XXL Nutrition

Roses are re... blue??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zoiets had ik al eens eerder gelezen.. dat ze dat konden creëren

wel mooi
 
Mooi, kwestie van wat met het DNA te knoeien. Maar wat is dan de betekenis als je iemand een blauwe roos geeft?
 
Samu zei:
Mooi, kwestie van wat met het DNA te knoeien. Maar wat is dan de betekenis als je iemand een blauwe roos geeft?
Waarschijnlijk loop je dan een blauwtje
 
Metal_Wolf zei:
Waarschijnlijk loop je dan een blauwtje


hahahahahahahhahahhahahahhah


ik lig helemaal plat hier... :yawn:
 
bikerbabe zei:
nee, commentaar geven is makkelijk he, geef dan betere mop
kan wel merken dat we hier met een vrouw te maken hebben, moeten we nu op onze tenen gaan lopen?:rolleyes:
 
Sport2000 zei:
kan wel merken dat we hier met een vrouw te maken hebben, moeten we nu op onze tenen gaan lopen?:rolleyes:
Nee hoor lieverd, doe gerust verder, bikerbabe en ik hebben even een conflictje. Zal haar mss zo es een dozijn blauwe roosjes moeten bestellen! :o
 
Sport2000 zei:
kan wel merken dat we hier met een vrouw te maken hebben, moeten we nu op onze tenen gaan lopen?:rolleyes:
is gewoon samu die op men zenuwen werkt, maar met zo'n opmerking als die je net gedaan hebt ben je ook goed op weg om men zenuwen op stang te jagen :p
 
bikerbabe zei:
is gewoon samu die op men zenuwen werkt, maar met zo'n opmerking als die je net gedaan hebt ben je ook goed op weg om men zenuwen op stang te jagen :p

Die samu toch, het valt toch zwaar om prettig met vrouwen om te gaan is het niet? Kijk, zo doe je dat;

Kusje bikerbabe? :kiss:

Goed opletten bij de lessen van oom eend Samu, dan word je nog eens een echte loooooooooooooooooove boy :D
 
MightyDuck zei:
Die samu toch, het valt toch zwaar om prettig met vrouwen om te gaan is het niet? Kijk, zo doe je dat;

Kusje bikerbabe? :kiss:

Goed opletten bij de lessen van oom eend Samu, dan word je nog eens een echte loooooooooooooooooove boy :D
inderdaad, van jou kan hij nog heeeel wat leren :D
 
bikerbabe zei:
inderdaad, van jou kan hij nog heeeel wat leren :D

Yeeeeeeeeeeee :banana: :heart:

Pak 'em niet te hard aan joh, sommige mannen uiten hun gevoelens wat moeilijk, zeker in de beginnersklas. Stuur eend maar een pm'pje als het weer zover is dan zal ik Samu wat strafwerk geven :roflol:
 
Hé stinkeend hou je kop es! :mad: Laat ik mezelf even quoten: "Zal haar mss zo es een dozijn blauwe roosjes moeten bestellen!" 6 postjes hierboven.
Ik hoef niks te leren hoor, sommige mensen moeten tegen grapjes leren kunnen. :wave2:
 
Back
Naar boven