XXL Nutrition

Royal Canin Premium food, eetbaar??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De Knar

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
48
Waardering
0
Rare vraag misschien, maar heeft iemand wel eens overwogen om die droge hondenbrokken te eten. Lijkt mij dat het topvoeding is. Of zeg ik nu rare dingen.
Als je ziet wat er allemaal inzit lijkt het me wel superspul.
En wat me ook opviel bij de dvd van Ronnie Coleman dat de Gym vol met zakken hondenvoer lag, maar er was geen hond te bekennen.
 
:roflol: hondenvoer.... hoe kom je dr op? geniaal
dat viel mij ook op ja. heel vaag. Onmundige stapel hondenvoer.... Of zou het Ronnie's voorraad AS zijn in een discrete verpakking?
mocht je beginnen: hou ff log bij he!
 
Dat is wel heel erg hardcore hé?
Who let the dogs out...................
 
Klopt hondevoer is super goed eet ik ook altijd ! beetje heet water erbij en slobberen maar, je gaat er wel vieze scheten van laten ongeveer net zo als een hond. Trouwens kattevoer is ook super voor de eiwitten ik neem ze altijd met tonijn of gevogelte :D
 
haha is dit serieus, ik zou zeggen schuif gezellig aan hier krijgt de hond om 0800 en 1700 brokken in een bak dus ik zal er een voor je klaar zetten :)

Maar ik ben bang dat er toch meer restproducten in hondenvoer zit dan een bak van de chinees om de hoek;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

das geen hondevoer jong :kots:
 
Op The Cost of Redemption kun je aan het einde heel ff zien dat zelfs Ronnie een hondje heeft ;) dus ik neem aan dat het daarvoor is...
lijkt me niet echt een slim ideee om dat te consumeren :P
 
Dit is wel lachen, maar zo'n zak Royal Canin kost wel 49 euro en volgens de verkoper is het topeten voor de hond en ze gaan er niet van aan de racekak. En windjes laten doet de hond ook niet, wel bij goedkoop hondenvoer.
Action Roy, eet jij het echt? Of maak je grapjes?
Ik overweeg serieus om het eens te proberen maar wil wel een beetje zekerheid. Misschien moet ik het aan Martin Gaus vragen!
 
Sorry De knar, het was een heel flauw grapje van me maar toen ik het las kon ik me er niet vanaf houden om er wat lolligs van te maken :p mischien weten
ze het bij www.kokoro.nl maar dan moet je wel 5 euro in een envelop sturen alvorens je een antwoord zal krijgen.

Groet Action Roy :D
 
"Hon-den-voer", welk deel van honden snap jij niet.
 
Ik heb de vraag maar ook maar even naar Martin gaus gemaild, zodra hij antwoord geeft plaats ik het ook even.
Ik moet er zelf ook om lachen, maar interesant om te weten.
Waag me er nu nog even niet aan.
 
De Knar zei:
Ik heb de vraag maar ook maar even naar Martin gaus gemaild, zodra hij antwoord geeft plaats ik het ook even.
Ik moet er zelf ook om lachen, maar interesant om te weten.
Waag me er nu nog even niet aan.

Whaha!!! Te gek. Ik denk dat het niet eens zo een heel vreemde vraag voor hem is. Het komt echt wel vaker voor dat mensen vragen of je hondevoer (of welk ander diervoer dan ook) kan eten.

Ik ben wel heel benieuwd. Straks zit het hele DBB forum aan de hondebrokken.
 
haha.. dit doet me denken aan een kerel jaren terug op tv.. die at al jaren lang 3x per dag gekookt duivenvoer! onder het motto 'ons bin zuunig'...
 
De Knar zei:
Dit is wel lachen, maar zo'n zak Royal Canin kost wel 49 euro en volgens de verkoper is het topeten voor de hond en ze gaan er niet van aan de racekak. En windjes laten doet de hond ook niet, wel bij goedkoop hondenvoer.
Action Roy, eet jij het echt? Of maak je grapjes?
Ik overweeg serieus om het eens te proberen maar wil wel een beetje zekerheid. Misschien moet ik het aan Martin Gaus vragen!
Dat het topeten voor je hond is wil toch absoluut niet zeggen dat het ook top voor ons is...dit zou ik nooit geloven dude...
 
Het Antwoord van het Martin Gaus centrum.

Helaas moet ik u een antwoord schuldig blijven op uw nogal ongebruikelijke vraag. Wij hebben goede ervaringen met het voer bij honden. Of het ook geschikt zou zijn voor mensen kunnen wij u echter niet vertellen. Hiervoor kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met Royal Canin, de fabrikant van het voer. Meer informatie kunt u vinden op www.royalcanin.nl.



Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zijn er nog aanvullende vragen dan hoor ik het graag van u.



Veel succes met uw carrière in bodybuilding.



Met vriendelijke groet,



Rina Goeree

Martin Gaus Gedragscentrum
 
dat hondenvoer niet echt goed is voor mensen daar kan ik inkomen.
Kattenvoer daarentegen is volgens mij wel eetbaar. Een kat moet je niets slecht voorzetten want ze eet het niet op.
 
HAHAHAHAHAHAHA ! :D
En nu de Knar ? ik zou het gewoon bij royal canin gaan vragen
 
Vanavond ga ik Royal Canin mailen, nu druk aan het werk. Wordt vervolgd!
Ik vind het ook wel lachen, straks vreet iedereen droge brokken!
 
De Knar zei:
Het Antwoord van het Martin Gaus centrum.

Helaas moet ik u een antwoord schuldig blijven op uw nogal ongebruikelijke vraag. Wij hebben goede ervaringen met het voer bij honden. Of het ook geschikt zou zijn voor mensen kunnen wij u echter niet vertellen. Hiervoor kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met Royal Canin, de fabrikant van het voer. Meer informatie kunt u vinden op www.royalcanin.nl.



Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zijn er nog aanvullende vragen dan hoor ik het graag van u.



Veel succes met uw carrière in bodybuilding.



Met vriendelijke groet,



Rina Goeree

Martin Gaus Gedragscentrum

Hahaha, goed man. Nou, de volgende stap is dus om contact op te nemen met Royal Canin. We horen het wel weer.


Saint
 
Back
Naar boven