XXL Nutrition

Royale K*ttraining (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MarcJ

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2006
Berichten
2.470
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
118kg
Vetpercentage
20%
Royale Kuttraining

Damn, dit moet ik toch ff zegge hoor

wat een k*ttraining vandaag!!!!1

begon met wide grip pull ups/ close grip pull ups, ging zwaar maar goed, daarna nog even close grip pulldowns , wou het zwaar pakken....... en ja hoor, daar ging het weer, ****ing kramp in mijn linkerpols en daar gingen mijn gewichten dus

deadlift ging amper, BOR ging ook amper, ik kon gewoon mijn gewicht niet pakken omdat ik vrging van de pijn zeg maar

heb natuurlijk met mijn stomme kop gewoon doorgetraind, steeds gewacht tot het weer even ging en dan gewoon minder gewicht veel volume

enyhowm wie heeft dat ook wel eens>> pijn in je armen dat je geen grip meer kunt zetten???
 
Eergister had ik moeite met mijn schoudertraining. Daarvoor shrugs gedaan etc. en ik had gewoon geen kracht meer om die dumbbells op te pakken, was wel even balen.
Vandaag goede deadlifts en rows gedaan, pulldowns en hammer smith machine ging wat minder helaas. Je kan niet altijd een perfecte training hebben jammer genoeg.
 
^ Wat is hammer smith machine? Nieuw?
 
Damn, dit moet ik toch ff zegge hoor

wat een k*ttraining vandaag!!!!1

begon met wide grip pull ups/ close grip pull ups, ging zwaar maar goed, daarna nog even close grip pulldowns , wou het zwaar pakken....... en ja hoor, daar ging het weer, ****ing kramp in mijn linkerpols en daar gingen mijn gewichten dus

deadlift ging amper, BOR ging ook amper, ik kon gewoon mijn gewicht niet pakken omdat ik vrging van de pijn zeg maar

heb natuurlijk met mijn stomme kop gewoon doorgetraind, steeds gewacht tot het weer even ging en dan gewoon minder gewicht veel volume

enyhowm wie heeft dat ook wel eens>> pijn in je armen dat je geen grip meer kunt zetten???


Miss je schema aanpassen jongen
 
Hammerstrenght is gewoon een merk ;)
 
zal niet aan zn schema liggen.

doe je ze wel goed die pulldowns. als ik soms zie in welke bochten mensen zich bewegen om het gewicht naar beneden te krijgen.
 
Ik heb zwaar werk dus altijd polsen zwaar belast
Met trainen ook altijd een beetje last
Kreeg ook weer last van tennis en golvers elboog
Heb weer pols bandjes gekocht die helpen perfect bij mij tegen golvers en tennis elbogen
Bij pols problemen helpen ze iets
Maar het scheeld wel
 
Nou het is gewoon zo dat ik kramp krijg in mijn onderarmen en daardoor mijn vingers zich niet meer willen spannen aka totaal geen grip meer op mijn fikken :p tjah, en dan gaat het best wel klote met trainen waarvoor je grip nodig hebt. Alleen military press ging dan gewoon normaal maar omdat ik dus gister voor het eerst borst bij mijn leg dag gedaan had waren die natuurlijk ook al een beetje bewerkt ( de vk schouders dus)

was gewoon kwestie van wenne, heb maar zwaar volume gedaan en mijn t-shirt was nog zeike en zeikenat toen ik thuiskwam maar het voelde zich gewoon niet lekker, weet niet, een dag niet gedeadlift lijkt wel een dag niet getraind :p
 
Ik zat nog effe te kijken
Je hebt 't gekregen met close grib pulldowns waar doe je die voor ?
Dat ik begon met bodybuiding deed ik en mijn vrienden close grib benchpress we kregen allemaal last van onze polsen !
Daarna ben ik natuurlijker bewegingen gaan doen
Dus daar kan het ook mee te maken hebben probeer 't effe uit
Maar kalm aan en beterschap
 
de beweging bij lat pulldowns moet ook niet echt uit je armen komen maar vooral uit je rug (lats m.n) dat is iets wat veel mensen (en ik zelf ook in het begin) verkeerd doen.
 
Ehm, je moet toch wel je armen gebruiken neem ik aan :eek:

nouja, ik heb het al eens vaker gehad, het is gewoon kramp, ik heb ook niet zo;n sterke grip en das dan fijn k*t denk ik maar zo

en bij close grip knijp je heel hhard je vingers samen en daar kreeg ik dat toen
 
Carpal tunnel syndroom of het begin ervan, train met minder volume of minder dagen per week en/of koop straps !
 
Ehm, je moet toch wel je armen gebruiken neem ik aan :eek:

nouja, ik heb het al eens vaker gehad, het is gewoon kramp, ik heb ook niet zo;n sterke grip en das dan fijn k*t denk ik maar zo

en bij close grip knijp je heel hhard je vingers samen en daar kreeg ik dat toen

ja logisch maar niet dat je met je armen gaat trekken.
 
Carpal tunnel syndroom of het begin ervan, train met minder volume of minder dagen per week en/of koop straps !

Zo erg al ???

kijk het kan ook zijn dat ik mijn schema iets had aangepast, ik deed eerst puur lb/ub en ben toen borst en triceps bij benen gaan doen, dat was dus maandag en toen gister direct rud enzo getraind, dat mijn lichaam daar aan moet wennen ofzo??

heb nooit echt mega sterke grip gehad, vandaar
 
Back
Naar boven