XXL Nutrition

roze shirtje (1 bezoeker)

roze shirtje gay of okayt?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

:yawn: Dit zijn echt van die dbb.com standaard antwoorden... ooo wat zijn we allemaal breed en hardcore.... hahahahahaha.... lachen man.. simpelheid ten top.
Idd ja! Afgaande op de stortvloed van dergelijke antwoorden zou ik bijna denken dat ik de enige ben die geen armen van >50 cm heeft en <100 kg. weegt! :zzz:
 
Komaan zeg welke serieuze hetero man gaat er nu een winkel binnen kiest daar bewust een roze shirt uit als je 16113 andere kleuren kan kopen?

Dat je vriendin het koopt en jij het tegen je zin draagt, ok. Maar bewust een kleur kiezen waarvan iedereen weet dat het al jaren gebruikt wordt als kenmerk door de andere of verkeerde kant zegt genoeg.

Oh ja en voor modebewuste juppies is het ook wel ok :lol:
 
welke idioot draagt er nu een roze shirtje?

Dan ben je gewoon gay of wil je een gay uitstraling hebben.
 
Komaan zeg welke serieuze hetero man gaat er nu een winkel binnen kiest daar bewust een roze shirt uit als je 16113 andere kleuren kan kopen?

Dat je vriendin het koopt en jij het tegen je zin draagt, ok. Maar bewust een kleur kiezen waarvan iedereen weet dat het al jaren gebruikt wordt als kenmerk door de andere of verkeerde kant zegt genoeg.

Oh ja en voor modebewuste juppies is het ook wel ok :lol:

Nou.. waarom niet gozer.. waarom zou je een andere kleur kiezen tewijl je roze mooi vind en het je staat.. omdat het roze is? Ben je bang dat je toch je geheime gevoelens de vrije loop laat gaan.. ben je niet zo zeker van je coïtusualiteit?

Als je het voor je vriendin draagd dat zou ik pas echt zielig vinden.. (maar sommige vinden het ok..hahaha)... zou bewijzen wat voor zwakke persoonlijkheid je zou hebben als je its wat je niet mooi vind gaat dragen omdat je vriendin het mooi vind of voor je heeft gekocht.

En dat roze kenmerkend is voor het andere of verkeerde kant dat was mischien 25 jaar geleden zo.. sommige grijze muizen of "de echte oude mannen van de oude stempel" denken mischien dat het nog steeds zo is.. maar dat is toch echt een achterhaald idee.
 
Verdacht veel onzekere types hier..
 
welke idioot draagt er nu een roze shirtje?

Dan ben je gewoon gay of wil je een gay uitstraling hebben.

of je doet echt alles voor de chikys, zal een potje baffen je ook wel niet vreemd zijn :kots:
 
Ik heb een keer een roze shirtje gekocht met een groot doodshoofd erop :evil2: Heb het een keer aangehad naar een hardcoreparty.

Sinds ik het in de was had gegooid thuis heb ik het nooit meer teruggezien. Mijn ma had het weggeflikkerd.

En of iemand het gay vond interesseert me geen reet. Ik bepaal zelf welke kleur kleren ik draag en de eerste homo die in m'n kont durft te knijpen gaat direct tegen de vlakte :slap:

Je gaat roze toch niet laten hangen omdat een of andere homo deze kleur ooit heeft geclaimd?
 
Nou.. waarom niet gozer.. waarom zou je een andere kleur kiezen tewijl je roze mooi vind en het je staat.. omdat het roze is? Ben je bang dat je toch je geheime gevoelens de vrije loop laat gaan.. ben je niet zo zeker van je coïtusualiteit?
Ik denk dat je eerder bang moet zijn als je bewust voor roze kies dan dat je onbewust voor iets anders kiest :D

Als je het voor je vriendin draagd dat zou ik pas echt zielig vinden.. (maar sommige vinden het ok..hahaha)... zou bewijzen wat voor zwakke persoonlijkheid je zou hebben als je its wat je niet mooi vind gaat dragen omdat je vriendin het mooi vind of voor je heeft gekocht.
Is ook zielig.

En dat roze kenmerkend is voor het andere of verkeerde kant dat was mischien 25 jaar geleden zo.. sommige grijze muizen of "de echte oude mannen van de oude stempel" denken mischien dat het nog steeds zo is.. maar dat is toch echt een achterhaald idee.
Ja dat is waar, metrocoïtusuelen zijn de nieuwe generatie, weg met de echte oerman. Mannen in de keuken met een roze shirt aan en vrouwen gaan werken voor de kost... Ach ja dat is evolutie he :thumbup:
 
Nou.. waarom niet gozer.. waarom zou je een andere kleur kiezen tewijl je roze mooi vind en het je staat.. omdat het roze is? Ben je bang dat je toch je geheime gevoelens de vrije loop laat gaan.. ben je niet zo zeker van je coïtusualiteit?

En dat roze kenmerkend is voor het andere of verkeerde kant dat was mischien 25 jaar geleden zo.. sommige grijze muizen of "de echte oude mannen van de oude stempel" denken mischien dat het nog steeds zo is.. maar dat is toch echt een achterhaald idee.

dus als je een hakenkruis nou gewoon weg een heel mooi teken vind moet je die gewoon op je schouder tattoeren, wat er jarel geleden is gebeurdt is toch voor de grijze mutsen :rolleyes:
zo iets verouderd niet swa
 
Ik denk dat je eerder bang moet zijn als je bewust voor roze kies dan dat je onbewust voor iets anders kiest :D .

Hmm.. heel slap argument.. ik heb het nergens over bewust kiezen.. Ik kies mijn kleding niet op kleur.. ik kies op wat me staat en wat ik mooi vind.. als er toevallig een mooie roze shirt hangt die me staat en dat roze is dan zal ik geen moment twijvelen omdat het roze is en daardoor een andere kleur kiezen en een shirt kopen die ik minder mooi vind...



Ja dat is waar, metrocoïtusuelen zijn de nieuwe generatie, weg met de echte oerman.

Wederom niet echt sterk onderbouwd... er zit veel meer tussen Metroseksueelen oermens.. dat zou iemand moeten weten die een sport beoefend waarbi de meesten hun oksels, borst en soms wel beenhaar scheren.. zoals je wel zal weten wordt hier ook wel eens anders naar gekeken door de maatschappij...
 
dus als je een hakenkruis nou gewoon weg een heel mooi teken vind moet je die gewoon op je schouder tattoeren, wat er jarel geleden is gebeurdt is toch voor de grijze mutsen :rolleyes:
zo iets verouderd niet swa

Als ik jou hier het verschil moet gaan vertellen tussen een tatoage maken met een aanstootgeven symbool als een hakenkruis en een t-shirt die sommige onzekere mensen over hun coïtusualiteit menen niet te passen bij de "echte mannen" dan is het einde zoek in deze discussie..

Wel kenmerkend dat je zo een voorbeeld erbij haalt... kenmerkt het gebrek aan goede argumentatie en is wel weer kenmerkend voor de echte wannabee-ik-ben-een echte-kerel persoontje..
 
Nou.. waarom niet gozer.. waarom zou je een andere kleur kiezen tewijl je roze mooi vind en het je staat.. omdat het roze is? Ben je bang dat je toch je geheime gevoelens de vrije loop laat gaan.. ben je niet zo zeker van je coïtusualiteit?

Als je het voor je vriendin draagd dat zou ik pas echt zielig vinden.. (maar sommige vinden het ok..hahaha)... zou bewijzen wat voor zwakke persoonlijkheid je zou hebben als je its wat je niet mooi vind gaat dragen omdat je vriendin het mooi vind of voor je heeft gekocht.

En dat roze kenmerkend is voor het andere of verkeerde kant dat was mischien 25 jaar geleden zo.. sommige grijze muizen of "de echte oude mannen van de oude stempel" denken mischien dat het nog steeds zo is.. maar dat is toch echt een achterhaald idee.

:bow2:


Zelfde dat ik aan mensen uit moet leggen waarom ik kijk naar gespierde mannen die zichzelf waxen en in enkel een slip op het podium staan. Er zijn er echt bij die dat ook gay vinden :rolleyes:
 
je ziet ze maar al te vaak lopen, jongens met een kuifje of zo'n kort hanekammetje.
en daar onder een roze shirtje, scheint dat de chicks daar van houden.

mij krijg je never nooit niet in een roze shirtje, wat is jullie mening hier over??



Yep, gay as the day is long.

En of je er bezwaar tegen hebt dat een paar lekkere dudes in je billen knijpen.

homo's

al moet ik zeggen ik heb een roze polo'tje gehad en die stond mij zeker goed, en ik ben zeker geen gay en ga het ook niet worden.

maar voor alles andere mensen met een derde been; je bent een gay als je roze draagt.

GAY! je zal wel die ectobreezahbeachmooiboy's bedoelen he?

Gay

As Mount Everest is high.

NO ****ING WAY dat ik roze shirt ga dragen, ik zie het net zoiets als oorbellen/bling bling shit of van die wijfentassen die veel gasten tegenwoordig dragen.


Gay, as erica terpstra is fat.

Ooit al eens een bodybuilder van 100+ kg in een roze t-schirtje gezien?
Neen he , dacht het wel:cool:
Een ecto van 65- kg daarentegen wel ...

Komaan zeg welke serieuze hetero man gaat er nu een winkel binnen kiest daar bewust een roze shirt uit als je 16113 andere kleuren kan kopen?

Dat je vriendin het koopt en jij het tegen je zin draagt, ok. Maar bewust een kleur kiezen waarvan iedereen weet dat het al jaren gebruikt wordt als kenmerk door de andere of verkeerde kant zegt genoeg.

Oh ja en voor modebewuste juppies is het ook wel ok :lol:

welke idioot draagt er nu een roze shirtje?

Dan ben je gewoon gay of wil je een gay uitstraling hebben.


Ik wist niet dat er zoveel mensen hier uit achterlopende gebieden kwamen :roflol:
 
Als ik jou hier het verschil moet gaan vertellen tussen een tatoage maken met een aanstootgeven symbool als een hakenkruis en een t-shirt die sommige onzekere mensen over hun coïtusualiteit menen niet te passen bij de "echte mannen" dan is het einde zoek in deze discussie..

Wel kenmerkend dat je zo een voorbeeld erbij haalt... kenmerkt het gebrek aan goede argumentatie en is wel weer kenmerkend voor de echte wannabee-ik-ben-een echte-kerel persoontje..

God, helemaal mee eens!
 
Ik hou zo van mooie kleuren. Ik wil de beste bescherming voor mijn kleurrijke shirtjes. Want fletse kleuren maken me depri. En ik wil niet depri zijn, ik wil floreren en bruisen. Dan gaat mijn omgeving ook bloeien en bruisen en komen er mooie dingen tot stand. O wat hou ik toch van mooie kleuren. Roze is daarbij onmisbaar.
 
Roze is niet homofiel meer.
Roze is populistisch. Iedereen draagt bijna roze. Roze is de kleur voor de grijze muizen die iets ondeugend willen dragen.
En misschien voor een paar boertjes is het nog homofiel getint. Ach, de provincie ja...
 
dus als je een hakenkruis nou gewoon weg een heel mooi teken vind moet je die gewoon op je schouder tattoeren, wat er jarel geleden is gebeurdt is toch voor de grijze mutsen :rolleyes:
zo iets verouderd niet swa

Dat je dit als voorbeeld durft te gebruiken :mad:
 
Hmm.. heel slap argument.. ik heb het nergens over bewust kiezen.. Ik kies mijn kleding niet op kleur.. ik kies op wat me staat en wat ik mooi vind.. als er toevallig een mooie roze shirt hangt die me staat en dat roze is dan zal ik geen moment twijvelen omdat het roze is en daardoor een andere kleur kiezen en een shirt kopen die ik minder mooi vind...
Niks slap. Wat hier vetgedrukt staat is een bewuste keuze. Je vindt het mooi. Trouwens je goed recht hoor, ik zou het alleen zelf nooit bewust of onbewust doen.

Wederom niet echt sterk onderbouwd... er zit veel meer tussen Metroseksueelen oermens.. dat zou iemand moeten weten die een sport beoefend waarbi de meesten hun oksels, borst en soms wel beenhaar scheren.. zoals je wel zal weten wordt hier ook wel eens anders naar gekeken door de maatschappij...
Heb ik gezegd dat je met een berenpels moet gaan rondlopen? Oerman betekend gewoon dat je man bent, en geen halve nicht. Haar scheren kan uit hygiene zijn, de mens verliest sowieso het lichaamshaar door kleding te dragen, dat is een natuurlijke evolutie van de natuur. Dat bodybuilders haar verwijderen heeft toch 0.0 met geaardheid te maken dacht ik zo.

Lekker dragen wat je mooi vindt, zal ik ook blijven doen.
 
Dat bodybuilders haar verwijderen heeft toch 0.0 met geaardheid te maken dacht ik zo.


Dat iemand een roze shirtje draagt heeft ook 0.0 te maken met geaardheid dacht ik zo :rolleyes:
 
Back
Naar boven