MuscleMeat

Rooke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dat zijn nette doelen ja, hard werken maar wel reeël.
succes!
 
Je deads en rackpulls zijn hoger dan die van mij... daar gaan we dus hard voor werken!!!
 
dat zijn nette doelen ja, hard werken maar wel reeël.
succes!

Thnx gozer! grootste shit is achter de rug nu..Eerst alles structureren (dus ook voedsel) en dan staat mij niets meer in de weg om keihard aan mn doelen te gaan werken !!!!!!!

YEAAAAAAAAAAH BUDDY
 
realistische doelen rooke t.a.v. de squats en deadlift alhoewel 4 * 135 nog niet effe 160 oplevert , dat geld ook voor de bench , maar goed hard trainen en kijken waar je eindigt

rackpull is zeker niet bovenkant rug , maar nog steeds onderkantrug - alleen de beweging is wat korter
 
Doelen (1RM):

Deadlift 180
Squat 130
Bench 100
Rack pull 240
Pendlay row 85
BOR 85
MP 65
Chin 5x bw
Incline press 80

Dit is ambitieuzer en toch niet TE brutaal. Ben altijd geneigd om op zeker te spelen, dat is ook ongetwijfeld de oorzaak van mn fysiek tot nog toe.

poe poe , je bent nogal wat van plan - go for it , ik ga je volgen t.a.v de rackpull :D
 
heb bij deadlift altijd de grootste moeite bij het laagste deel dus daarom denk ik dat ik in die paar weken veel k's kan pakken
 
Doelen (1RM):

Deadlift 180
Squat 130
Bench 100
Rack pull 240
Pendlay row 85
BOR 85
MP 65
Chin 5x bw
Incline press 80

Dit is ambitieuzer en toch niet TE brutaal. Ben altijd geneigd om op zeker te spelen, dat is ook ongetwijfeld de oorzaak van mn fysiek tot nog toe.

Dacht dat onze vriend DB dat zei.

ik zag het net kubus zeggen , vandaar
 
weer deload vandaag...vrijdag weer last van mn schouder gekregen...gelukkig was het nu weer over. Wat advies ingewonnen bij een orthopeed in opleiding en Loo (thnx bro!)..dat ik gewoon kan trainen maar wel uitkijk of het wel goed voelt :) Dat heb ik dus ook gedaan.

Hanging leg raises :
2x15xbw

Back squat..weer andere techniek.(dit keer a la rippetoe)
2x10x40

Lat pull :
1x12x30
1x10x40

MP :

2x12x20

Fly :

2x12x8

Pushdown :
1x12x25
1x15x40

Preacher curls :

1x12x28.5
1x12x30.5.

Kijk echt uit naar die PL van volgende week....Mn schouder houdt het tot nog toe aardig dus dat is mooi :D
Mn training voor de PL moet ik nog even op papier zetten met die 5/5/3/3/1/1 setjes.

10 minuten rustige cardio ook nog..
 
Enigste zware is die pushdown van 40kg:P
Ben benieuwd wat PL-style jullie gaat brengen:cool:
 
geen pijn maar dit keer een vermoeiend zwaar gevoel in mn schouder ??? lekker dan..
 
Vermoeiend is geen pijn dus dat is een goed teken. Kunnen we over een week 90kg incline press doen ;)
 
dat is waar...kan het inderdaad geen pijn noemen :D
 
Go for it heren! Gaat jullie zeker lukken.:)
 
ben reuze benieuwd naar die singels ! eerste week zal bepalend zijn vermoed ik zo
 
Eerste week juist rustig aan, niet meteen je lichaam vernken.
 
Back
Naar boven