XXL Nutrition

Ronnie gaat weer winnen ! ( pics predjudging ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit wint ie makkelijk, hij ziet er beter uit dan ooit!
 
Zowat iedere site over de Olympia 06 .... :rolleyes:

Ik heb gekeken maar niks kunnen vinden. Of ik kijk op andere sites dan jou of het staat er gewoon niet. Laat maar eens wat links zien zou ik zeggen.
 
Nee, op die van de jury :rolleyes:

Front double biceps - Ronnie
Front lat spread - Jay
Side Chest - Jay
Back double biceps - draw
Rear lat spread - Jay
Side triceps - Jay
Abs and thighs - Jay
Most muscular - Ronnie

;)

Know your info :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
haha en het ergste is nog wel dat ik deze foto zelf heb gemaakt :P
 
Whatever bitches ...

Judges calling out Jay Cutler and Ronnie Coleman with this group ...Martinez, Jackson, Coleman, Cutler, Anthony

Seems to be a call for Jay and Ronnie being one and two, so we'll go thru the poses with Jay and Ronnie

Front double biceps - Ronnie
Front lat spread - Jay
Side Chest - Jay
Back double biceps - draw
Rear lat spread - Jay
Side triceps - Jay
Abs and thighs - Jay
Most muscular - Ronnie

jay seemed to progress as show went on, Ronnie seemed to soften up and now it's neck and neck for tomorrow night

In 24 hours conditions and fortunes can ebb and flow, so it could be whoever is in best shape come tomorrow night will be the 2006 Mr. Olymipa.
 
De taal-package van Ronnie is met a.f.s.t.a.n.d. beter dan van wie dan ook.

Zulke benen heeft niemand : vreselijk groot en tevens definitie erop

Ook de grootste armen met de mooiste biceps vorm.

De rest is groot of gedefinieerd ; Coleman barst bijna uit zijn vel van de brute gespierdheid.

En hij heeft c.h.a.r.i.s.m.a !!

Het gaat puur om de 2e plaats en ik hoop voor Jay dat hij die gaat krijgen,maar dat is nog maar afwachten.
 
Zulke benen heeft niemand : vreselijk groot en tevens definitie erop

Cutler zijn benen staan veel droger ;)

Ook de grootste armen met de mooiste biceps vorm

Maar niet in verhouding, monster tricep!

Ahja Jay werd al 2x bestolen waarom niet nog eens... :rolleyes:
 
nee die biceps van jay zijn echt zoveel beter :P. Net een klein kind naast ronnie
 
Cutler zijn benen staan veel droger ;)



Maar niet in verhouding, monster tricep!

Ahja Jay werd al 2x bestolen waarom niet nog eens... :rolleyes:

komop kerel Ronnie dwarft Jay in elk opzicht en dat jays ze benen droger zouden staan zie ik niet eens. En stel dat het wel zo was zou hij moeten winnen alleen maar omdat ze benen wat droger zijn? Ronnie heeft meer ervaring en is terecht al 8 keer Mr.O geweest no way dat Jay daar kans op maakt jammer maar waar.
 
dwarfed in every single way gewoon niet te ontkennen. Check verschil tussen benen... Jay zijn benen zijn trouwens niet droger en ronnie zijn armen zijn veel vasculairder en droger dan die van jay.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dwarfed in every single way gewoon niet te ontkennen. Check verschil tussen benen... Jay zijn benen zijn trouwens niet droger en ronnie zijn armen zijn veel vasculairder en droger dan die van jay.


[Link niet meer beschikbaar]

en dan zijn er nog mensen die zeggen dat jay beter is???

Misschien zijn kuiten ja maar dat is dan ook wel alles
 
en dan zijn er nog mensen die zeggen dat jay beter is???

Misschien zijn kuiten ja maar dat is dan ook wel alles


idd snap ook niet hoe ze erbij komen die foto zegt genoeg.
 
wat een ziek ontwikkelde benen heeft ronnie eigelijk lijkt wel of ze nog groter zijn dan vorig jaar :eek:
 
komop kerel Ronnie dwarft Jay in elk opzicht en dat jays ze benen droger zouden staan zie ik niet eens

Bij Jay zie je goed die druppelvorm, bij Ronnie is die wat zoek terwijl hij die anders wel had. ;)

Mss ben ik de enige die nog wat bezig is met de esthetische kant van Bodybuilding.
Zoals Darrem Charles zei gisteren worden alle bodybuiders met perfecte verhoudingen maar met minder massa benadeeld op Mr. Olympia.
Is bij Ronnie alles in verhouding???
 
dwarfed in every single way gewoon niet te ontkennen. Check verschil tussen benen... Jay zijn benen zijn trouwens niet droger en ronnie zijn armen zijn veel vasculairder en droger dan die van jay.


[Link niet meer beschikbaar]

ongelooflijk wat een verschil tussen die 2 monsters..ronnies armen zijn ook zo super gedetailleerd..zijn er maar weinigen die dat hebbe...
 
Bij Jay zie je goed die druppelvorm, bij Ronnie is die wat zoek terwijl hij die anders wel had. ;)

Mss ben ik de enige die nog wat bezig is met de esthetische kant van Bodybuilding.
Zoals Darrem Charles zei gisteren worden alle bodybuiders met perfecte verhoudingen maar met minder massa benadeeld op Mr. Olympia.
Is bij Ronnie alles in verhouding???

tja ik vind Jay niet mooier dan Ronnie zouden we kijken naar de esthetische kant.. Zou dan gaan voor Dexter Jackson.. Jay hoort toch ook bij het groepje massa freaks al zou je dat niet zeggen als je em naast ronnie zet.
 
Ronnie Coleman Mr.O 2006 !

Had het een aantal jaren terug al gezegd, als Ronnie tot 2010 blijft mee doen
hebben we in 2011 een nieuwe MR.O:D .

Ronnie is onverslaanbaar ook nu weer.
Mooie is wel dat ik 1000 karma-punten in de wacht ga slepen als de eertse die
1.Ronnie Coleman, 2. Jay Cutler, 3. Dexter Jackson had voorspelt bij de Mr.O:D :rocknana: :rocker: :banana: , was een inkopertje;) .
 
Back
Naar boven