AndroidHealthClinic

roze shirtje (1 bezoeker)

roze shirtje gay of okayt?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
1.462
Waardering
2
je ziet ze maar al te vaak lopen, jongens met een kuifje of zo'n kort hanekammetje.
en daar onder een roze shirtje, scheint dat de chicks daar van houden.

mij krijg je never nooit niet in een roze shirtje, wat is jullie mening hier over??
 
moet het wel iets graaf zijn van de puta madre ofzo:D
 
heb zelf 2 roze shirtjes, moet tegenwoordig best kunnen vind ik, ik bedoel zolang maar niet al je kleren roze zijn :P

ik hou nou eenmaal van vrolijke kleuren.

en ik vind een wit strak shirtje meer voor homo's als een normaal roze t-shirt.
 
Ligt de persoon zelf...of je roze kunt dragen...en of het je mannelijkheid aantast
 
gadverdamme
 
homo's

al moet ik zeggen ik heb een roze polo'tje gehad en die stond mij zeker goed, en ik ben zeker geen gay en ga het ook niet worden.

maar voor alles andere mensen met een derde been; je bent een gay als je roze draagt.
 
Roze kán leuk staan.. maar dan moet je wel een goed hoofd ervoor hebben.. geen gay hoofd :)
 
Sure, en een gay in een willekeurig kleur shirt is hetero.
Mensen moeten lekker zelf uitmaken wat ze aandoen of niet.
Deze topic is trouwens niet voor mensen die kleurenblind zijn :rolleyes:
 
Roze is hot man! Italian fashion! :thumb:
 
Me vriendin ziet me er graag in lopen. Helaas voor haar zie ik dat nog niet zitten.
 
bijna even veel vinden het okay als gay op dit moment!
dat had ik niet verwacht.
 
GAY! je zal wel die ectobreezahbeachmooiboy's bedoelen he?
 
Ik vind dat iedereen mag dragen wat ie wil maar de meeste die beweren van 'ik vind de kleur gewoon mooi en het staat me goed' dragen het alleen omdat het in de mode is.
Als roze/lichtblauw over een paar jaar weer uit de mode zijn hoor je dat soort opmerkingen nooit meer.
 
Back
Naar boven