Fitness Seller

Rood maakt ons sneller en sterker

Bezoekers in dit topic

Gelukkig heb ik een rood worstelpakje voor de wedstrijd zondag! :D
 
Die doe ik niet aan want anders hebben die andere "mannen" allemaal een test boost van jewelste! :D
 
heb regelmatig rode shirts aan met trainen, maar helpt bij mij echt geen ene flikker hoor....

ik heb toch echt die andere mooie chicks ut de gym nodig voor een boost (hoewel, als die nu een rode string dragen......) :D
 
Iets te maken met het zien van een eigen wonde waardoor het vecht/vlucht instinct gaat werken misschien? Of het zien bloeden van de prooi in de jacht?

Eens kijken of ik harder kan trainen in een rode tanktop :p
 
Gelukkig heb ik rood haar, Word altijd helemaal leip als ik in de spiegel kijk!

Dat zal ook wel gelijk de reden zijn voor mijn inmense krachtstats...
 
Laatst bewerkt:
Altijd zo grappig om te zien hoe krantenkoppen tot stand komen nav onderzoeksresultaten :roflol:

Zoveelste onderzoekje wat alleen onder zeer specifieke omstandigheden werkt voor geringe groep mensen wat gebracht wordt als een of ander universeel gelden feit.
 
Altijd zo grappig om te zien hoe krantenkoppen tot stand komen nav onderzoeksresultaten :roflol:

Zoveelste onderzoekje wat alleen onder zeer specifieke omstandigheden werkt voor geringe groep mensen wat gebracht wordt als een of ander universeel gelden feit.

Volgensmij klopt dit ook hoor... Iig had ik dit paar jaar terug op school gehad.
 
Heeft waarschijnlijk te maken met bloed ja, de Romeinen gebruikte dat feit al
 
Het dragen van rood zou je ook een voordeel geven tov anderen, zijn meerdere onderzoeken naar geweest.

Onder andere: [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb verder ook een onderzoek gelezen waaruit bleek dat het zien van blauw gewichtheffers beter laat presteren. Of dat met krachttoename te maken heeft of toename van concentratievermogen, en dus meer focus/betere techniek (waarmee blauw vaak geassocieerd wordt) is alleen niet duidelijk. Kan het onderzoekje zo snel even niet vinden.
 
Gelukkig heb ik rood haar, Word altijd helemaal leip als ik in de spiegel kijk!

Dat zal ook wel gelijk de reden zijn voor mijn inmense krachtstats...

rofl
 
Interessant....
 
Ok dat wordt dus een rood shirt of een open wond voor me spotter, hij mag zelf kiezen :D
 
Zondag draag ik een rode singlet en een blauw shirt!
Nu maar hopen dat ik niets afscheur...
 
Ik ga ook altijd harder rijden als het stoplicht op rood springt

:trollface:


(sorry, kon het niet laten)
 
Ik ga ook altijd harder rijden als het stoplicht op rood springt

:trollface:


(sorry, kon het niet laten)

Trolling [Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gelukkig heb ik rood haar, Word altijd helemaal leip als ik in de spiegel kijk!

Dat zal ook wel gelijk de reden zijn voor mijn inmense krachtstats...

Kan ik idd beschrijpen dat je helemaal lijp wordt LOL.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven