MuscleMeat

Ronnie Coleman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klassieker: Could Nasser have beaten all these guys?


Mr. Olympia van 1998 tot 2005 vind ik toch niet echt een 90's gozer.

Bonus:

 
Vraag me af hoe lang hij het nog rekt tbh.
 
Is hij nog lid hier? Heb ooit eens contact gehad en een uitnodiging gestuurd, nam hij (of manager) nog contact op ook met T.
 
Advies van Ronnie zou ik nooit serieus nemen. Chad was zijn brein.
 

tribute 2 Ronnie maar naast hem natuurlijk ook flex, kevin levrone, egypt, yates, ...
 

Echt een goed filmpje.
Eerste 2 minuten leuke intro.
Vanaf 08:10 lijkt het wel alsof die anderen in een andere klasse horen .. dwarfed
 
Ik vraag me vaak af hoe lang die het nog trekt :o
 

Echt een goed filmpje.
Eerste 2 minuten leuke intro.
Vanaf 08:10 lijkt het wel alsof die anderen in een andere klasse horen .. dwarfed
1614033066642.png

Wel een beetje stom dat ze deze met Ronnie Coleman vergeleken terwijl hij duidelijk gebaseerd is op:
1614033108226.png

:p
 
Ja, ik had al lang zelfmoord gepleegd in zijn situatie
Toen ik aan schaatsen deed had ik een paar sportvrienden die wat ouder waren en allerlei kwaaltjes ontwikkelden door de enorme belasting van die sport (bv. herniaklachten met klapvoet). Die zeiden dat ook, ze zouden zich suïcideren als hun 1500m tijd boven de 2 minuut 20 zou komen. Het waren geen grapjes. Laatst kwam er weer een van in de 70 zeuren op Facebook.
 
Toen ik aan schaatsen deed had ik een paar sportvrienden die wat ouder waren en allerlei kwaaltjes ontwikkelden door de enorme belasting van die sport (bv. herniaklachten met klapvoet). Die zeiden dat ook, ze zouden zich suïcideren als hun 1500m tijd boven de 2 minuut 20 zou komen. Het waren geen grapjes. Laatst kwam er weer een van in de 70 zeuren op Facebook.

Ik denk dat Ronnies main problem niet zozeer is dat hij niet meer 360 kan squatten, maar dat hij al een jaar of 10 dagelijks een shit ton of de meest heftige pijnstillers moet nemen om ook maar enigszins normaal te kunnen functioneren. Wat een nachtmerrie moet dat zijn.
 
Ik denk dat Ronnies main problem niet zozeer is dat hij niet meer 360 kan squatten, maar dat hij al een jaar of 10 dagelijks een shit ton of de meest heftige pijnstillers moet nemen om ook maar enigszins normaal te kunnen functioneren. Wat een nachtmerrie moet dat zijn.
Die schaatsers hebben net als Ronnie hernia's. Meer dan je zou denken, het is een echte sportblessure i.p.v. ouderdomskwaal bij het schaatsen en veel jongelui in de top en subtop hebben er helaas last van. Sven Kramer zijn carrière is daardoor getekend, evenals die van zijn vader Iep.
 
Back
Naar boven