waren die gasten lelijk zeg.... Ik had er met een bijna ruzie (hij dacht dat ik met zijn vriendin aan het praten was en ik zei daarop dat zo een lelijkerd nooit een vriendin kon hebben, achteraf gezien was het bijna een dure(lees pijnlijk) grap geworden, misschien had ik er toch beter aan gedaan om niets te zeggen :D ).

Maare die gasten waren misschien 1,78 m maar echt ****ing groot! Maar dan echt ****ing groot, weet je van die mannen van " de sterkste man NL? " dat soort types maar dan groter...

NOU KIJK DAN NOEM IK ECHT GEEN BODYBUILDING MEER!


Echt freak's man. Zielig EN triest. :rolleyes: Echt een freakshow

Xerxes
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het lichaam van Zane gewoon prachtig, het is niet bruut, het is gewoon een perfect lichaam. (in mijn ogen dan). Die gozer was zo ****ing scherp. Het is jammer dat op dit moment massa zwaarder weegt dan symetrie.

Als je tegenwoordig een beetje groot bent mag je mee doen aan bv de Olympa, neem bv King kamali met zijn vieze dikke dianabol kop, daar zou die gewoon aftrek voor moeten krijgen. En coleman en Ruhl, ze zijn wel huge, maar ook hoogzwanger, waar zijn de fatsoenlijke blokken?!

Als ik dan toch mocht kiezen, dan mag Levrone wel een paar keer van me winnen, dat is mijn nummer 1# op dit moment.

grtz

zane.jpg
 
****? Arnold niet indrukwekkend? Ha!
Heb juist Pumping Iron nog ns gezien - als je dat niet indrukwekkend vindt weet ik het niet meer hoor...
 
Old school

Hi

the old school shit ja.... dat (zie boven) is het betere werk vind ik. Zelfs de Griekse goden zouden jaloers worden :D ...

Xerxes
 
Dertig jaar geleden noemde ze iemand als Arnold of Oliva extreem gespierd en huge. Tien jaar later in het Lee tijdperk vonden ze hen niet meer extreem en Lee een freak. Vergeleken bij Yates is Lee dan weer minder freak en was Yates the limit. Nu lopen er wel een tiental jongens van het kalieber Yates rond en zelfs nog extreemer. Denk dat je gewoon moet aanvaarden dat iedere keer de norm hoger komt te liggen, het verleden minder extreem wordt.
 
Dus nee, Coleman werd eigenlijk niet verslagen. De lat werd alleen maar terug hoger gelegd!
 
Originally posted by man_of_magic
Nee, ik hoef niet zo groot mogelijk te worden. Ik heb een bepaald doel voor ogen waarnaar ik streef. Als ik dat bereik ga ik onderhouden wat ik heb opgebouwd en andere sportieve uitdagingen opzoeken. Maar ieder z'n meug als jij het mooi vindt, go for it.

same here..
 
hmm dat is wel duidelijk

Gunter natuurlijk! Betere defenitie ook.

Xerxes
 
Aan Squat

Dertig jaar geleden noemde ze iemand als Arnold of Oliva extreem gespierd en huge. Tien jaar later in het Lee tijdperk vonden ze hen niet meer extreem en Lee een freak. Vergeleken bij Yates is Lee dan weer minder freak en was Yates the limit. Nu lopen er wel een tiental jongens van het kalieber Yates rond en zelfs nog extreemer. Denk dat je gewoon moet aanvaarden dat iedere keer de norm hoger komt te liggen, het verleden minder extreem wordt.


Hi Squat

ja daar ben ik met je eens, maar ik zeg ook wel erbij dat BB ook om defenitie en proportie gaat. Dus wat ik wil zeggen is dat tegenwoordig lijkt het het erop dat massa vele malen belangrijker is dan de andere twee criteria bij elkaar. Kijk en dat vind ik jammer. Want proportie en defenitie vind ik echt keihard verbonden met BB. En dat moet het ook blijven en defenitie hoort weer zwaarder te wegen in in een compititie dan het nu weegt. Maar ach wie zijn wij nou, die juryleden in USA die maken of kraken de regels.
Wat denken jullie ? Zouden we ook een of andere manier een invloed kunnen hebben ? (Dus alle BB fans?)

Xerxes
 
Originally posted by SQUAT
Dus nee, Coleman werd eigenlijk niet verslagen. De lat werd alleen maar terug hoger gelegd!
Ik vind niet dat Gunther de lat hoger legt, door zijn lengte is hij wat zwaarder maar in verhouding zijn ze beiden van hetzelfde caliber.
 
Ben het absoluut met Admin eens. Gunther is maar een paar kilo zwaarder maar ook een stuk langer.

Als Kovacs een wedstrijd van nivo zou winnen, dan wordt de lat een stuk hoger gelegd.
 
Originally posted by Big Byron
****? Arnold niet indrukwekkend? Ha!
Heb juist Pumping Iron nog ns gezien - als je dat niet indrukwekkend vindt weet ik het niet meer hoor...

Als je de video van coleman bekijkt zal je begrijpen wat ik bedoel.
 
Back
Naar boven