AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boeie dat vergelijk. Was een mooie dag en Wolf was relaxed. Nam echt de tijd voor fans. Mooie ervaring erbij toch?
 
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep :D

Morgen die rackpulls :hedbang: kijk er al een week naar uit :P
 
"zucht"


Nice pic Rooke!

Yessss, knallen op die rackpulls!!!! :hedbang: :fire: :hedbang:

Wij doen m onder de knie...zelf wil ik proberen om m morgen op 160-170 te zetten de 1RM:D heb er zo;n ****ing zin in :) dit is mogelijk een onderdeel waar ik MC op kan pakken :hedbang:
 
Ik word een beetje moe van dat gemekker van die xtralarge. Rooke is gewoon ****ing hard bezig, en is zekers niet iemand die je over het hoofd ziet. Ga zo door gast!
 
Ik word een beetje moe van dat gemekker van die xtralarge. Rooke is gewoon ****ing hard bezig, en is zekers niet iemand die je over het hoofd ziet. Ga zo door gast!

thnx gozer! Kritiek is goed maar ongefundeerde kritiek niet;)
 
Wij doen m onder de knie...zelf wil ik proberen om m morgen op 160-170 te zetten de 1RM:D heb er zo;n ****ing zin in :) dit is mogelijk een onderdeel waar ik MC op kan pakken :hedbang:
We gaan morgen dezelfde gewichten pakken voorspel ik. Met de deads liggen we aardig dicht bij elkaar.

Zou zeggen probeer het maar. :D
 
Mooie doelstelling, go get him Tiger!!!!! :cool:
 
Maar gezien mijn verleden met de RDL hoe ik m uitvoerde moet ik zeker wel bovenstaande doelen kunnen halen. Mijn max staat volgens mij op 150x4 en sindsdien ben ik echt gaan DL'en,squatten ,benchen en borren :)
 
Maar gezien mijn verleden met de RDL hoe ik m uitvoerde moet ik zeker wel bovenstaande doelen kunnen halen. Mijn max staat volgens mij op 150x4 en sindsdien ben ik echt gaan DL'en,squatten ,benchen en borren :)
Zorg dat je scherp bent, en knal ze omhoog!
 
morgen goed eten(vandaag beetje bij in geschoten, verjaardag) en dan moet het goedkomen.
idd. Vroeg uit de veren, goed eten, die PWO, en de mindset, dan komen die PR's vanzelf!
 
idd. Vroeg uit de veren, goed eten, die PWO, en de mindset, dan komen die PR's vanzelf!

morgen goed brood en beleg inladen, shake, brinta, fruit en nootjes.
 
als old guys worden uitgedaagd zoals nu dan komen er oerkrachten naar boven - pak hem rooke op die rackpulls
 
ben aan het zoeken joh...mn schrift ben ik kwijt :eek:

Squat :

3x8x50

50% maar nog zwaar eigenlijk :o

Incline benchpress :

5x40
5x50
5x50
3x55
3x60
1x65 PR!!

Pendlay row :

5x40
5x45
5x50
3x55
3x60
1x65 PR!!


Volgens mij was het dit....


Fibo was lachen eigenlijk wel! Met Dennis Wolf op de foto geweest...voelde me daarna weer een kleine ecto.Niemand van DBB tegengekomen btw, behalve Gmen.

Goed getraind, geen paniek man er is niemand op dit forum die naast zo'n man als de 'Big Bad' Wolf kan gaan staan.
 
Goed getraind, geen paniek man er is niemand op dit forum die naast zo'n man als de 'Big Bad' Wolf kan gaan staan.

ja inderdaad schrale troost :P nu ik weer normale mensen zie voel me opeens een stuk beter :D ahahhhaha
 
Back
Naar boven