Fitness Seller

rook jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JudokaDomie

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
2.391
Waardering
0
Eigk lijkt het me interessant te weten welke dbbers deze ongezonde gewoonte hebben... ik iig rook nooit, geen behoefte toe
 
Natuurlijk niet .
 
van jullie 2 had ik het eigk ook nie verwacht:) maar tis soms wel grappig dat mensen waarvan je het totaal niet verwacht wel roken (bv. own sculpturer)
 
ach ja veel roken er en stinken... jakkie
 
Ik rook niet en tot op heden ook nog nooit gerookt en ben het in de toekomst ook niet van plan.

Kost alleen maar geld.
 
ik ruik dat nooit ben het gewend i guess (me ouders roken)
 
Ik rook niet, heb het wel gedaan, en heel zelden (als ik weer te vaak dronken wordt in de kroeg) wil ik wel eens een peuk bietsen, of een cigaar!
 
Smoke wel eens een joint .
 
Als ik mezelf lam gezopen heb, vraag ik wel 'ns een sigaret of een joint aan één of andere griet. Maar dit gebeurt sporadisch tot nooit.
 
Rook alleen af en toe een goede sigaar
 
Nope, niet meer ,... wel tijdens stappen af en toe :D
 
Op joints na rook ik niet.
 
maar ik rook wél :D
 
ben gelegenheidsroker

vanavond bijv. ben ik bij familie geweest, daar een sigaretje of 5 gerookt en dat zal het dan weer zijn voor de rest van de week of langer

was onlangs zelfs 2 maanden gestopt

't blijft een smerige gewoonte, maar definitief stoppen zal er voor mij nooit inzitten, vrees ik :P
 
Af en toe. Alsof je van die paar keren per jaar een longtumor krijgt.
 
nee rook niet nog nooit gedaan ook. zelfs geen haaltje om te proberen.
 
Die shit is te smerig voor woorden. Ik ga er echt nooit aan beginnen. Wat zijn de voordelen? Waarom zou ik moeten beginnen met roken?
 
Back
Naar boven