Fitness Seller

Rousey VS Zingano (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robo007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
687
Waardering
22
Lengte
1m78
Komend weekend is het Ronda Rousey VS Cat Zingano.

Beiden nog niet verslagen dus iemand gaat zijn eerste ervaren. Het is dan nog eens voor de titel.

Wat is jullie pronostiek?

Ik hoop op Zingano maar Rousey verbaast me telkens.

Als Zingano wint is het wel direct een rematch dat weet je al op voorhand.
 
Ik hoop rousey want vind wel lekker zo'n fight chick
 
Media day
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat is dit. Misschien ergens via een live-stream kijken in mijn nachtdienst :D
 
Ik denk Ronda Rousey hoewel Zingano echt een beest is. En altijd terug komt als ze aan het verliezen is.

@Markie13

Main card begint 04:00 nederlandse tijd als het goed is. Meestal is de main event rond half6 / 6 uur
 
Ik denk Ronda Rousey hoewel Zingano echt een beest is. En altijd terug komt als ze aan het verliezen is.

@Markie13

Main card begint 04:00 nederlandse tijd als het goed is. Meestal is de main event rond half6 / 6 uur

Thanks kan ik mooi effe kijken ergens :D
 
denk niet dat honda voorlopig gaat verliezen tenzij cyborg tegen haar vecht.
 
IK wil Zingano niet onderschatten en ik denk dat die aardig wat kans maakt.

Rousey maakt grootste kans maar als er bij haar iets niet meezit dan zal Zingano door gebruik van maken.

Zingano is lange tijd weg geweest met heel wat persoonlijke problemen tijdens die periode (zelfmoord van haar man) dus die lange afwezigheid kan wel wat problemen geven.

Ik ben benieuwd!
 
IK wil Zingano niet onderschatten en ik denk dat die aardig wat kans maakt.

Rousey maakt grootste kans maar als er bij haar iets niet meezit dan zal Zingano door gebruik van maken.

Zingano is lange tijd weg geweest met heel wat persoonlijke problemen tijdens die periode (zelfmoord van haar man) dus die lange afwezigheid kan wel wat problemen geven.

Ik ben benieuwd!

In haar comeback fight liet ze gewoon zien dat ze een machine is ik ken haar niet van buiten de UFC, maar na het zien van die gevecht kan ik je toch zeggen dat dit een echte test is voor Rousey.
 
In haar comeback fight liet ze gewoon zien dat ze een machine is ik ken haar niet van buiten de UFC, maar na het zien van die gevecht kan ik je toch zeggen dat dit een echte test is voor Rousey.

Laat ons hopen dat als ze niet wint dat ze dan een zware test is voor Rousey. Want ze kwam er steeds te makkelijk vanaf!
 
Any news? Live streams?? :D
 
In haar comeback fight liet ze gewoon zien dat ze een machine is ik ken haar niet van buiten de UFC, maar na het zien van die gevecht kan ik je toch zeggen dat dit een echte test is voor Rousey.

ja inderdaad wat een test.

:lol::lol::lol:
 
Wat een lachertje.

14 seconden
 
Ik open Facebook waardoor ik al direct zag wie er gewonnen had. Volgende keer eerst match zien.
 
Ronda heeft gewoon fenomenale submission skills!!
 
Damn die Ronda Rousey :eek::o
 
zoooo jammer, dit had langer mogen duren Zingano heeft veel meer in haar mars. Hoe ze Ronda aan het staren was tijdens introductie geweldig
 
Back
Naar boven