AndroidHealthClinic

Rope's log op naar de volgende wedstrijd!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gister ben ik bij de JBC 2012 geweest. Het was weer top om zulke atleten te zien. Ik was er al vanaf 13:00 en ben tot het einden gebleven. Tijdens de prijsuitreiking ben ik stiekem backstage gegaan om mijn donuts af te leveren. Volgens mij vielen die aardig in de smaak :P

En er was een nieuwe klasse namelijk Men's physique.

Naast classic bodybuilding ga ik waarschijnlijk nu ook Men's physique doen :cool:
 
Gister ben ik bij de JBC 2012 geweest. Het was weer top om zulke atleten te zien. Ik was er al vanaf 13:00 en ben tot het einden gebleven. Tijdens de prijsuitreiking ben ik stiekem backstage gegaan om mijn donuts af te leveren. Volgens mij vielen die aardig in de smaak :P

En er was een nieuwe klasse namelijk Men's physique.

Naast classic bodybuilding ga ik waarschijnlijk nu ook Men's physique doen :cool:
bij men's fysique hoef je niet zo laag in bf te gaan. je moet meer een super goede beachboy upperbody hebben en redelijke benen :) mensen die bekend zijn en dat doen zijn Jeff Seid en Darren Hoff. zien er goed uit :) ennuh Robbert. bij jou is het gwn zonde om zo laag in bf te gaan zitten. op kamp zag je er killer uit gwn :)
 
bij men's fysique hoef je niet zo laag in bf te gaan. je moet meer een super goede beachboy upperbody hebben en redelijke benen :) mensen die bekend zijn en dat doen zijn Jeff Seid en Darren Hoff. zien er goed uit :) ennuh Robbert. bij jou is het gwn zonde om zo laag in bf te gaan zitten. op kamp zag je er killer uit gwn :)

Haha thx :cool:
Maar classic blijft wel mijn hoofd doel.
Die men's physique doe ik er gewoon naast. Sta ik misschien wel wat meer ripped dan de andere maar lekker boeiend :p
 
Ik twijfel of ik deze ga pakken.
Als ik nu gewoon redelijk lean blijf. En dan 2 maanden van te voren ga dieeten.
 
Ik ga wel kijken waarschijnlijk :)
 
Ik weet dat ik een jaar zou gaan bouwen maar heel misschien dat ik nog een wedstrijdje pak in mijn eigen gewicht klasse boven 100kg dus
 
Zelfde wedstrijd??
 
je brengt me aan het twijfelen. ik wil misschien de 75 gaan doen dan.
me vriendin ziet me aankomen xD
 
Ik ga ook de men's physique doen dat lijkt me wel wat haha:p

Ik ga je volgen Rope!, heb je je dieet nu op orde?
 
Ik zou die wedstrijd gewoon doen Robbert. maar daarna zou ik wel ff een periode weer gaan bouwen. puur om je lichaam wat herstel te geven van het leegstaan en op zijn :)
 
Heb mr rope nog ff gesproken gister,en zag er al weer lekker bol uit:cool:
Heb jammer genoeg niet van zen donuts mogen genieten,want was al eerder naar huis haha. maar leuk je ff gesproken te hebben kerel.
En lekker die wedstrijd meepakken,zo leer je je lichaam beter kennen,en voor de ervaring is het ook goed.de lineup zal minder groot zijn zoiezo.
 
idd ik ben al aardig bol :P
Vandaag begonnen met het dieet.

Training van vandaag:

beetje foamrollen

squat:

10x60kg
10x100kg
2x8x120kg
1x8x130kg

legpress
20x150kg
3x20x200kg

leg extensions
4x10x50kg
laatste set met 2x pauzed set erachteraan + partials

stiff legged dl met dumbbells
4x10x80kg

legcurl met eigen lichaamsgewicht op zo'm extention bankje
4x10xbw

apparaat voor glutes?
4x10x70kg

kuiten
5x10x150kg

Laat ik GVD mijn tas+laptop in de tram liggen. Dat ding rijd om de 15 min dus ik telkens wachten en 1 halte mee rijden en dan weer uitstappen. Dit heb ik 2 uur gedaan niets kunnen vinden :( Hopelijk hebben ze morgen iets bij gevonden voorwerpen.
 
ook de week lekker begonnen met legs zie ik :thumbsup:
goeie training hoor.

hopelijk heeft een eerlijke vinder je laptop gevonden.
 
morgen mak ik na 15:00 bellen
al mijn aantekeningen van school staan erin :(
 
brotha! Leuk dat je ook een log hebt. Volgen die hap :)

hoop dat je je laptop terugkrijgt! :O
 
Welkom :)

Jippy ik ben net gebeld door mijn school. Ze hebben mijn tas gevonden!!
 
Back
Naar boven