MuscleMeat

Rox92 becoming number ...

  • Topic starter Rox92
  • Startdatum
  • Reacties 237
  • Weergaven 24K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Ook nog havermout bananen koekjes met cranberry's erin gemaakt met chocolade whey glazuur.
Koekje is goed gelukt, glazuur is alleen beetje plakkerig :P
E/k/v is 76.32/161/17.7/ en totaal aantal kcal is 1107 kcal.

voor de contesters zet ik het wel in een spoiler :P
Ik ben een bulkende contester! dus kom maar op! :D
mag niet in mijn schema door de weeks... maar weekend ben ik (nog) vrij van schema. ;)
 
Nou het is heel simpel.
Ingredienten:
2 bananen
200-240 gr havermout
100 ml melk
3 scoops whey (ik had de isolaat van xxl)

Als eerste prak je de 2 bananen tot een soort moes. dan mix je de bananen met de havermout. En dat is eigenlijk het koekje. Daarbij kan je nog van alles doen zoals, cranberry's amandelen walnoten, gewoon wat je lekker vind.
Dat doe je in een bakblik of dergelijke. Wel eerst bakpapier erin doen zodat je het er makkelijk uit kan trekken.
En dan verdeel je het mengsel over het blik. (+- 2 cm dik)
Dat zet je dan in de oven op 180 graden voor +-30 minuten.

Dan maak je het "glazuur". je pakt 100 ml melk en daar voeg je telkens 1 scoop whey aan toe.
In het begin lijkt het er op dat je een klont krijgt maar als je door blijft kloppen word het vanzelf glad.

dan wacht je tot de koek klaar is en laat die af koelen. Als die is afgekoeld smeer je het glazuur erover heen en zet je het in de koelkast voor een uurtje.

en tadaa de koekjes/cakejes zijn klaar.
 
Ik bedoelde natuurlijk dat je ze al kant en klaar kwam brengen he! ;)
 
Oke! ik kijk ernaar uit! :)
niet stiekum pinda's in verstoppen he!
ben ik allergisch voor. :(
 
haha is goed.
Nog meer dingen waar je allergisch voor bent??
 
Waar kunnen we eigenlijk je foto''s zien en stemmen?
 
haha is goed.
Nog meer dingen waar je allergisch voor bent??
Nope.. ach ja... wel lactose intolerant.. maar als ik het weet kan ik daar pilletjes voor nemen. :D
 
Waar kunnen we eigenlijk je foto''s zien en stemmen?

Komt ergens een galerij waarin iedereen staat, dan kan je daar je stem uitbrengen.
Zal vast wel ergens duidelijk komen te staan :P

Nope.. ach ja... wel lactose intolerant.. maar als ik het weet kan ik daar pilletjes voor nemen. :D

De enige lactose is 100 ml melk in het glazuur dus ik weet niet hoe intolerant je bent :P
 
Zonder glazuur mag ook hoor. :D
 
kga die eens maken met mn chocolate cookie milkshake whey

voor a.s. woensdag, post workout :D

hoelang is et houdbaar btw?

totale kcal's van dat ding komen (als je jou recept volgt) uit op richting de 1k kcals?
 
Geen idee, een week moet het toch wel goed zijn?
Sowieso in de koelkast bewaren anders word het glazuur zacht.

ik heb 200 gr havermout, 2 bananen, 100 ml melk en 3 scoops whey isolaat gebruikt.
En de ekv verhouding was daarvan 76.32/161/17.7/ en totaal aantal kcal is 1107 kcal.

Tip: na +- een halve dag in de koelkast zijn ze het lekkerste.
 
Foto is ingestuurd.Uiteindelijk toch nog 1tje snel gewisseld, omdat op die foto de hams en de buik veel beter uit kwam.
Hopelijk is die ook in een keer goed :P
 
Ben benieuwd Rox! Recept ziet er lekker uit trouwens!

Ga ik onthouden!:D
 
Ik ga op je stemmen. Rox to the final.
 
Thnx guys :)
Ben blij met hoe mijn final shape er uit ziet en ook zeker tevreden over de contest. Alleen toch wel nieuwschierig op wat voor plaats ik eindig :P
 
Ziet er ook super uit! zal vast en zeker hoog eindigen!
ik hoef niet nieuwsgierig te zijn waar ik in de contest eindig. :rolleyes:... ach ik zeg maar zo.. lest best! :D
 
Back
Naar boven