AndroidHealthClinic

Rotexmedica test e

Bezoekers in dit topic

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
373
Waardering
156
Doosje van mijn maat gekregen om te testen.

Wat mij opvalt is dat stickers niet recht zitten en zelfs beetje los laten, ik vindt dit erg raar voor hg gear, mijn maat gaf aan dit ook raar te vinden maar volgens zijn dealer was dit normaal en kwamen ze zo uit de duitse apotheek.

Wel raar dat ze een vrij onbekend hg merk namaken terwijl ze voor zelfde geld een bekend merk kunnen faken, maar toch erg mijn twijfels vandaar even dit topic.

20190624_210916.jpg


20190624_211003.jpg


20190624_210955.jpg


20190624_211014.jpg
 
Is real word niet gefaked
Dat zei de dealer dus ook tegen mijn maat (natuurlijk) toch kan ik mij haast niet voorstellen dat stickers scheef zitten bij hg gear.


Ook is de datum en batch meestal later erop geprint/ erin geperst
 
Dat zei de dealer dus ook tegen mijn maat (natuurlijk) toch kan ik mij haast niet voorstellen dat stickers scheef zitten bij hg gear.


Ook is de datum en batch meestal later erop geprint/ erin geperst
Nee tuurlijk zitten die niet scheef. Denk je dat die apparaten scheef worden afgesteld. We praten hier over farmaceutische apparatuur van tienduizenden euro’s. Gewoon fake
 
Een onbekend HG merk is juist interessant om te faken omdat er weinig vergelijkingsmateriaal is ten opzichte van bekende HG merken.

Maar bij dit merk is het zo amateuristisch aangepakt dat ze al direct door de mand vallen lol.
 
Dat zei de dealer dus ook tegen mijn maat (natuurlijk) toch kan ik mij haast niet voorstellen dat stickers scheef zitten bij hg gear.


Ook is de datum en batch meestal later erop geprint/ erin geperst

Heb wel eens orginele sust uit België gezien waarbij de datums uitgelopen waren en stickers plakkerig waren en gewoon op recept waren uit geschreven. Daarnaast had je zelf sust en Deca van organanon zonder label.
Zo ver ik rotex ken is de olie gewoon redelijk dik en ook redelijk van geur .
Zo ver ik weet word er ook geen namaak van gemaakt . Een merk faken wat vrijwel niet op de markt is lijkt me sowieso al stug.
Zou gewoon proberen na een x aantal weken bloedtest laten doen kijken wat je waardes zijn.
 
Heb wel eens orginele sust uit België gezien waarbij de datums uitgelopen waren en stickers plakkerig waren en gewoon op recept waren uit geschreven. Daarnaast had je zelf sust en Deca van organanon zonder label.
Zo ver ik rotex ken is de olie gewoon redelijk dik en ook redelijk van geur .
Zo ver ik weet word er ook geen namaak van gemaakt . Een merk faken wat vrijwel niet op de markt is lijkt me sowieso al stug.
Zou gewoon proberen na een x aantal weken bloedtest laten doen kijken wat je waardes zijn.
Zien is wat anders dan het weten natuurlijk.
 
Zien is wat anders dan het weten natuurlijk.
Dat klopt maar had ze toen zelf op recept daarom weet ik dat van toen nog spreek wel
Over 8jaar geleden ongeveer.
Meestal gaan ze bij fake de fout in bij de bijsluiter die zou dan niet het zogehete apotheek papier zijn. Zou dan wat stugger of meer papier achtig zijn
 
Dat klopt maar had ze toen zelf op recept daarom weet ik dat van toen nog spreek wel
Over 8jaar geleden ongeveer.
Meestal gaan ze bij fake de fout in bij de bijsluiter die zou dan niet het zogehete apotheek papier zijn. Zou dan wat stugger of meer papier achtig zijn
Apotheek papier? Farmaceutische merken kopen papier in en bedrukken daar hun bijsluiter op. Er zijn geen richtlijnen hoe papier moet zijn voor dat soort merken. Hoe kom je bij die info?
 
Apotheek papier? Farmaceutische merken kopen papier in en bedrukken daar hun bijsluiter op. Er zijn geen richtlijnen hoe papier moet zijn voor dat soort merken. Hoe kom je bij die info?
Gewoon ervaring gezien tussen replica en orgineel bij de orginele was het papier totaal anders als bij de replica
 
Back
Naar boven