Fitness Seller

Nieuws Rotterdammer vast na dood inbreker

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2006
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een 58-jarige Rotterdammer is deze week aangehouden op verdenking van het doodsteken van een inbreker. Hij zou op 23 juni de inbreker hebben betrapt in zijn woning aan de Voorde en hem tijdens een vechtpartij hebben neergestoken. De 55-jarige inbreker, die na het incident gevlucht was, overleed op 2 juli aan zijn verwondingen in een ziekenhuis.

In eerste instantie wist de politie niet waar de man was neergestoken. Hij zakte op 24 juni ineen bij metrostation Leuvehaven. Naar eigen zeggen was hij neergestoken bij een pinautomaat. Pas na zijn overlijden, ontdekte de politie dat dit verhaal niet klopte en werd een vervolgonderzoek ingesteld. De overleden man is een bekende van de politie met betrekking tot het gebruik van verdovende middelen

De politie kwam de verdachte op het spoor omdat die aangifte had gedaan van de inbraak.

SuperKnurft

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Moeilijke zaak, ik zou ook flippen als iemand in mijn huis zou lopen. Wie weet was dit uit zelfverdediging? anders verdiend deze man gewoon een straf je hoort niet een weerloos iemand neer te steken.

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
Dat is het risico van het vak, toch ? In dit geval is het misschien niet volledig moedwillig gegaan, maar als je andermans spullen wilt stelen dan kleeft daar uiteraard een gevaar aan. :)

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
mooi balen...............Nederland op zijn smalst!
:thumbs:
:lol:

Robj

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 nov 2006
Voor beide.....Eigen schuld, dikke bult!

mammoth

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 jan 2006
pfff typisch nederlands weer dit, ze moeten maar eens voorbeeld nemen aan het amerikaanse systeem.
Moet ie eerst zeggen of die dan alsjeblieft weg wilt gaan.

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Goed gedaan + respect voor deze man, inbrekers moeten het zo leren.

Vladi

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 feb 2005
Blijf van ander mans spullen af. Ik vind dat die man het recht heeft om zijn eigen te verdedigen tegen zo´n inbreker.
Maja het gaat in nl alleen niet zo.

Viking1012

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
6 aug 2006
Gewoon volledig terecht dat die inbreker dood is......gebeurde dit maar vaker.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Iedereen standaard revolver in huis!

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Tja.....................................

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
Goed gedaan + respect voor deze man, inbrekers moeten het zo leren.

Nee, lekker bezig. De volgende keer dat een inbreker bij jou komt heeft hjij een mes bij zich, of een pistool...om zicht te verdedigen... nee daar wordt het allemaal beter van.

Inbrekers zullen "het" echt nooit niet leren.

Mans

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Nee, lekker bezig. De volgende keer dat een inbreker bij jou komt heeft hjij een mes bij zich, of een pistool...om zicht te verdedigen... nee daar wordt het allemaal beter van.

Inbrekers zullen "het" echt nooit niet leren.

"Ach inbrekers zijn er toch dus laat ze hun gang maar gaan." ?

Jordaan

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2008
ik wil al jaren dat er bij ons ingebroken wordt, het lijkt me echt leuk om hem dan zo in zijn hoofd te schieten met een luchtbuks

Vladi

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 feb 2005
ik wil al jaren dat er bij ons ingebroken wordt, het lijkt me echt leuk om hem dan zo in zijn hoofd te schieten met een luchtbuks
Zet de deur op een kier ofzo.

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005

Het zal nog niet zo eenvoudig zijn om iemand met een donkere huidskleur in het donker te raken. Het lijkt me beter dat je eerst op Jesaja gaat oefenen! :D

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
had ie maar meteen naar het ziekenhuis moeten gaan.

cutler

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2007
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Moeilijke zaak, ik zou ook flippen als iemand in mijn huis zou lopen. Wie weet was dit uit zelfverdediging? anders verdiend deze man gewoon een straf je hoort niet een weerloos iemand neer te steken.

je hoort niet in te breken

er staat dat ze een vechtpartij hadden, logisch dus dat de eigenaar van zijn huis er alles aan wilde doen om zichzelf en eigendom te verdedigen.

geef die man een lintje + cashbonus van de rekening van de inbreker en houd een buurtfeestje > probleem opgelost.

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
Het zal nog niet zo eenvoudig zijn om iemand met een donkere huidskleur in het donker te raken. Het lijkt me beter dat je eerst op Jesaja gaat oefenen! :D

laat hem lachen, is makkelijker om te mikken!
:D:p

cutler

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2007
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
"Ach inbrekers zijn er toch dus laat ze hun gang maar gaan." ?

idd wat een beredenering weer :rolleyes:

gewoon een revolver onder je bed, bordje aan je hek hangen met "pas op dodelijk terein" ofzo :D en vervolgens zodra er snachts iemand binneloopt die je niet kent of een bivakmuts draagt gewoon je revolver leegschieten terwijl je op zijn kop richt. zo heb je minder risico, je hoeft niet te vechten oid en je bent zo de inbreker voor, kortom jij en je gezin zijn veilig en 1 schooier is uit de weg geruimd:D

Naar boven