AndroidHealthClinic

Rope's log op naar de volgende wedstrijd!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1571_leg_press_big.jpg


heerlijk apparaat
 
Ik moet het doen met zo'n klote apparaat waarbij je jezelf van die plank weg duwt. Gaat maar tot 200 kg en kan je nog ongeveer 25 kg extra op laden met een beetje creativiteit ..
 
1571_leg_press_big.jpg


heerlijk apparaat
Wij hebben precies dezelde press, en nog een aantal van deze lijn staan, zijn wel fijne apperaatjes, alleen die leggpress al bijna het hele jaar niet op gezeten..:sad:
 
Lekkere training robert! Wou dat wij zo'n mooie leg press hadden, heb het zelfde k*t apparaat als rffnck.
 
Laatste maaltijd van vandaag IF gaat nog prima.

2zz3wbs.jpg
 
1571_leg_press_big.jpg


heerlijk apparaat

In the good old days heb ik hier nog reps op gedaan met 550kilo, terwijl je maar max 450kg mocht laden.
Leuk voor je ego, maar niet voor je knieen :D
 
Ik moet het doen met zo'n klote apparaat waarbij je jezelf van die plank weg duwt. Gaat maar tot 200 kg en kan je nog ongeveer 25 kg extra op laden met een beetje creativiteit ..

Je kan op die machine van een ander ene pin pakken dan doe je die pin er half in hang je er gewoon schijf omheen.
Bij ons lukt dat
En ik weet neit of het werkt als je gewicht gewoon op je schoot legt als t ware?
 
In the good old days heb ik hier nog reps op gedaan met 550kilo, terwijl je maar max 450kg mocht laden.
Leuk voor je ego, maar niet voor je knieen :D


Ik wilde melden dat ik wel eens met 500 gespeeld heb op dat ding,but nevermind....
 
Goede trainingen robert. Aardige squats en dl's man!!

Hou je nu elke training dezelfde routine/volgorde van oefeningen aan op de push/pull/leg days? Of volg je een doortelschema zodat je op dag 4 weer dag 1 begint?
 
1571_leg_press_big.jpg


heerlijk apparaat

Dat onding staat ook op mijn werk....Wil je een beetje redelijk gewicht op je benen hebben zit je op 400kg+ en ben je bijna 20 min bezig met laden omdat je bij basic fit maar 20kg schijven heb en niks zwaarders :fuu::fuu::fuu:
 
5x200 DL
yes mad.

Nice man. Lekker bulken zo te zien.
die legpress lijkt me idd epic k*t, 20 schijven erop doen haha
 
5x200 DL
yes mad.

Nice man. Lekker bulken zo te zien.
die legpress lijkt me idd epic k*t, 20 schijven erop doen haha

ja en eraf halen met verzuurde poten :(

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 18:22 ----------

Dat onding staat ook op mijn werk....Wil je een beetje redelijk gewicht op je benen hebben zit je op 400kg+ en ben je bijna 20 min bezig met laden omdat je bij basic fit maar 20kg schijven heb en niks zwaarders :fuu::fuu::fuu:

internet stats
doei

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 18:26 ----------

Goede trainingen robert. Aardige squats en dl's man!!

Hou je nu elke training dezelfde routine/volgorde van oefeningen aan op de push/pull/leg days? Of volg je een doortelschema zodat je op dag 4 weer dag 1 begint?

dag 4 is dag 1
ik train dus alles 2x in de 8 dagen.

ik focus altijd op squat, bor, dl en bp
de rest doe ik meestal ook maar dit veranderd heel af en toe.
 
0 euro
 
Vandaag een push training gedaan met iemand van het forum.
Ik had voor de verandering als 1e oefening mp gedaan. Mijn mp was niet veel sterker maar al mijn borst oefeningen wel dus dit doe ik dus niet meer.

Na wat studies gelezen te hebben heb ik besloten mijn dieet weer te veranderen :P.
Mijn 1e 2 maaltijden zullen alleen uit eiwit/vet en wat groenten bestaan mijn 3e maaltijd ongeveer rond 15:00 komen er wat carbs bij (ongeveer 20% van totale carb innamen) 17:00 trainen. Na mijn training neem ik nog 2 maaltijden met de rest van mijn carbs.

Dus dit soort maaltijden zullen jullie hier niet meer tegenkomen :(

29zqx69.jpg
 
waarom niet? teveel carbs voor 1 zitting ? :P

ziet er sick tasty uit man :)
 
nah de hoeveelheid carbs is niet echt een probleem.
Maar volgens studies van layne norton is het toch handiger om je proteïne te verdelen.
Carbs hou ik wel alleen voor na het trainen. Dus ik doe IF alleen met mijn carbs :P
 
Nice training Rope! Was zeker motiverend voor me, heb veel geleerd. Alleen voel me wel minder buff nu :P
 
Back
Naar boven