XXL Nutrition

Ronny vs. Gunter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij bedoelt dat Ronny zich sinds die tijd alleen maar verbeterd heeft en dat Gunter heeft stilgestaan of zelfs iets achteruit is gegaan. Daarom geen heden en verleden vergelijken. ;)
 
Wie is Ronny?
 
wow, Coleman got some new competition
 
gallius zei:
het is daarom dat hij al zolang meedraait in het circuit zeker?
Hij draait lang mee omdat hij tickets verkoopt. niets meer.
kijk maar eens naar de deelnemers van de N.O.C. en Ironman en NPC en al dat soort shows, daar staan genoeg grote gasten die allemaal kunnen glimlachen net zoals Guther maar ook niet winnen, maar de fans bepalen dit en hij zal ook nooit Ronnie verslaan op de olympia maar als het aan weider en de rest lag komt hij heel dichtbij, voor meer sensatie en drama en dus meer geld van tickets.
 
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn dattie Ron niet kan verslaan, hij heeft het immers al een keer gedaan.
 
Commando zei:
Hij draait lang mee omdat hij tickets verkoopt. niets meer.
kijk maar eens naar de deelnemers van de N.O.C. en Ironman en NPC en al dat soort shows, daar staan genoeg grote gasten die allemaal kunnen glimlachen net zoals Guther maar ook niet winnen, maar de fans bepalen dit en hij zal ook nooit Ronnie verslaan op de olympia maar als het aan weider en de rest lag komt hij heel dichtbij, voor meer sensatie en drama en dus meer geld van tickets.


Jij weet er wel veel van zeg!! Ben je ook een IFBB Pro toevallig? :P
 
Origineel gepost door Commando
Hij draait lang mee omdat hij tickets verkoopt. niets meer.
kijk maar eens naar de deelnemers van de N.O.C. en Ironman en NPC en al dat soort shows, daar staan genoeg grote gasten die allemaal kunnen glimlachen net zoals Guther maar ook niet winnen, maar de fans bepalen dit en hij zal ook nooit Ronnie verslaan op de olympia maar als het aan weider en de rest lag komt hij heel dichtbij, voor meer sensatie en drama en dus meer geld van tickets.

Ik moet ook toegeven dat ik Ronny´s fysiek toch beduidend beter vind(ook hier) als die van Gunther. Genen of niet met zon verschil in rug lijkt mij dit ook geen objectieve jurering meer. Ook de borst van ronny lijkt mij beduidend beter, naast dat gunther gewoon geen smalle taille heeft, wat niet wil zeggen dat ik Gunther dan maar een lelijke fysiek vind hebben
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sowiezo nooit begrepen waarom Ronnie wint.
 
Ik heb sowiezo nooit begrepen waarom Ronnie wint.
__________________

Wat zijn jouw criteria voor een goeie bbérs fysiek dan?
 
en dan heb ik hetnog niet eens over zijn enorme hardheid en seperatie met name in zijn biceps
 
MyOwN zei:
Hoe bedoel je dit is van dezelfde wedstrijd hoor.... ;) Dus ik vergelijk geen heden met het verleden....
Nee, maar je hebt het wel over gunter en de komende olympia en dat het weleens spannend kan worden terwijl gunter sinds de show of strength nooit meer echt hoog geeindigd is of iets spannend gemaakt heeft, daar doelde ik op
 
26.jpg


wat een verschil zeg, ik dacht dat Ronny breed was, maar moet je GUNTER zien :eek: die schouders!!!
 
RubenSossa zei:
de meeste poses zijn voor Gunther, maar de back latspread blijft van Ronnie!

idd die latspread wint niemand van ronnie daar heb je volledig gelijk in,had deze fotos nog niet gezien ;) maar kijk naar de hardheid van gunter bij die latspread,hij verdiende gewoon te winnen daar kun je niet onderuit+ toen was hij VEEL groter dan ronnie dus bij de massaronde ook een voordeel
 
ik kan nog steeds geen schijtfilmpje vinden! ik google nu de hele avond al
 
Commando zei:
Je moet ook begrijpen dat Gunther gewoon een lelijke fysiek heeft, en daarom niets zou moeten winnen. de enige reden dat hij dit won is dat het zoveel meer tickets voor de Mr.O heeft opgeleverd.
In deze show kan hij het wel goed verbergen door schuin te posen en iets meer in te
draaien, maar hij is het gewoon niet waard om daar te staan.

je moet ook begrijpen dat jij als IFBB judge beter aan je snikkel kan sleuren ipv
hier wat dwaze praat te komen verkondigen little midget :mad:
 
SUPERmies zei:
snap niet dat gunter kon winnen van ronnie met zon verotte rug.

oh sinds wanneer is een BB wedstrijd alleen rugposes tonen ???
 
Onterechte winst van Gunther in mijn ogen
 
Back
Naar boven