XXL Nutrition

Nieuws Rotterdammer vast na dood inbreker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een 58-jarige Rotterdammer is deze week aangehouden op verdenking van het doodsteken van een inbreker. Hij zou op 23 juni de inbreker hebben betrapt in zijn woning aan de Voorde en hem tijdens een vechtpartij hebben neergestoken. De 55-jarige inbreker, die na het incident gevlucht was, overleed op 2 juli aan zijn verwondingen in een ziekenhuis.

In eerste instantie wist de politie niet waar de man was neergestoken. Hij zakte op 24 juni ineen bij metrostation Leuvehaven. Naar eigen zeggen was hij neergestoken bij een pinautomaat. Pas na zijn overlijden, ontdekte de politie dat dit verhaal niet klopte en werd een vervolgonderzoek ingesteld. De overleden man is een bekende van de politie met betrekking tot het gebruik van verdovende middelen

De politie kwam de verdachte op het spoor omdat die aangifte had gedaan van de inbraak.
 
Moeilijke zaak, ik zou ook flippen als iemand in mijn huis zou lopen. Wie weet was dit uit zelfverdediging? anders verdiend deze man gewoon een straf je hoort niet een weerloos iemand neer te steken.
 
Dat is het risico van het vak, toch ? In dit geval is het misschien niet volledig moedwillig gegaan, maar als je andermans spullen wilt stelen dan kleeft daar uiteraard een gevaar aan. :)
 
mooi balen...............Nederland op zijn smalst!
:thumbs:
:lol:
 
Voor beide.....Eigen schuld, dikke bult!
 
pfff typisch nederlands weer dit, ze moeten maar eens voorbeeld nemen aan het amerikaanse systeem.
Moet ie eerst zeggen of die dan alsjeblieft weg wilt gaan.
 
Goed gedaan + respect voor deze man, inbrekers moeten het zo leren.
 
Blijf van ander mans spullen af. Ik vind dat die man het recht heeft om zijn eigen te verdedigen tegen zo´n inbreker.
Maja het gaat in nl alleen niet zo.
 
Gewoon volledig terecht dat die inbreker dood is......gebeurde dit maar vaker.
 
Iedereen standaard revolver in huis!
 
Tja.....................................
 
Goed gedaan + respect voor deze man, inbrekers moeten het zo leren.

Nee, lekker bezig. De volgende keer dat een inbreker bij jou komt heeft hjij een mes bij zich, of een pistool...om zicht te verdedigen... nee daar wordt het allemaal beter van.

Inbrekers zullen "het" echt nooit niet leren.
 
Nee, lekker bezig. De volgende keer dat een inbreker bij jou komt heeft hjij een mes bij zich, of een pistool...om zicht te verdedigen... nee daar wordt het allemaal beter van.

Inbrekers zullen "het" echt nooit niet leren.

"Ach inbrekers zijn er toch dus laat ze hun gang maar gaan." ?
 
ik wil al jaren dat er bij ons ingebroken wordt, het lijkt me echt leuk om hem dan zo in zijn hoofd te schieten met een luchtbuks
 
ik wil al jaren dat er bij ons ingebroken wordt, het lijkt me echt leuk om hem dan zo in zijn hoofd te schieten met een luchtbuks
Zet de deur op een kier ofzo.
 
ik wil al jaren dat er bij ons ingebroken wordt, het lijkt me echt leuk om hem dan zo in zijn hoofd te schieten met een luchtbuks

Het zal nog niet zo eenvoudig zijn om iemand met een donkere huidskleur in het donker te raken. Het lijkt me beter dat je eerst op Jesaja gaat oefenen! :D
 
had ie maar meteen naar het ziekenhuis moeten gaan.
 
Moeilijke zaak, ik zou ook flippen als iemand in mijn huis zou lopen. Wie weet was dit uit zelfverdediging? anders verdiend deze man gewoon een straf je hoort niet een weerloos iemand neer te steken.

je hoort niet in te breken

er staat dat ze een vechtpartij hadden, logisch dus dat de eigenaar van zijn huis er alles aan wilde doen om zichzelf en eigendom te verdedigen.

geef die man een lintje + cashbonus van de rekening van de inbreker en houd een buurtfeestje > probleem opgelost.
 
Het zal nog niet zo eenvoudig zijn om iemand met een donkere huidskleur in het donker te raken. Het lijkt me beter dat je eerst op Jesaja gaat oefenen! :D

laat hem lachen, is makkelijker om te mikken!
:D:p
 
"Ach inbrekers zijn er toch dus laat ze hun gang maar gaan." ?

idd wat een beredenering weer :rolleyes:

gewoon een revolver onder je bed, bordje aan je hek hangen met "pas op dodelijk terein" ofzo :D en vervolgens zodra er snachts iemand binneloopt die je niet kent of een bivakmuts draagt gewoon je revolver leegschieten terwijl je op zijn kop richt. zo heb je minder risico, je hoeft niet te vechten oid en je bent zo de inbreker voor, kortom jij en je gezin zijn veilig en 1 schooier is uit de weg geruimd:D
 
Back
Naar boven