AndroidHealthClinic

ronnie heeft vrouw of vriendin?

  • Topic starter hugo10
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 839
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

hugo10

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2006
Berichten
117
Waardering
0
leuk om te weten eigelijks maar
heeft ronnie eigelijks een vrouw en vriendin? en zo ja?
hoe ziet ze eruit?
kijken of hij smaak heeft;)
 
wil je kijken hoe je concurrentie er uit ziet ? ;)
 
Daar trapt geen vrouw in joh:D
 
het is gewoon een seriuse vraag hor. zijn jullie niet benieuwd dan?
 
Naar mijn weten heeft hij geen vriendin, hij zou er ook geen tijd voor hebben denk ik. En volgenmij vind ook geen vrouw het mooi.
 
SuperKnurft zei:
Naar mijn weten heeft hij geen vriendin, hij zou er ook geen tijd voor hebben denk ik. En volgenmij vind ook geen vrouw het mooi.


Een vrouw krijgen gaat niet alleen om uiterlijk , en er zijn zoiezo ook vrouwen die het wel mooi vinden. Hij had verkering met een bloedmooie Miss Shape vrouw weet niet meer welke maar ze was wel bloedmooi. En hij heeft ook een vrouw gehad.
 
SuperKnurft zei:
Naar mijn weten heeft hij geen vriendin, hij zou er ook geen tijd voor hebben denk ik. En volgenmij vind ook geen vrouw het mooi.

ik vind het mooi...

Geen tijd... nou ja er zijn meer profs die een vriendin hebben waarom zou hij die niet kunnen hebben.
 
je volgt zijn voorbeeld purple :P
 
Hij had toch iets met de (oude) Ms O?
Geen idee wat haar naam is.
 
had ik niet verwacht.. maarja ieder zijn smaak he.
 
hij heeft wel een dochter...dus dan had hij zeker een vrouw of vriendin,tenzij hijz e heeft geadopteerd
 
Hij zei me laatst dat het steeds fout ging zodra hij erop klom, wat hij daarmee precies bedoelde weet ik nog steeds niet.
 
eduardjanssen zei:
Hij zei me laatst dat het steeds fout ging zodra hij erop klom, wat hij daarmee precies bedoelde weet ik nog steeds niet.

ah.. dood?
 
"haha" "SuperKnurft" noemt RC gewoon een moordenaar.
 
Volgens mij had hij ooit iets met Vicky Gates.
 
wie is zijn huidige dan?
 
Kweet niet, maar hij zal ongetwijfeld wat bitches in de gym hebben, die buffe neger die zijn gewichten opruimt bv.
 
Back
Naar boven