AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mn polsen voelde goed aan het begin...en ik wilde gewoon weer is trainen. **** die pussy weights. Ik kan ook wel 6 dagen cardio gaan doen maar dan verlies ik te veel massa.

Gewoon die roze dumbbelltjes pakken, geen probleem van maken!
 
Mn polsen voelde goed aan het begin...en ik wilde gewoon weer is trainen. **** die pussy weights. Ik kan ook wel 6 dagen cardio gaan doen maar dan verlies ik te veel massa.
Zat ook wel te denken om gewoon 2x per week KT te doen en dan alleen benen zodat ik niets met polsen te maken heb....maarja dat is wel heel drastisch

Ik zou toch zeker lekker blijven squaten en leg pressen enzo en je kuiten flink aanpakken, dat is toch al de helft van je lichaam. :)

Verder kan je idd niet veel meer doen dan wat pompen, wellicht beter dan niets ja. :)
 
Ik zou toch zeker lekker blijven squaten en leg pressen enzo en je kuiten flink aanpakken, dat is toch al de helft van je lichaam. :)

Verder kan je idd niet veel meer doen dan wat pompen, wellicht beter dan niets ja. :)

ik kijk morgen nog aan
 
Nog ff vol blijven houden zo op deze manier, beter zo dan iets chronisch overhouden inderdaad.
Het is ff k*t maar als je eenmaal er weer tegen aan kan :) ... zelfde met mijn schouder gehad.
Je bent back binnen no time.
 
Nog ff vol blijven houden zo op deze manier, beter zo dan iets chronisch overhouden inderdaad.
Het is ff k*t maar als je eenmaal er weer tegen aan kan :) ... zelfde met mijn schouder gehad.
Je bent back binnen no time.

thnx Mas! denk inderdaad dat het een serieus alternatief is....maar niet overhaast beslissingen nemen. Eerst morgen even aankijken maar het kan niet zo zijn dat ik me heel de week de tering smeer en het dan weer met een training om zeep help/
 
even lezen Xtra! Heb van de laatste 8 weken 6 weken rust (moeten)houden door blessures. Zoals je leest zijn mn polsen nog niet helemaal in orde. Ik wil wel harder maar het gaat gewoon niet dus lees je ff in voordat je reageert.

Luister jouw dagboek is net een chatboek onmogelijk om even snel de highlights er tussen uit te halen.........:eek:


Blessureleed ,dat is k*t inderdaad. Vond het als zo vreemd dat je aan die pussyweights zat te sjorren. Sterkte ermee
 
cardio
14km
36min
479kcal 50% fat
max 166
avg 149

ben kapot:P
 
Luister jouw dagboek is net een chatboek onmogelijk om even snel de highlights er tussen uit te halen....

Says who?!

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

cardio
14km
36min
479kcal 50% fat
max 166
avg 149

ben kapot:P

Net tempo gefietst joh!
...en dat met een nette hartslag.
 
was ook echt blij dat ik thuis was :P kon mn hartslag met moeite stabiel houden. T k*tte is wel dat ik mn polsen weer voel :(
 
was ook echt blij dat ik thuis was :P kon mn hartslag met moeite stabiel houden. T k*tte is wel dat ik mn polsen weer voel :(

Doe eens rustig aan dan!
En anders ga je maar op een hometrainer zitten als je je niet in kunt houden!
 
big sister is watching you ;) rustig aan maar volhouden rooky :kiss:
 
van fietsen krijg ik niets...ook geen last van mn polsen. Gisteren was alles goed totdat ik poging deed MP te doen.
 
van fietsen krijg ik niets...ook geen last van mn polsen. Gisteren was alles goed totdat ik poging deed MP te doen.

Tja... dat vermeld je ook nergens hè?! Die poging tot MP. Ik las juist gisteren dat je nergens last van had...
 
dacht dat ik gisteren had gepost dat ik links wat voelde maar goed.
 
dacht dat ik gisteren had gepost dat ik links wat voelde maar goed.
Heb ik niet gelezen ;)

Wat is je planning verder? Weer rust, rustig proberen en verder trainen met lager gewicht?
 
moet echt ff kijken...niet te snel een beslissing nemen in ieder geval. Maar dat er wat moet veranderen staat vast.
 
Back
Naar boven