Fitness Seller

rookbare herbals zonder thc ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
bestaan er nog meer rookbare herbals waar je stoned van word,
maar waar geen THC in zit ?
Ik kan namelijk geen THC meer smoken omdat ik dan gek word :P
maar ik wil nog wel elke dag savonds een lekkertje roken.

Ik heb er wel eens van gehoord maar hoe heet het ?
 
Die salvia dingen kunnen wel grappig zijn. Salvia is sowieso wel grappig spul, maar omdat nu daar te kopen.... Ik heb wel eens een zak gehad met een paar onsjes erin, zeker wel leuke tijd meegehad. :)
 
Salvea is mijns inziens niet iets om iedere avond een lekkertje te roken.
Verder zijn die herbal joints TE GOOR. Plus dat je van lijnzaadolie meer stoned wordt.
 
builderB zei:
Salvea is mijns inziens niet iets om iedere avond een lekkertje te roken.
Verder zijn die herbal joints TE GOOR. Plus dat je van lijnzaadolie meer stoned wordt.

van lijnzaadolie stoned worden ? dope je daar een peuk in ofzo en dan smoken ? :P hahaha

edit: Salvia lijkt me trouwens een beetje te heavy, ik wil gewoon een beetje stoenda zijn
 
Laatst bewerkt:
Jay Impol zei:
van lijnzaadolie stoned worden ? dope je daar een peuk in ofzo en dan smoken ? :P hahaha

edit: Salvia lijkt me trouwens een beetje te heavy, ik wil gewoon een beetje stoenda zijn
Ja salvia kan best heftig zijn ja... :D
 
Ehhmm, je bent toch opgenomen in een kliniek om van het blowen af te komen?

Ook een topic waarin je beschreef hoe je tevergeeft probeerde te stoppen kan ik me nog herinneren. Nu kan je eindelijk stoppen omdat je lichamelijk niet meer tegen wiet kan en dan zoek je naar alternatieven :headbang:
 
Salvia ook wel es geprobeerd, vreemd voel je je van dat spul joh! Ik had het thuis gerookt door een hasjpijp met een paar vrienden achter de film (stuk of 4 pijpjes salvia sage extract 10x)...Toen ik bij het 3e en 4e pijpje had geinhaleerd had ik geen gevoel meer in mn vingers ik was ff vergeten ofzoiets dat ik het pijpje vast had, toch bleef ik het vasthouden, steeds als ik me concentreerde op het televisiescherm kreeg ik de neiging iets te gaan doen waarvan ik niet wist wat.... op de grond liggen... weglopen.. slapen?! Ik wist ff niet meer waar ik aan toe was, voelde me niet echt misselijk ofzo maar was ook niet ontspannen stoned. Na een half uur was het over.
 
Laatst bewerkt:
MadDoG zei:
Salvia ook wel es geprobeerd, vreemd voel je je van dat spul joh! Ik had het thuis gerookt door een hasjpijp met een paar vrienden achter de film (stuk of 4 pijpjes salvia sage extract 10x)...Toen ik bij het 3e en 4e pijpje had geinhaleerd had ik geen gevoel meer in mn vingers ik was ff vergeten ofzoiets dat ik het pijpje vast had, toch bleef ik het vasthouden, steeds als ik me concentreerde op het televisiescherm kreeg ik de neiging iets te gaan doen waarvan ik niet wist wat.... op de grond liggen... weglopen.. slapen?! Ik wist ff niet meer waar ik aan toe was, voelde me niet echt misselijk ofzo maar was ook niet ontspannen stoned. Na een half uur was het over.

salvia kun je flink van gaan ja... als je pijpje's met 10x extract gaat roken raden ze ook altijd aan dat je iemand bij je moet hebben die sterker als jouw is voor als het uit de hand loopt... kun je na gaan.. :D goeie shit dus! :cool:
 
Dude anders kap je gewoon helemaal met die troep.
 
Homer17 zei:
Dude anders kap je gewoon helemaal met die troep.


idd kerel kap er nu gewoon mee.

KAPPEN.
 
drugs zuigt!!!!!!!!!!!!! :D
 
Wees eens sterk en blijf van die zooi af :)
 
Zo nu en dan een jointje moet kunnen, et leven bestaat niet alleen uit BB..
 
Het leven is ook meer dan stoned worden!

Dat dit nog wordt aangemoedigd zeg!?
 
LammertJange zei:
Zo nu en dan een jointje moet kunnen, et leven bestaat niet alleen uit BB..

Jah, maar niet voor iemand die er niet tegen kan! Als je zo gevoelig voor drugs bent, en met grote moeite ervan af bent gekomen (en dan doel ik niet alleen op impol) moet je gewoon met je tengels van die tyfuszooi afblijven!
Heeft niks met BB te maken.
 
Jay, je bent toch geen wijf bro? Gewoon kappen met die shit voordat we je in de reet jagen met een drilboor tijdens de DBB BBQ! :D
 
Ik heb toevallig gister voor het eerst in maanden weer es een blowtje gerookt. Hele avond sloom, en de volgende ochtend moeite me bed uit te komen.

Wat zie je toch in dat spul Jay?
 
Cocaine man! Dat is echt helemaal te gek. En als dat verveelt:
heroine en cocaine tegelijk!
En dan niet roken maar spuiten, dan verpest je je longen tenminste niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven