MuscleMeat

Royal Canin Premium food, eetbaar??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb gisteren gemaild naar die Royal Canin maar nog geen antwoord gekregen.
Ondertussen ben ik begonnen met Vendetta, lekker darnkje moet ik zeggen, of het werkt weet ik nog niet.
 
De Knar zei:
Ik heb gisteren gemaild naar die Royal Canin maar nog geen antwoord gekregen.

vind ik niet zo heel gek :D
 
hark zei:
Hondenbrokken zijn voor mietjes, een echte man neemt een flinke smak pens. Jammie!

hehehe, dat had mijn vader eens gehaald, hij had niet gezien dat het een vriezertje voor hondenvoer was :) (smaak viel trouwens tegen geloof ik)

Zelf heb ik ook wel eens een paar kattenbrokjes gehad (weddenschapje), niks bijzonders, maar ook niet echt iets om op te bulken. Oh trouwens, ik heb de directeur van een hondenvoerfabriek wel eens zo'n blik zien opeten om aan te tonen dat er niks verkeerds mee was (TV). Moet kunnen, maar waarom zou je.
 
Laatst bewerkt:
En maar klagen dat er zoveel rare ideeen bestaan over BB-ers. Hehehe
 
Het antwoord van Royal Canin:

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Eerlijk gezegd hebben wij inderdaad een beetje moeten lachen om uw vraag. U
kunt zich wellicht voorstellen dat dit een bijzonder vraag voor ons is.

Wij zijn geen deskundige op het gebied van de voedingsbehoefte van
(sport)mensen. Of deze voeding voldoet aan uw voedingsbehoefte is voor ons
dan ook moeilijk te beoordelen.
Naast dit vraagstuk is het echter zeer de vraag of u de voeding lekker zult
vinden. Bij honden en katten is de geur veel belangrijk dan bij de mens, de
brokken zijn uiteraard aangepast aan de eigenschappen van onze doelgroep.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Mocht u nog
vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer
0413-318400 of via e-mail info@royalcanin.nl

Met vriendelijke groet,

Royal Canin Nederland B.V.

Moniek van den Heuvel- Verhagen
 
Dani zei:
En maar klagen dat er zoveel rare ideeen bestaan over BB-ers. Hehehe
Ik zou eerlijk gezegd ook twijfelen of het om een grap gaat of niet moest ik als bedrijfsmedewerker zulke mail binnen krijgen :D
Maar goed, nog altijd geen sluitend antwoord heb ik begrepen...
 
Dat wordt dus geen hondenbrokken eten. Gelukkig maar want ik zag het eigenlijk niet zitten om die droge brokken naar binnen te werken.
IK was trouwens laatst bij een bedrijf dat eiwit van eieren in poedervorm maakt. Ik kreeg nadat ik het vroeg een zakje mee om te proberen. Het is wel goed spul denk ik maar het smaakt ontzettend vies. Ik kan wel emmers afnemen maar ook daar zie ik maar van af.
 
De Knar zei:
Dus toch hondenvoer!!!!!!!! Ik had al geprobeerd Black Gold te googlen maar kon het niet vinden. Toch een bewijs geleverd!

Ik heb toch even verder gezocht naar Black Gold, en ze een mailtje gestuurd met de volgende vraag:

On the forum of the website Dutch Bodybuilding, someone suggested dry dog food may be good food also for humans, especially for bodybuilders. I don't believe this is so, but could you give me some specific reasons why dog food is not for human consumption?

John Allen van Black Gold stuurde mij vandaag het volgende terug:

Dog food could be for human consumption. However, you are out of my league on this question. I am not sure if dog food has the proper ratio of nutrients for humans. It certainly won't hurt you but I am not sure if it will help either. Dog food may not be in the correct formulation to give the proper nutrient to humans. A dog's digestive system is totally different than a human's plus there are vitamins and minerals in dog food condusive to dogs and not necessarily to humans. I do know this for a fact, it doesn't taste nearly as good as people food.

Dus het lijkt me dat die zakken hondenvoer in de gym waar Ronnie Coleman aan het trainen was, niet bedoeld waren als bb-voeding. Hoewel het natuurlijk wel beesten zijn die gasten!
 
:roflol: Whahahaha, het moet niet gekker worden hier!
 
Hahaha hij krijgt nog een serieus antwoord ook!
 
Papi Chulo zei:
Hahaha hij krijgt nog een serieus antwoord ook!


Ja, Boerenkool komt toch steeds zo serieus en geloofwaardig over :rolleyes:
 
De Knar zei:
Dat wordt dus geen hondenbrokken eten. Gelukkig maar want ik zag het eigenlijk niet zitten om die droge brokken naar binnen te werken.
IK was trouwens laatst bij een bedrijf dat eiwit van eieren in poedervorm maakt. Ik kreeg nadat ik het vroeg een zakje mee om te proberen. Het is wel goed spul denk ik maar het smaakt ontzettend vies. Ik kan wel emmers afnemen maar ook daar zie ik maar van af.

Puur eiwitpoeder is bijna niet te vreten, maar er bestaan flavoring systems zoals deze [Link niet meer beschikbaar]
 
Koekje d'r bai?
 
LOL, respect voor de gasten die het echt allemaal gingen onderzoeken!
Sommige mensen willen echt ver (lees,heeeeeeeeeel ver) gaan om resultaten te boeken.
Maargoed..zo schadelijk als sommige AAS zijn zullen hondenbrokken niet zijn lijkt me..misschien dat iemand het toch nog een keer gaat proberen.
Ik koop voor mijn hond altijd van Pedigree een zak met brokken waar kip en gevogelte inzit..zo ongezond lijkt dit me niet..beetje melk erbij :D
 
Dit is verreweg het meeste hardcore topic dat ik hier ooit heb gelezen. :roflol:

Ik heb zelf toen ik jong was ook wel een katten- en hondenbrokken gegeten voor de grap, maar om het serieus te gaan overwegen!?!?!?
 
KaLe zei:
Ik heb hier zooooo vaak over nagedacht weet je dat? Lekker goedkoop en bordevol eiwit. Denk alleen dat het afvalproducten zijn.

Maargoed, ik heb laatst wel een dikke lepel kattenbrokken gevroten (echt zonder dollen, ik was een beetje wappie). Ik moet zeggen dat het niet goor was. Ook niet lekker, maar wel te doen. Anders gezegd; het ziet er lekkerder uit dan het is.

Top Topic :thumbup:

Wappie? wat is dat nou weer??
 
Back
Naar boven