Fitness Seller

Ronnies betere smijt en smokkelwerk?

dandyman

Huge Freak
Waardering
1
Ff een andere topic omtrent RC the Unbelievablke,

vind namelijk, of ik doe mn oefeningen TE correct, dat Ronnie meer loopt te smijten met zn lichaam dan echt correcte techniek toepast.
ok, om zwaarder te gaan moet je af en toe wel smokkelen maar hij gebrukt (vooral bij de barbell row) wel erg veel gebruik van t betere smijtwerk ipv correct de oefening uit te voeren. zoals hij met zn lichaam op en neer beweegt. ik probeer altijd om mn rug zo min mogelik te bewegen om zo betere contractie te krijgen. hij beweegt zn hele torso mee zowel in de neerwaarste als in de opgaande beweging en let op zn benen...die ik ook zoveel mogelijk gebogen probeer te houden

t-bar geld t zelfde verhaal

Nu ben ik benieuwd wie er nog meer op zon manier traint.

hier een soortgeijk filmpje betreffende side raise laterals, die ik echt zo correct mogelijk probeer uit e voeren maar deze kerel voert ze uit waarbij ik me afvraag wat je nu precies probeert te trainen..meer de achterkant schouders heb ik t idee

http://www.thinkmuscle.com/multimedia/video/brad-hollibaugh/standing-dumbbell-flyes.htm

maar goed, t ging me om de manier van ronnie eigenlijk

en tja, als ik mn lichaam vergelijk met hun 2 zal ik toch mn twijfels hebben bij mijn doen en laten in de gym:)

Laatst bewerkt:
Ik vind zen uitvoering bij sommige oef ook nogal vaag ja

On roids en met heavy weights kan je al wat "losser" trainen. ;)
Maar het ziet er waarschijnlijk op die video ook anders uit dan zijn meeste trainingen. Je denkt toch niet dat hij altijd met zulke styl en gewichten werkt. Die video is pure show off :)

• Topic Starter Topic Starter
maar dan nog. enkel rug loopt hij flink te smijten. borst en biceps pakt ie wel met en betere techniek aan dan dat ie zn rows doet...warschijnlijk om de concurrentie om de tuin te leiden:)

voor de beste rug is incorrecte tecniek de sleutel tot succes:D

maar zou je dit dan willen verklaren. zie er t nut nog steeds niet van in. als je correct traint al dan niet met roids behaal je toch nog steeds betere resultaten?

admin zei:

Zoals ik aangaf, die video is beetje show off met veel te zware gewichten.. In zijn meeste trainingen gaat hij waarschijnlijk niet zo zwaar en gebruikt hij minder "cheat style" ....

De video noemt niet voor niets "The Unbelievable"

ik cheat ook graag zenne, gelijk den ronnie, zalig. Moet je es doen barbell rows met 130 kg of zo, uw ruggie heeft dan wel zijn werk!!!

admin zei:
Zoals ik aangaf, die video is beetje show off met veel te zware gewichten.. In zijn meeste trainingen gaat hij waarschijnlijk niet zo zwaar en gebruikt hij minder "cheat style" ....

dat snap ik maar ik dacht dat je met t volgende
admin zei:

bedoelde da je meer smokkelwerk kan permitteren. snap de gedachtegang er niet achter waarom dat dan wel met roids kan

Omdat je op roids veel minder nodig hebt om te groeien.

Een naturel zal veel preciezer moeten tewerk gaan om te groeien, terwijl een gebruiker gewoon moet zorgen voor zware gewichten en zich veel meer cheat style kan permitteren. Natuurlijk groeit ook die gebruiker beter als de uitvoering stipter is, alhoewel dat cheaten soms je training kan verzwaren in een progressieve manier. Maar ik wil Ronnie wel eens zien trainen zonder een camera op hem gericht, wetende dat heel de BB wereld je later zal zien en je toch "sterk" en "aggresief" moet overkomen ;)

Darom dat ik nie groei :D

ik train ook zo af en toe, en idd, als je dan rows doet met +110kg, dan weet je rug ook wel hoe laat het is.

ik doe mijn biceps trouwens nooit meer strikt. strikt zullen ze MISSCHIEN iets beter groeien, maar een man wordt niet sterk door strikt bb curls te doen.

Spike zei:
ik doe mijn biceps trouwens nooit meer strikt. strikt zullen ze MISSCHIEN iets beter groeien, maar een man wordt niet sterk door strikt bb curls te doen.

nee maar continu smokkelen is toch ook geen garantie voor massa.
ok, kracht heeft indirect wel verband met massa maar om nu te beweren dat je dan maar je techniek moet gaan verwaarlozen..dat is de tip die iedereen vanaf t begin meekrijgt

dandyman zei:
nee maar continu smokkelen is toch ook geen garantie voor massa.
ok, kracht heeft indirect wel verband met massa maar om nu te beweren dat je dan maar je techniek moet gaan verwaarlozen..dat is de tip die iedereen vanaf t begin meekrijgt

hey hey hey, verwar nu niet smokkelen en smokkelen.

je kan smokkelen met een doel. en dat wil ZEKER NIET zeggen dat je je techniek verwaarloost, integendeel.

als ik bbcurls doe, dan doe ik het niet door achterover te gaan hellen, maar door ff door men knieën te gaan (lichtjes, zoals voor een push press), en dan zo curlen.

bij't benchen gebruik ik leg drive, en ga ik geen heup-extensie bench uitvoeren.

snap je wat ik wil zeggen? je hebt zomaar smokkelen om meer gewicht te heffen, maar je hebt ook doelgericht je vorm aanpassen naar bepaalde doeleinden.

aja, zon sortgelijk topic had ik al aangevoerd een keer..hoe te cheaten..maar werd er voor mij niet duidelijker op idd.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=5821

je moet t idd voor je zien ipv er zelf een beeld bij te zien

en hoe te denken om met een bbcurl dan een voet voor de ander te zetten of doel je daar enigsizns op.. dat is dus volgens 3Xl een degelijke manier om te doen maar is t dan goed om elke training te doen?

maar spike, jij kaatrtte aan dat jij curls nooit meer strikt doet?

geld dat enkel voor curls

Laatst bewerkt:
Spike zei:
ik train ook zo af en toe, en idd, als je dan rows doet met +110kg, dan weet je rug ook wel hoe laat het is.

Volledig mee eens :D

strikt train ik in mijn powerlifts. strikt in de zin van zo veilig mogelijk om zoveel mogelijk te heffen, en binnen de regels.

maar voor de rest (als ik al extra oefeningen doe), train ik doelbewust niet meer strikt. in het echte leven kom je dergelijke situaties (strikt iets opnemen of zo) niet tegen. je moet IMO als athleet vooral ook een soort coördinatie krijgen, en je moet je lichaam beschermen voor situaties die gevaarlijk kunnen zijn. (remember de WSM mannen die bollen opheffen van 180kg ? zie jij ze dat doen met een rechte rug?)

Spike zei:
. (remember de WSM mannen die bollen opheffen van 180kg ? zie jij ze dat doen met een rechte rug?)

idd, viel me ook al op hoevaak die gasten dat met een blessuregevoelige houding doen..maar ja, hun weten wat je wel en niet kan permitteren uiteraard

dandyman zei:
idd, viel me ook al op hoevaak die gasten dat met een blessuregevoelige houding doen..maar ja, hun weten wat je wel en niet kan permitteren uiteraard

ze trainen er vooral voor, om ze voor te bereiden op zulke situaties

Terug
Naar boven