AndroidHealthClinic

roze shirtje

  • Topic starter PRO
  • Startdatum
  • Reacties 248
  • Weergaven 11K
  • Volgers 12

roze shirtje gay of okayt?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

ehm, op watvoor sites hang jij rond rawplayer?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets? :roflol:

nou pik je er weer net 2 uit die duidelijk hetro zijn maar het gewoon dragen omdat die kleur hun goed staat, duuhhhh dat ziet toch iedereen.
 
10 jaar geleden was je gay als je je borsthaar scheerde...nu ben je vies als je het niet doet.
laatste 5 jaar hebben mannen hun pik kaal, terwijl ik toen nog dood moest lachen om een progamma waarin mensen kwamen van de smoothieclub...een club van mannen die hun lichaamshaar scheerde, ook hun pik. wat moest ik lachen. jaren later heb je zelf je lul kaal en is het normaal. Tijden veranderen gewoon.
kijk eens naar de 80's daar hadden mannen nog een snor
 
gay_pink_seth.jpg
 
Mooi gay rood.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik erg me er Gay groen en geel aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kwestie van mensen in hun waarde laten.
 
Whahaha, volgens mij heeft PRO gewoon dit topic aangemaakt om te kijken hoeveel gasten hier OOK gay zijn, hij vind roze volgens mij mooi en zit te twijvelen om iets met roze te dragen naar de wok-meeting
 
Yep.. draag roze (twee shirtjes) en de kleur van mijn shirts zeggen niks over mijn coïtusuele geaardheid.. maar dat leren sommige nog wel.. als ze volwassen zijn enzo.. maar goed ik ben natuurlijk ook niet zo een "hardcore" bodybuilder zoals velen hier... moet soms echt lachen om de wannabee hardcore kerels hier...
 
Yep.. draag roze (twee shirtjes) en de kleur van mijn shirts zeggen niks over mijn coïtusuele geaardheid.. maar dat leren sommige nog wel.. als ze volwassen zijn enzo.. maar goed ik ben natuurlijk ook niet zo een "hardcore" bodybuilder zoals velen hier... moet soms echt lachen om de wannabee hardcore kerels hier...

Ja hehe, ze trainen liever in een schimmelkelder waar je tetanus oploopt, dan in een high-tech gym
 
Wel lachen, die discussie had ik 25 jaar geleden ook al...
Ik dacht dat roze allang geaccepteerd was door hetero's!

Ik zelf draag roze overhemden en t-shirts, zalm-rose vind ik echt te gek.
Zolang ik tussen mijn oren niet roze ben is er nix aan de hand.
 
NO ****ING WAY dat ik roze shirt ga dragen, ik zie het net zoiets als oorbellen/bling bling shit of van die wijfentassen die veel gasten tegenwoordig dragen.
 
Outer wilt niet metroseksueelzijn
 
een sjakosh zie je mij toch ook niet dragen hoor
 
Ik ben een massieve allochtoon. Hoe kan ik nou roze dragen :roflol:
 
Back
Naar boven