Fitness Seller

Rope's log op naar de volgende wedstrijd!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welkom
 
Ik ga volgen, t kriebelt wel als ik jullie allemaal zo zie
 
Echt respect voor wat je gedaan heb robert, stond er goed bij.

Ben wel benieuwd trouwens heb je die 3,5 jaar consitent goed getraind?

Ga volgen iig, had eerst geen wedstrijd ambities maar vind wel echt heel vet wat jullie allemaal hebben gedaan, over 3 jaar misch ook het podium op.
 
Die 15 kg was ook deels eten/ drinken wat nog in mijn buik zat :P
maar ik zie er nu niet meer uit. vanavond ga ik niet trainen man ik moet werken. Is de gym wel open dan?

haha epic die weightgain.

ja man was gewoon open.
 
Echt respect voor wat je gedaan heb robert, stond er goed bij.

Ben wel benieuwd trouwens heb je die 3,5 jaar consitent goed getraind?

Ga volgen iig, had eerst geen wedstrijd ambities maar vind wel echt heel vet wat jullie allemaal hebben gedaan, over 3 jaar misch ook het podium op.

Het begon met een paar maanden trainen in mijn slaapkamer. Al gouw werden de gewichten te licht en moest is steeds zwaardere gewichten kopen. De prijs in combinatie met een oud huis was niet echt super. Dus had ik mij ingeschreven bij een sportschool. Heerlijk die noobie gains :P. Maar op een gegeven moment merkte ik dat ik meer uit mijn training moest en kon halen en ging mij inlezen over training en voeding etc. Ik werd nog steeds groter en sterker dus alles ging goed. Kracht heb ik altijd al leuk gevonden en had mij daarom ook ingeschreven voor holland's got powerlifting talent hier op Dbb. Ik moest mijn max van de grote 3 opsturen maar die had ik nog nooit gemeten. Dus op een dag besloot ik samen met iemand van de sportschool mijn max DL op te meten. Eerst een beetje alles opwarmen. Ik begon met een seated cable row (full stack ofc want ik was een powerlifter :P). Paar setjes gedaan BAM!!! toen brak de kabel en ik vloog naar achter. Je begrijpt wel als opeens alle spanning in een keer weg valt dat dit niet heel goed voor je is. Ik stond op liep terug naar het bankje en zakte in elkaar van de pijn. De ambulance werd gebeld want ik kon niet meer lopen. In het ziekenhuis werd mij verteld dat van mijn linker hamstring tot aan mijn traps alles verrekt / ingescheurd was :( . Helemaal k*t dus ik kon 2/3 weken niet lopen daarna 4 weken herstel training maar gelukkig heb ik er niets aan over gehouden.
Toen ging ik me meer rechten op BB maar wil later nog wel een powerlift/strongman wedstrijd pakken.

Dus ik heb op die blessure en een paar vakanties na elke week minimaal 3 tot 6 keer per week getraind.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 21:24 ----------

haha epic die weightgain.

ja man was gewoon open.

morgen ben ik er weer
 
Hier een lijstje van de supps die ik gebruik.

Verspreid over de dag:
1 scoop whey
Biergist
visolie
vitamine D
multi vitamine
glucosamine
calcium/magnesium

Pre WO:
Mijn zelf gemaakte PWO
creatine (hoeft niet PWO)
beta-Alanine (hoeft niet PWO)
N-acetyl L-tyrosine
L-carnitine L-tartrate
Citrulline malate
Acetyl L-carnitine
Norvaline

Post wo
1 scoop whey

En voor het slapen ZMA
 
Ik ga volgen, t kriebelt wel als ik jullie allemaal zo zie

Echt respect voor wat je gedaan heb robert, stond er goed bij.

Ben wel benieuwd trouwens heb je die 3,5 jaar consitent goed getraind?

Ga volgen iig, had eerst geen wedstrijd ambities maar vind wel echt heel vet wat jullie allemaal hebben gedaan, over 3 jaar misch ook het podium op.

Welkom :)

Gewoon doen jongens. Dit is tot nu toe het vetste wat ik in deze sport heb meegemaakt. Het traint ook veel makkelijker als je een doel voor ogen hebt. Af en toe is het wel zwaar en mensen zullen raar naar je kijken. Maar lekker boeiend stap van dat some day eiland af en schrijf je in voor een wedstrijd.

Ik heb dit puur gedaan voor de ervaring. Ik had niet de beste shape maar lekker boeiend. Sommige mensen hier op het forum vinden dat je pas op het podium mag staan als je een A klasse fysiek heb. En gaan mensen met een iets minder fysiek afkraken omdat ze op het podium staan. Die mensen hebben het wel gedaan. Die hebben er hard voor gewerkt en respect voor hun allemaal. Ik ga zaterdag toch ook niet bij een voetbalclub kijken naar bijv. de F10 en langs de kant schreeuwen zooooo die gasten kunnen ook niet voetballen :P. Het is hun ding, sport, kunst en iedereen doet dit op zijn eigen manier.

Ik ging voor D en moest naar de C. Mijn doel was dus al gehaald. Ik ben 10e geworden en was een van de jongste uit mijn klasse. Ik weet nu waar ik aan moet gaan werken. Nu lekker bouwen en werken naar de volgende wedstrijd. Ik kan niet wachten om weer op dat podium te staan.
 
Robert, had je er eventueel nog over nagedacht of je zou komen trainen bij Mile, bij Body Improvement? de reistijd is wel k*t voor je man. Je zag er echt gruwelijk goed uit on stage man!!
 
Robert, had je er eventueel nog over nagedacht of je zou komen trainen bij Mile, bij Body Improvement? de reistijd is wel k*t voor je man. Je zag er echt gruwelijk goed uit on stage man!!

Ah nu weet ik wie jij bent :P

Nee man ik ga daar niet trainen. Ik ben sowieso ook niet echt van de hardcore dingen :P. Ik ga waarschijnlijk bij een maat van mij trainen bij Knetemann in Zoetermeer.
 
Dieet is vandaag van start gegaan

28s9112.jpg
 
goed fysiek rope, die vacuum is vooral bruut.
ben je van plan nu te bouwen tot volgend jaar flexcup op wil je eerder nog een wedstrijd pakken?
 
Mijn doel is nu Flexcup 2013
Maar misschien nog wat wedstrijden daar omheen. Eerst effe bouwen t\m September en dan effe kijken wat ik ga doen.
 
nette prestatie man!
Ik heb vorig jaar de D klasse gewonnen, en ik ben van plan volgend jaar de C YBF en flexcup te gaan draaien, dus wie weet tot dan!
Wat zit er trouwens in dat bakje? ei, pasta, gehakt? ziet er smakelijk uit!
En hoe is de rest van je dieet nu? gr
 
ok duidelijk, succes ik ga je volgen
 
nette prestatie man!
Ik heb vorig jaar de D klasse gewonnen, en ik ben van plan volgend jaar de C YBF en flexcup te gaan draaien, dus wie weet tot dan!
Wat zit er trouwens in dat bakje? ei, pasta, gehakt? ziet er smakelijk uit!
En hoe is de rest van je dieet nu? gr

250 gram kidneybonen , 300 gram sperziebonen, 200 gram gehakt, 200 gram kip, 200 gram pennen, 100 gram pasta saus en 3 hele eieren. Dit gooi ik allemaal in een pan. En verdeel dit over 3 bakjes.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 14:24 ----------

De rest staat op de vorige pagina dacht ik
 
Ah nu weet ik wie jij bent :P

Nee man ik ga daar niet trainen. Ik ben sowieso ook niet echt van de hardcore dingen :P. Ik ga waarschijnlijk bij een maat van mij trainen bij Knetemann in Zoetermeer.
ahh jammer man. ik had graag je progressie van dichtbij willen zien, net zoals k dat bij Killy kan doen :P maar ik zal je af en toe nog wel op school spreken en zien :) ik volg je log hoe dan ook :D
 
Haha als je me morgen tijdens het hoorcollege tegenkomt herken je me al niet meer denk :P
 
Ik hou je in de gaten :D
 
Ik zag dat je push/pull/benen gaat doen, ga je 3 dagen op rij trainen 1 rust?
 
Back
Naar boven