Fitness Seller

Ronny vs. Gunter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MyOwN

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2004
Berichten
255
Waardering
0
Show of Strength 2002...Beetje oude foto's maar zijn volgens mij nog niet geplaatst :rolleyes: ....Als Gunter dit jaar netzo goed komt op de olympia....Nou dan zou het naar mijn inziens wel eens spannend kunnen worden :D ....Vind hem er hier erg goed uitzien...Wat vinden jullie.....


62.jpg


61.jpg


60.jpg


42.jpg


41.jpg


40.jpg


39.jpg


26.jpg


27.jpg
 
Gunter ziet er idd heel goed uit en op de eerste, voorlaatste en laatste foto zien we weer die bolle buik van Ronnie.
 
Ik ben zeker benieuwd naar de fysiek van Gunter! Ik denk dat hij voor een verrassing gaat zorgen dit jaar op de O.
Maar idd op deze foto's is zjn fysiek meesterlijk!
 
Hier zag hij er wel goed uit. Heeft hij niet meer kunnen evenaren.

Vorig jaar was ie niet top 6 waardig op de O ben benieuwd wat ie nu gaat doen.
 
Je moet de 2002 Ronnie niet met de 2005 Ronnie vergelijken, en de 2005 Gunter ook niet met de 2002 Gunter, zou me nix verbazen als Gunter dit jaar niet eens de top 6 haalt, helemaal als ze meer op verhoudingen en vorm gaan letten ipv massa
 
heef tiemand een filmpje van die show?
 
Schlierkamp ziet er hier meesterlijk uit. Vind eigenlijk dat ie in veel poses net zo goed of beter is dan Coleman. Maar ja in het verleden behaalde resultaten...
 
de meeste poses zijn voor Gunther, maar de back latspread blijft van Ronnie!
 
Je moet ook begrijpen dat Gunther gewoon een lelijke fysiek heeft, en daarom niets zou moeten winnen. de enige reden dat hij dit won is dat het zoveel meer tickets voor de Mr.O heeft opgeleverd.
In deze show kan hij het wel goed verbergen door schuin te posen en iets meer in te
draaien, maar hij is het gewoon niet waard om daar te staan.
 
Commando zei:
Je moet ook begrijpen dat Gunther gewoon een lelijke fysiek heeft, en daarom niets zou moeten winnen. de enige reden dat hij dit won is dat het zoveel meer tickets voor de Mr.O heeft opgeleverd.
In deze show kan hij het wel goed verbergen door schuin te posen en iets meer in te
draaien, maar hij is het gewoon niet waard om daar te staan.

het is daarom dat hij al zolang meedraait in het circuit zeker?
 
snap niet dat gunter kon winnen van ronnie met zon verotte rug.
 
Gelukkig is jouw rug zo freaky "Super Mies"
 
Sorry die laatste opmerking van je slaat dus nergens op Mars. Als we allemaal eerst net zo'n grote/goede rug zouden moeten hebben als Gunter om commentaar te mogen geven zou het hier erg stil zijn he?

Zij zijn pro's dus mogen ze wat mij betreft ook wat scherper beoordeeld worden vind je niet?
 
Ik wil filmpje!!!!!!!! :mad:
 
Haha uiteraard maar hij zei dat gunter een verrotte rug had :rolleyes:
 
gunther ziet hier echt geweldig uit!!!! Overall beter dan Coleman, muv de dikte van de rug..
 
Ja precies hij had wel even mogen aangeven wat er nou precies zo verrot is aan zo'n ****ing huge rug. ;)

Wat doet Ronny trouwens dat hij de enige is met zo'n gruwlijk dikke en tegelijkertijd gedefinieerde rug. Vooral bij back latspread moet iedereen het tegen hem afleggen. Is dat puur genetische aanleg voor die rug of heeft het ook te maken met zijn trainingsmethodes?
 
Puur genetische aanleg, al die jongens trainen hard.

Ik moet altijd lachen als ik weer ergens lees in Flex bv dat er weer een nieuw talent is opgestaan.
Het is een show waar je geen talent voor hoeft te hebben alleen het geluk dat je genen goed zijn.
Hard trainen hoeft niet eens altijd op te gaan om er super uit te zien, de één reageert velen malen beter dan de ander op training.
Als je alles gewoon mee hebt dan is het alleen nog belangrijk dat je ripped op een wedstrijd staat.
 
Laatst bewerkt:
Gorilla-Man zei:
Je moet de 2002 Ronnie niet met de 2005 Ronnie vergelijken, en de 2005 Gunter ook niet met de 2002 Gunter, zou me nix verbazen als Gunter dit jaar niet eens de top 6 haalt, helemaal als ze meer op verhoudingen en vorm gaan letten ipv massa

Hoe bedoel je dit is van dezelfde wedstrijd hoor.... ;) Dus ik vergelijk geen heden met het verleden....
 
Back
Naar boven