XXL Nutrition

Roulette

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Iemand gisteren toevallig dat programma gezien met die gast die live op tv russisch roulette ging spelen?? Dat was echt freaky man!!!

Uit ongeveer 12000 mensen werd via allerlei tests (die ook al fraky waren) 1 iemand gekozen die de kogel in de revolver moest stoppen. En die gast die die gun tegen zijn hooft zette kon dan aan die kerel 'zien' in welke kamer hij hem stopte! Was wel ff spannend, zeker toen hij dacht dat hij in kamer 5 zat en daar niet bleek te zitten!

Volgende week komt weer een programma van diezelfde kerel, wil ik ook wel zien!

wek net komt dat robbieG???

RTL4 ja, had je het gezien Joyce?

Hij kon zgn horen aan de stem van die andere gozer in welke kamer die kogel zat. Zal je je toch lullig voelen als die kogel wel door z'n kop gaat. Zit je de rest van je leven met allerlei verwijten.

Lijkt me trouwens dat het een truuc was. Nu is het wachten op de eerste idioot dit dit met z'n vrienden na een avondje stappen probeert na te doen.

ik zei toch rob dat je niet zolaat tv moest kijken, dat is niet goed voor je :D

ik hoor veel over deze show.. heb em jmmrgenoeg gemist :(
iemand een url waar ie nog te bekijken is???

En nu maar eens bewijzen dat het echt is en niet in scene gezet zoals velen beweren... :)

Vond het wel leuk oom naar te kijken btw.

klik klik klik boom ! ohw hehe, sorry dude :P

volgens mij was het echt nep. Vooral dat die zogenaamd eerst verkeerd zat en toen heel snel achter elkaar goed.

Wie zegt dat er geen camera van achter stond in te zoomen om te kijken waar die kogel in ging. Was heel donker er omheen.

Tja nu weet ik nog niet of het fake was.

Dacht dat we geen ouwe koeien meer gingen kicken? :(

Het was een link vanuit die resident evil thread aap.

Die kerel schijnt hypnose te kunnen!
Heb het een paar keer gezien destijds en na afloop van de serie werd al bewezen dat het fake was!
Einde topic zo'n mooie glimmer past er wel op lijkt mij :D

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven