Fitness Seller

Rotterdam'sbb cutlog

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Ha dbb'ers, Ik zat vanmorgen een cut log te lezen van dusturbed waarvan ik erg onder de indruk was en dacht fuck it let's give it a try myself.
Na weer 1,5 jaar aangekloot te hebben ( wel veel getraind ) maar weinig tot geen progressie, te snel te veel aankomen, en dan weer te lang en te slecht cutten.

Me goede voornemen dit jaar was om het trainen weer goed op te pakken, en mijzelf te herpakken.

Ben sinds half januari begonnen met een cut, heb me helaas niet opgemeten toen ik begon met cutten 9 gok een kleine 21%), maar eind januari/begin februari stond ik op 20,4% bij 72 kg.

Heb me vorige week donderdag opgemeten: 19,4% 71,2kg.

Overigens zal ik me om de 2 weken op een donderdag ochtend, zelfde tijdstip, op een lege maag na het pissen opmeten.
ik ben 1.78mtr en weeg momenteen dus rond de 71kg, moet me volgende week donderdag weer wegen.

Mijn doel is om nu richting de 15% te gaan, en dan even kijken hoe het me bevalt, wil ook niet te skinny worden, en vanuit hier een cleanbulk te gaan starten om zo even wat goede massa te pakken.

Ik probeer 5x per week te gaan, minimaal 4 x.
Waarvan 3 dagen een fullbody met na afloop 20 minuten cardio, en de overige 1 of 2 dagen alleen cardio.
Onderstaand mijn fullbody schema

http://fitnessjunk.nl/fitness-schema...et-verbranden/

Ik heb geen eetschema digitaal staan, maar ik eet ongeveer rond de 1900 calorien, met een junkdag in het weekend.

Vanavond staat er weer fullbody dag 1 schema op de planning!
Overigens zal ik zometeen een nieuwe pre-workout bestellen van xxlnutrition; Unleash Concentrated.

Ik zal niet dagelijks wat posten, maar ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en/of jullie hier motivatie uit kunnen halen. Commentaar of opmerkingen zijn uiteraard altijd welkom:)

Zal ook even globaal me eetschema typen:

Ontbijt 07:30
250ml magere melk
1 banaan
30gr brinta
1 schep whey
1 vitamine pil & carnitine

11:00
tonijn in olijfolie

12:30
2 bruine volkoren boterhammen met kipfilet
1 manderijn

15:00
30g cashew noten ongezouten

16:30
1 appel en pre workout

18:00
Avond eten, pasta of rijst met kip of vis, en groente

20:00 afhankelijk hoeveel ik gegeten heb bij me avond eten, nog 2 rijstewafels met kipfilet of een beetje pindakaas, als ik wat meer heb gegeten bij het avond eten sla ik dit over.

22:30
Shake met langzame eiwitten ( micellar cassein ).

Dit geldt voor maandag tot vrijdag, in het weekend is het gevarieerd.
 
Laatst bewerkt:
IN ! Succes man
 
gaat nog steeds lekker, gister weer een lekkere trainingsdag gehad.
Heb 't gister wel zwaar gehad om me aan me eetschema te houden maar gelukkig heb ik me sterk gehouden.
Wat geeft dat 'sochtends als je wakker word een F*cking voldaan gevoel haha.

Volgende week donderdag staat er weer een weeg / meet dag op 't programma, zou mooi zijn als ik de 18,4% zou aantikken.
 
Back
Naar boven