Fitness Seller

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Powerliften is wel de nieuwe hype in de bb logjes merk ik. Groteman9, Mc Chick en jij ook al.

Goede training :thumb:

het is een gewoon een vorm van fb , wat ik eigenlijk altijd al heb gedaan - geen hype wat mij betrefft - misschien voor mc en rooke wel:D
 
Powerliften is wel de nieuwe hype in de bb logjes merk ik. Groteman9, Mc Chick en jij ook al.

Goede training :thumb:

Tja, wanneer wordt het powerlifting hé?
 
Powerlifting wordt het -vind ik- wanneer het ego steeds meer gewicht wilt pakken en dan voornamelijk op de DL,Sq en BP.

Sommige mensen sugereren dat kracht/weinig reps niet icm gaat met echte massa, en andere zeggen weer het tegenovergestelde en streven naar reps van 8/10/12. The mirror is in alle gevallen de beste vriend denk ik :thumb:
 
Post die monster gewichten eens van je GS (hij is mij via de pm aan het plagen) :(
 
Laatst bewerkt:
Doelen (1RM):

Deadlift 160 10k to go
Squat 120 20k to go
Bench 100 20k to go
Rack pull 190 25k to go
Pendlay row 85 15k to go
BOR 70 Done
MP 65 15k to go
Chin 5x bw 5rm to go
Incline press 80 15k to go

Nog een paar weken te gaan...sommige moeten te doen zijn.
 
De MP en de Chins kunnen we nog 6x doen en overige oefeningen nog 3 kansen.
MP proberen 2,5kg per keer te pakken en dan heb je deze. Ook voor de chin nog genoeg kansen.

Als je 5kg per training meer pakt op de deads dan zit 165kg er nog in.
Voor de squat moet je een training minimaal een sprong van 10kg maken.
Bench idem en dat wordt lastig denk ik.
Rack pulls gaat lastig worden.
Pendlay 5kg per training pakken.
Je BOR had je wel heel laag ingeschat.
Tot slot je incline ook 5kg per training meer pakken.
 
Squat is juist een probleem...mn knie schoot vandaag verkeerd kon even niet lopen.Dus ik denk dat squat mss wel moet staken..
 
Vandaag ineens of merkte je al eerder iets? Want de top squat sessie is al een tijdje geleden.
 
had laatste tijd al last van zware knieën en opeen knaks enzo...maar het was niet hinderlijk.
Vandaag kon ik echt niet vol staan op dat been voor een minuut of wat. Toen ik weer zat en de boel ff strekte en masseerde ging het weer. Echt hoerig dit.
 
Kan volgens mij niet aan je techniek liggen van de squats want die is juist vooruit gegaan.
Je bent wel in korte tijd flink zwaarder gegaan, 20kg in 2 weken. Misschien wat rustiger opbouwen en eventueel ook bij de top setjes wraps gebruiken.
 
wraps...ik weet niet. Ik heb natuurlijk wel getopt maandag....90x5 nog nooit gedaan met deze techniek. Ik ga morgen wel op 30% ofzo...3x8.
 
wraps...ik weet niet. Ik heb natuurlijk wel getopt maandag....90x5 nog nooit gedaan met deze techniek. Ik ga morgen wel op 30% ofzo...3x8.
Alsof het een ramp is deze te gebruiken. Je wilt toch niet dezelfde kant op als Loo? Maar idd eerst een proberen erachter te komen waar het precies aan ligt.
 
mp's zijn netjes!
 
Back
Naar boven