MuscleMeat

Royal jelly / koninginnegelei

Bezoekers in dit topic

Fleurtje

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
388
Waardering
0
over royal jelly:
Koninginnegelei

Dit product verkopen ze bij de Bagels en Beans waar ik werk:
Pure power! energydrink
ingrediënten: water, honing, royal jelly, glycerine, propolis extract, ginseng droog extract, sodium, natuurlijk citroenaroma, kaliumsorbaat.

Voor zover ik dit lijstje kan beoordelen is alleen de glucose die in de honing zal zitten niet zo best.

Op internet staat dat het vooral energie geeft voor het sporten, en allerlei andere geneeskrachtige werkingen.

Is dit product een goed voedingssupplement? Dan vraag ik mij vooral af of het product ook geschikt is om te nemen na het sporten?

Wie-o-wie weet meer?
 
Vriendin van me haar vader zit in de honinghandel en dergelijke, en verkocht ook van die koninginnegelei capsules.

Heb daar eens een cap van gehad, en een half uur erna kreeg ik een astma-aanval. Dacht dat het toeval was, maar de keer erop kreeg ik het ook ****ing benauwd. Voor mij niet echt weggelegd dus :)
 
Ja, als je daar gevoelig voor bent kan je er last van krijgen inderdaad. Ik las op internet dat het zorgt voor een verdikking van je slijmvlies.
 
Bij welke Bagels n Beans werk je?:)
 
Op de Veemkade in Amsterdam :), Detroit genaamd.
 
Ff gegoogled: Leuke lokatie.

Pas maar op want straks komt heel dbb een bagel tonijn bij je halen!;)
 
Klinkt gezellig :D
Er zit wel veel mayo in de tonijnsalade bij ons hoor ;)
 
Op internet staat dat het vooral energie geeft voor het sporten, en allerlei andere geneeskrachtige werkingen.

:roflol: Okay... Hoeveel betaald Bagels en Beans je voor deze posts Fleurtje?

Nou die site is iig wel erg positief:


verhoging van de afweerkracht

Altijd makkelijk tijdens een spelletje trefbal...


verhoging van het geheugenvermogen

Altijd makkelijk tijdens een spelletje memory...


positieve werking op het libido

Altijd makkelijk tijdens een spelletje verstoppertje in het donker...


Waar moet ik het geld naar overmaken...?
 
over royal jelly:
Koninginnegelei

Dit product verkopen ze bij de Bagels en Beans waar ik werk:
Pure power! energydrink
ingrediënten: water, honing, royal jelly, glycerine, propolis extract, ginseng droog extract, sodium, natuurlijk citroenaroma, kaliumsorbaat.

Voor zover ik dit lijstje kan beoordelen is alleen de glucose die in de honing zal zitten niet zo best.

Op internet staat dat het vooral energie geeft voor het sporten, en allerlei andere geneeskrachtige werkingen.

Is dit product een goed voedingssupplement? Dan vraag ik mij vooral af of het product ook geschikt is om te nemen na het sporten?

Wie-o-wie weet meer?

Was eind jaren '70 begin '80 even populair. Feit dat je er zo goed als niets meer van hoor zegt eigenlijk alles.
 
Back
Naar boven