MuscleMeat

rook jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee, ik steek liever mijn geld in whey :)
 
Zag een vrouw voor ons bij de kassa van de Lidl die even een paar sloffen van de goedkoopste sigaretten kocht, kon ze weer een weekje vooruit. Man, je kon de nicotinelaag bijna van haar gezicht afbikken. :kots:

Of onze overburen, die we toepasselijk de bijnamen Smokey and the Bandit hebben gegeven. Weer of niet, elke 5 minuten staan die buiten op balkon om nog een - zeer goedkoop - shagje te roken, gezeten op een kratje van het goedkoopste huismerk bier. Alles aan die mensen is grauw; we zagen eerst zelfs het verschil niet tussen hem en haar.

Ja, roken is zo cool!

Dit is toch wel heel zwaar overtrokken, je kan toch moeilijk van rokers een soort aliens maken. Het is onmogelijk dat je aan iemands verschijning kan zien dat hij rookt, anders natuurlijk met mensen die veel drinken daar krijg je dus wel uiterlijke kenmerken van. Ik rook al heel mijn leven en geloof me ik zie er nog heel gezond uit voor mijn leeftijd en ik ben nog heel fit en sterk. Toegegeven dat het beter is niet te roken, echt gezond kan het niet zijn, maar om nu rokers 'grauw' te noemen dat laat ik toch volledig aan jouw oordeel over hoor.
Trouwens, er zijn best veel topsporters die durven roken hoor, kijk maar naar de beroemde sigaren van de Schwarz.
 
Eerst wel, maar pas geleden dacht ik van ik wil wel eens een sigaret proberen, kijken hoe het nu is. Het was te goor voor woorden na twee trekjes gooide ik hem weg. Ik snap niet hoe ik dat lekker kon vinden.
 
Dit is toch wel heel zwaar overtrokken, je kan toch moeilijk van rokers een soort aliens maken. Het is onmogelijk dat je aan iemands verschijning kan zien dat hij rookt, anders natuurlijk met mensen die veel drinken daar krijg je dus wel uiterlijke kenmerken van. Ik rook al heel mijn leven en geloof me ik zie er nog heel gezond uit voor mijn leeftijd en ik ben nog heel fit en sterk. Toegegeven dat het beter is niet te roken, echt gezond kan het niet zijn, maar om nu rokers 'grauw' te noemen dat laat ik toch volledig aan jouw oordeel over hoor.
Trouwens, er zijn best veel topsporters die durven roken hoor, kijk maar naar de beroemde sigaren van de Schwarz.

Ik denk niet dat hij rokers in het algemeen bedoeld maar alleen die 2 mensen ;)
 
Eerst wel, maar pas geleden dacht ik van ik wil wel eens een sigaret proberen, kijken hoe het nu is. Het was te goor voor woorden na twee trekjes gooide ik hem weg. Ik snap niet hoe ik dat lekker kon vinden.

Blijven doorzetten, op een gegeven moment ga je het meer en meer waarderen.
 
Alleen als ik super lam ben vind ik het wel fijn, verder NOOIT.
 
Yep ik rook.

Mensen met geen behoefte aan blabla, ****ing duh, je begint met zoiets als je jong ben en daarna heb je juist wel de behoefte eraan, alsof er volwassen mensen zijn die ineens beginnen met roken.

En wat kunnen mensen hier overdrijven zeg :roflol: kijk eerst eens hoe perfect of hygienisch je zelf bent.
 
nee en begin er ook niet aan
-te duur
-ongezond
-je stinkt erdoor
-je krijgt een vieze huid
 
Sigaretten niet, jointje wel zo nu en dan, vooral als ik slecht slaap.
 
Sigaretten niet, jointje wel zo nu en dan, vooral als ik slecht slaap.

Bij mij werkt het niet om een jointje te roken voor het slapen gaan. (althans, niet net voor het slapen gaan. Want dan kan ik juist niet slapen en lig ik gewoon wakker)
 
Ik rookte eerst met regelmaat een sigaret in het weekend. Toen ben ik een keer ernstig over m'n nek gegaan, dmv veel bier drinken en vervolgens een sigaret nemen. Sindsdien heb ik totaal geen behoefte meer om te roken en het bevalt me prima.
 
Bij mij werkt het niet om een jointje te roken voor het slapen gaan. (althans, niet net voor het slapen gaan. Want dan kan ik juist niet slapen en lig ik gewoon wakker)
Klopt, meestal een half uurtje ies anders doen, en dan ben ik binnen no-time weg.
 
Topic nummer zoveel, en dan nog zonder poll
 
Nu gaat hij mooi worden, ga ik zeker gebashed worden met mijn zware van nelle terwijl dit halve forum aan de ghb zit.

Zei er iemand GHB? :woot:

OT: Roken doe ik echt nooit. Ik vind er gewoon niks aan en je hebt er geen effect bij + het kan een dure verslaving zijn.
 
Back
Naar boven