MuscleMeat

Royal Canin Premium food, eetbaar??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus toch hondenvoer!!!!!!!! Ik had al geprobeerd Black Gold te googlen maar kon het niet vinden. Toch een bewijs geleverd!
 
Hey de knar via deze link kun je uitvinden welke hondenvoeding het beste zou zijn voor je hier krijg je vragen als: Geef hier het volwassen gewicht van uw hond:
1-10 kg
10-25 kg
25-45 kg
45 kg of zwaarder

en : Heeft u een sport- of werkhond?
Ja, deze levert vooral korte krachtinspanningen (bodybuilderhond, bewaking, windhondenrennen etc.)
Ja, deze levert vooral lange krachtsinspanningen (veedrijven, politiehond, jacht etc.)
Nee

Product gevonden:

Dankzij een evenwichtige verhouding tussen vetten en koolhydraten is Energy 4300 uiterst geschikt voor energieopname bij korte krachtsinspanningen.

http://www.royalcanin.nl/ioh/?p=voeding
 
Damn lachen dit. Zie je jezelf al zo een blikje plakkerige katten of hondenvoer verorberen. Brokken zou nog wel gaan met een cup a soup erbij denk ik..
 
Geef mij maar Pedrigee Pall
 
mijn kat is al een week weggelopen,heb hier nog een zak brokken staan.
wist eerst niet wat ik ermee moest doen,nu wel :-)

opeten die handel,hahahah
 
Ik twijfel nu of ik de eerste zal zijn en nu even een zak hondevoer zal kopen. Ik wacht nog even af wat het beste merk is.
 
Zelfs als dit een nieuwe hype zou worden,
voor deze eetgewoonte pas ik toch liever hoor :).
 
Ik heb hier zooooo vaak over nagedacht weet je dat? Lekker goedkoop en bordevol eiwit. Denk alleen dat het afvalproducten zijn.

Maargoed, ik heb laatst wel een dikke lepel kattenbrokken gevroten (echt zonder dollen, ik was een beetje wappie). Ik moet zeggen dat het niet goor was. Ook niet lekker, maar wel te doen. Anders gezegd; het ziet er lekkerder uit dan het is.

Top Topic :thumbup:
 
Royal Canin premium food ruikt wel lekker als je de zak open maakt.
Dit gaat nog een staartje krijgen!
 
waf woef waf woef waf waf!!!hijg hijg::P
 
nee ff serieus...honden/kattenvoer? dat kan iet gezond zijn, de hond van de buren heeft al lintworm opgelopen door een blik Bonzo...denk dat ik het maar bij kipfilet hou:rolleyes:
 
ok jongens.. en nu terug naar de echte wereld..!
 
Ik heb me ook wel eens afgevraagd wat er precies in zou zitten met de gedachte dat het misschien best voedzaam spul is.
Serieus overwogen het te kopen of eten heb ik niet. Toen ik klein was ooit eens een hondenbrok op omdat ik dacht dat het een dropje was. Heb ik toen snel uitgespuugd.
 
Ik heb toen mijn Franse Bulldog Bryce (als je brede schouders en spieren wilt zien moet je Bryce zien...) een pupje was geregeld harde hondebrokken doorgebeten die te groot voor hem waren. De meeste soorten smaken lichtelijk bitter, net als as. (nee geen AS :D )

Sommige soorten smaken heel neutraal zoals maria koekjes alleen veel flauwer van smaak.

Voorlopig houd ik het bij mijn eiwit-shakes :D
 
Hondenvoer zit vol met slachtafval dat is 1, ten tweede is de hygiene bij het maken van hondenvoer lang niet zo streng als bij mensenvoeding.


Ik zou het af raden, volgens mij is het niet best voor je maar zeker weten doe ik het niet.

Denk logisch na is het enige wat ik je mee wil geven. :)
 
Ik sluit me aan bij bur. Lijkt me niet verstandig.
 
Hondenbrokken zijn voor mietjes, een echte man neemt een flinke smak pens. Jammie!
 
Tis nog zo geen stom idee, dit voedsel is tenminste bewerkt.
Ik heb iemand gekend die bij de Aveve veevoeder ging halen in 20 kg zakken, dat was een soort poeder dat je zo droog of met water opat, vol eiwit.
Dat was dus NIET bewerkt en ik denk dat je beter af bent met eten voor honden/katten als eten voor zwijnen
 
hahahahaha dit is gewoon te grappig
 
Back
Naar boven