Fitness Seller

Ronnie Coleman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:lifter:

1C78463B-BF30-4E0B-8D8C-F87292999C5D.png
 
Woah, is niet veel meer van over of zie ik het verkeerd. Komt dat omdat hij gestopt is met aas of vanwege ouderdom of beide?
 
Woah, is niet veel meer van over of zie ik het verkeerd. Komt dat omdat hij gestopt is met aas of vanwege ouderdom of beide?

je bent zijn hernia vergeten, denk dat je ruim boven de 50 en 9x olympia winnaar toch wel een keer moet nadenken te gaan stoppen als je nog een normaal leven wilt ;)
 
Woah, is niet veel meer van over of zie ik het verkeerd. Komt dat omdat hij gestopt is met aas of vanwege ouderdom of beide?

Beide + je ziet echt dat zijn lichaam afgezien heeft. Al die zware trainingen laten duidelijk sporen na.
 
Nog wel steeds shredded
 
Hij heeft 9 operaties gehad(of iets in die aard). meer dan 2 000 000 dollar.

En ipv zn lichaam rust te gunnen ging hij tss de operaties door steeds terug zwaar trainen.

Nu ligt het volgens hem aan de dokters dat hij mss nooit meer zal kunnen lopen en niet aan het feit dat hij veel te vlug na een operatie terug de gym in ging.

Verder heb ik respect voor wat hij bereikt heeft,maar zn beslissing om na een operatie terug zwaar te trainen is gewoon dom.
 
Vergeet ook niet dat ie wel erg veel geopereerd geweest is de laatste jaren. Van mij zou er niets meer overschieten
 
Hij heeft 9 operaties gehad(of iets in die aard). meer dan 2 000 000 dollar.

En ipv zn lichaam rust te gunnen ging hij tss de operaties door steeds terug zwaar trainen.

Nu ligt het volgens hem aan de dokters dat hij mss nooit meer zal kunnen lopen en niet aan het feit dat hij veel te vlug na een operatie terug de gym in ging.

Verder heb ik respect voor wat hij bereikt heeft,maar zn beslissing om na een operatie terug zwaar te trainen is gewoon dom.

Je bent hardcore of je bent het niet.
 
ronnie the king
 


En mss veranderd zn visie wel als hij merkt wat hij nu mist. Mss spelen met zn kleinkinderen mocht hij die hebben. Of wanneer hij een paar jaar in een rolstoeltje zit.

En dit veranderd niets aan het feit dat hij mss nog wel had kunnen lopen als hij na de operaties zn lichaam liet recupereren.

De schade ervoor ja die had hij al opgelopen. Niets aan te veranderen. Maar de schade na zn operaties noem ik gewoon domheid. En het dan op de dokters steken.

Niet dat dokters geen fouten maken maar ik denk dat de fout toch bij Ronnie zelf ligt.
 
Net een treintje op 1.20
 
Yes if I had a chance to do it all over again I would change one thing.That is when I squatted that 800 Lbs. I would do 4 reps instead of 2
Those 2 reps still haunts me today..

Gotta love that shit..:heart:
 
Back
Naar boven