MuscleMeat

rook jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik rook Kent blauw heerlijk.
 
Die shit is te smerig voor woorden. Ik ga er echt nooit aan beginnen. Wat zijn de voordelen? Waarom zou ik moeten beginnen met roken?

Het is cool :thumb:
 
Rook gelukkig niet meer. En zal er ook nooit meer aan beginnen.
Nadien eerste keer dat ik weer met iemand zoende die rookte..... :kots:

En een jointje nog maar heeel af en toe.
 
Heel af en toe. 1 of 2 peuken per 2 weken. Vind tabak een sociaal middel en kan er echt van genieten. Lichthoofdig en wat geladen. Het geeft acute tolerantie net als basen. Zoals drank, coke en smack moordenaars kunnen zijn, is tabak een sluip moordenaar.
 
Nee voor mij ook niet. En nu beginnen is al niet meer cool dus laat maar:cool:
 
marlboroman1.jpg
 
Nee. En dat wil ik zo houden ook.
 
Heel af en toe (2 keer per jaar) netzoals vanavond, aan een tafeltje met 5 mensen die rook in je gezicht blazen, kan je net zo goed mee gaan doen. (rook dan ook meteen 2 pakjes in een nacht weg)
 
Gelegenheidsrokers:roflol:

Gayer than having coïtus with a man.
 
Nu gaat hij mooi worden, ga ik zeker gebashed worden met mijn zware van nelle terwijl dit halve forum aan de ghb zit.
 
Nu gaat hij mooi worden, ga ik zeker gebashed worden met mijn zware van nelle terwijl dit halve forum aan de ghb zit.

Vergeet de drank niet :D

maar nee hoor , ik ben er ook net pas vanaf ( malboro dan ) alleen heeeel af en toe nog ,.... dus van mij zul je geen commentaar krijgen, wel kan ik je zeggen dat het me zo best goed bevalt zo helemaal gezond ,... zonder drank en tabac :D
 
Ik rook, met veel plezier, kleine sigaartjes.
 
Die shit is te smerig voor woorden. Ik ga er echt nooit aan beginnen. Wat zijn de voordelen? Waarom zou ik moeten beginnen met roken?
Zag een vrouw voor ons bij de kassa van de Lidl die even een paar sloffen van de goedkoopste sigaretten kocht, kon ze weer een weekje vooruit. Man, je kon de nicotinelaag bijna van haar gezicht afbikken. :kots:

Of onze overburen, die we toepasselijk de bijnamen Smokey and the Bandit hebben gegeven. Weer of niet, elke 5 minuten staan die buiten op balkon om nog een - zeer goedkoop - shagje te roken, gezeten op een kratje van het goedkoopste huismerk bier. Alles aan die mensen is grauw; we zagen eerst zelfs het verschil niet tussen hem en haar.

Ja, roken is zo cool!
 
Back
Naar boven