Fitness Seller

Ronny vs. Gunter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik snap niet dat gunther ooit die wedstrijd heeft kunnen winnen ??? . Als je naar die foto's kijkt, vooral naar die grotere..dan zie je ten eerste dat Ronnie's rug superieur is. Zijn benen zijn veel groter en gedetaileerder. Zijn bicepseperatie is uitstekend. Eigenlijk is hij bij bijna alle poses gewoon beter. Het is alleen die lelijke buik van hem. Maar om nou te zeggen dat Gunther's buik zoveel mooier is :rolleyes: . Gunther heeft mijns inziens één van de mindere fysieken op het circuit. Hij mist de esthetische vormen van dexter jackson of flex wheeler ooit had :eek: , maar ook de massa die Ronnie heeft. Het is dat hij redelijk lang is, waardoor hij groot lijkt. Voor de rest zijn de vormen gewoon erg lelijk en komt het geknutseld over
 
vergelijk rug, schouders, benen en armen eens? gunther groter? ja in de lengte maar dat is het dan ook (oja en zen lachje is ook beter :D)
 
Objectief? Ronnie's rug is alleen beter en hij is net een tikkie harder/droger. Voor de rest overklast Gunther hem hier op alle fronten.
 
Mars zei:
Gelukkig is jouw rug zo freaky "Super Mies"


Hail to the dumb replies!

De titel van deze thread is Ronny vs Gunther. Als ik zeg verotte rug dan is dat t.o.v. ronny.

Dus nog een keer. " Snap niet dat Gunter kan winnen van ronny met zon verrote rug TEN OPZICHTE VAN RONNY".

k.. hoop dat ik nu beetje duidelijk ben :D


mvg mies
 
Tja maar verotte rug is niet echt het een gepast woord denk ik dan.
 
Mars zei:
Tja maar verotte rug is niet echt het een gepast woord denk ik dan.

was geen flame ofzo mijn reply hoor :)

Maar iig, vind van wel.. als ik naast gunter sta heb ik een Uber mega miese verrote rug! <-- 4 quoterige miesheidsvergelijking.

Gunter tov van ronny is gewoon verrot :) best goed nog eigelijk :P
 
SUPERmies zei:
was geen flame ofzo mijn reply hoor :)

Maar iig, vind van wel.. als ik naast gunter sta heb ik een Uber mega miese verrote rug! <-- 4 quoterige miesheidsvergelijking.

Gunter tov van ronny is gewoon verrot :) best goed nog eigelijk :P

Moet je nagaan hoe lelijk verrot jouw rug tegenover die van ronnie is :cool:
 
Onthoud 1 Ding

SUPERmies zei:
Hail to the dumb replies!

De titel van deze thread is Ronny vs Gunther. Als ik zeg verotte rug dan is dat t.o.v. ronny.

Dus nog een keer. " Snap niet dat Gunter kan winnen van ronny met zon verrote rug TEN OPZICHTE VAN RONNY".

k.. hoop dat ik nu beetje duidelijk ben :D


mvg mies
hij heet ronnie :o
 
Tractortje zei:
Objectief? Ronnie's rug is alleen beter en hij is net een tikkie harder/droger. Voor de rest overklast Gunther hem hier op alle fronten.
hmz, kan ik dus echt niet vinden hoor...
gunther oogt wat groter doordat hij langer is, maar als je puur kijkt naar de spiermassa verhoudingsgewijs is ronnie echt wel groter hier!
(alleen al de schouders :eek: )
 
Goedie zei:
ik snap niet dat gunther ooit die wedstrijd heeft kunnen winnen ??? . Als je naar die foto's kijkt, vooral naar die grotere..dan zie je ten eerste dat Ronnie's rug superieur is. Zijn benen zijn veel groter en gedetaileerder. Zijn bicepseperatie is uitstekend. Eigenlijk is hij bij bijna alle poses gewoon beter. Het is alleen die lelijke buik van hem. Maar om nou te zeggen dat Gunther's buik zoveel mooier is :rolleyes: . Gunther heeft mijns inziens één van de mindere fysieken op het circuit. Hij mist de esthetische vormen van dexter jackson of flex wheeler ooit had :eek: , maar ook de massa die Ronnie heeft. Het is dat hij redelijk lang is, waardoor hij groot lijkt. Voor de rest zijn de vormen gewoon erg lelijk en komt het geknutseld over


ronnies benen zijn kippepootjes naast die van gunter,en hij mist de massa die ronnie hier heeft ??? :rolleyes: zie jij niet goed toch,gunter draagt hier kilos massa meer dan softe kleine ronnie,het is alsof gunter naast een junior staat en hij mist de esthetische vormen van flex en dexter ??? waarop slaat dat nu
alsof ronnie die wel heeft zeker
 
Is die opmerking van mij negatieve karma waard? Lighten up man, en ja ik blijf er bij, vind ronnie daar op vrijwel elk front beter!

greetz,
Ron
 
Buffster zei:
Is die opmerking van mij negatieve karma waard? Lighten up man, en ja ik blijf er bij, vind ronnie daar op vrijwel elk front beter!

greetz,
Ron


Kijk eens objectief man... :cool:
 
Ik heb niks tegen Gunter, en ben geen extreme fan van Ronnie, dus ik heb er een aardige objectieve kijk op.
 
Buffster zei:
Is die opmerking van mij negatieve karma waard? Lighten up man, en ja ik blijf er bij, vind ronnie daar op vrijwel elk front beter!

greetz,
Ron
En die karma was negatief bedoeld :D
 
Back
Naar boven