Fitness Seller

Rooke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jaja alsof het aan mij ligt... rooke laat mij al het rekenwerk doen, uhuhhhh. Hij bepaald toch zelf wat hij wilt drukken. :p
 
Jaja alsof het aan mij ligt... rooke laat mij al het rekenwerk doen, uhuhhhh. Hij bepaald toch zelf wat hij wilt drukken. :p
ik was er heilig van overtuigd dat het 70 was :rolleyes:
 
Jaja alsof het aan mij ligt... rooke laat mij al het rekenwerk doen, uhuhhhh. Hij bepaald toch zelf wat hij wilt drukken. :p
der moet er een het mannetje spelen ;)
 
Heeej nette training gisteren zeg! nice ;)
 
Dan ben jij blijkbaar zelf ook niet zo goed in rekenen. ;)

ik ben gewoon goed gelovig. Komt ook omdat we de hele tijd gewicht er op en eraf moeten doen :rolleyes: ik ben niet zo sterk als mc :o
 
Inderdaad sterke incline, en zoals mc terecht zegt 'it's all in the mind', het mentale aspect mag niet onderschat worden!
Mijn truc is om tijdens de trainingen de muziek van Conan the barbarian (of de schitterende end scene van the last of the mohicans met die prachtige Ierse muziek) te spelen, dat laad mij enorm op en geeft mij de indruk dat ik beresterk ben en alles aankan, en het mooie is...het werkt!
 
super-training brada - volgens ga je goed vooruit - sterk die incline hoor
 
Sterke PR

En idd, klooide laatst ook met mijn hams. Oervervelend als je daar krampen in krijgt :p

Ben je trouwens nog van plan een deload te doen? Weekje rust? Of switch je gewoon gelijk
naar meer reps?
 
Sterke PR

En idd, klooide laatst ook met mijn hams. Oervervelend als je daar krampen in krijgt :p

Ben je trouwens nog van plan een deload te doen? Weekje rust? Of switch je gewoon gelijk
naar meer reps?

ga nog een weekje deload doen over een week of 2 meen ik:D
 
Dan doe ik de vakantie wel ;)
Wat wordt het volgende schema dan - of ook dit?

zijn we nog mee bezig :) waarschijnlijk een 4-day split met wat invloeden van Dorian Yates uit de film "a week in the dungeon"
 
Training.....
Zat gisteren al als een hond met adhd te wachten op de training van vandaag. Dus vandaag de dag..in een lege gym en een prive squatrek heb ik het vonnis voltrokken : 170 rackpull :hedbang:. Ik moest mezelf tegenhouden om niet nog meer te pullen want ik voelde me fukcing goed !



Rackpulls :
5x80
5x100
5x120
3x140 vanaf hier mixed
3x150 easy baby
1x170 PR!!

com : had denk ik wel 175-180 ingezeten, minimaal:rolleyes: . Rug hield het goed, techniek was goed.

MP :
5x30
5x35
5x40
3x47.5 easy
3x52.5 1spot
1x57.5 spot en legdrive

Pulldown :
5x60
5x70
5x75

Chins :
2x3 assisted waarvan 1 0,75 zelf.
0,5 zelf...helemaal leeg.

Com : monster pomp :D:D:D
 
Training.....
Zat gisteren al als een hond met adhd te wachten op de training van vandaag. Dus vandaag de dag..in een lege gym en een prive squatrek heb ik het vonnis voltrokken : 170 rackpull :hedbang:. Ik moest mezelf tegenhouden om niet nog meer te pullen want ik voelde me fukcing goed !



Rackpulls :
5x80
5x100
5x120
3x140 vanaf hier mixed
3x150 easy baby
1x170 PR!!

com : had denk ik wel 175-180 ingezeten, minimaal:rolleyes: . Rug hield het goed, techniek was goed.

MP :
5x30
5x35
5x40
3x47.5 easy
3x52.5 1spot
1x57.5 spot en legdrive

Pulldown :
5x60
5x70
5x75

Chins :
2x3 assisted waarvan 1 0,75 zelf.
0,5 zelf...helemaal leeg.

Com : monster pomp :D:D:D

Lekkere racks, goed gedaan!
 
nog 1 kans voor de ultiem rack pull :D
 
chins gaan goed vooruit, je bent er bijna. Je krijgt nog 2 kansen.
 
Back
Naar boven