Fitness Seller

roze shirtje (1 bezoeker)

roze shirtje gay of okayt?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

roze shirtjes zijn gewoon gay
 
Dat iemand een roze shirtje draagt heeft ook 0.0 te maken met geaardheid dacht ik zo :rolleyes:
Poll zegt genoeg. Onthoud: het is niet wat jij denkt , maar wat anderen over jou denken ;)

Een hetero gaat ook niet in een lederen zwarte glimmende broek rondlopen, is toch net hetzelfde.
 
Poll zegt genoeg. Onthoud: het is niet wat jij denkt , maar wat anderen over jou denken ;)


Oh in dat geval maak ik dus nog kans bij je T als ik een roze shirt draag ;) :D
 
Haha, me moeder had voor me pa laatst een roze polo meegenomen... Je had die kop van hem moeten zien; priceless!! :roflol:
 
Heb ik gezegd dat je met een berenpels moet gaan rondlopen? Oerman betekend gewoon dat je man bent, en geen halve nicht. Haar scheren kan uit hygiene zijn, de mens verliest sowieso het lichaamshaar door kleding te dragen, dat is een natuurlijke evolutie van de natuur. Dat bodybuilders haar verwijderen heeft toch 0.0 met geaardheid te maken dacht ik zo.

Berenpels? WTF heb jij het over man..

Dus jij beweert dat mensen die met een roze shirt lopen een halve nicht zijn puur om het feit dat ze een kleur dragen die JIJ tot het segment potentiele homos schaart? Zegt meer over jou bekrompenheid dan over degene die het roze shirtje draagt.... (ik zal je een geheimpje vertellen.. de kleur van je shirt zegt ook 0.0 over je geaardheid)

Zoals jij weet (net zogoed als ik) word door de "maatschappij" het scheren van okselhaar en borsthaar etc.. als iets nichterig gezien.. dan kan je wel een mooi verhaaltje over hygiene gaan ophangen maar dat verandert helemaal niks aan de zaak gab..

Zo zijn er in de loop van de jaren veel dingen veranderd in de evolutie van de mens.. maar ik begrijp dat sommige nog niet helemaal mee zijn gegaan.. al moet ik wel zeggen dat het mij juist stoort.. nou ja stoort dat niet maar wel opvalt dat juist op een bb- forum waar iedereen loopt te mauwen dat iedereen vooroordelen heeft over de sport en hun beoefenaars iedereen loopt te zeiken over alles en nog wat en eigenlijk als eerste in de rij staan om andere mensen te beoordelen.. is het niet dit is het wel wat anders..

En natuurlijk snap ik wel dat mensen hier anders reageren dan in hun dagelijks leven.. de meeste diehier over alles en nog wat mauwen die zijn eigenlijk heel onzekere mensjes....

NeeT... je versterkt je standpunt niet zullen we maar zeggen...

Leuke anekdote by the way.. heb nog gewerkt met Remi Bonjaski in Amsterdam in een bar en heb hem ook wel eens betrapt op het dragen van een roze shirtje.. mischien wel leuk voor de grap om onze "echte mannen" op dit forum uit te nodigen om hem even persoonlijk te gaan vertellen dat ie eigenlijk een fag is.. zou wel een goed idee zijn toch? :roflol:
 
Shirts of polo's heb ik ook altijd verfoeid.
Tegenwoordig draag ik echter wel roze overhemden, overhemden waar roze in is verwerkt en een roze stropdas. Vind dat net weer ff anders.
 
Ik vind het gayer, wanneer je de hele tijd op andermans kleding let en ze daar op gaat beoordelen........
 
ik vind het gay.
Heb er verder geen problemen mee dat iemand het draagt, zal mij een zorg zijn ik heb wel andere dingen aan me hoofd.
 
dus als je een hakenkruis nou gewoon weg een heel mooi teken vind moet je die gewoon op je schouder tattoeren, wat er jarel geleden is gebeurdt is toch voor de grijze mutsen :rolleyes:
zo iets verouderd niet swa

Ok :rolleyes:
 
,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

Wanneer hebben we de eerste meeting? :verneder: :hornyna: :ds: :bukkake: :suckit:

Een kleur gelijk stellen aan gay, het moet niet gekker worden. Wat een angst toch weer.
 
Eigenlijk is het best wel triest dat mensen rekening gaan houden met wat andere mensen wel niet van je zouden vinden.
Uiteindelijk scoren de fags wel de meeste pussy, en daar sta je dan in je heterocoïtusuele outfit haha.

Spreekt die tweede zin de eerste zin niet een beetje tegen 'Mars' haha?
Jij geeft letterlijk toe dat je gewoon met de meute meeloopt.
 
Onzin dat het gay is, ik draag zo vaak roze, je moet er wel bruin voor zijn. Dan vind ik het mooi staan, roze bij een bleekscheet is vies. Maar flikker aub op met die opmerkingen dat het gay is. Gay zijn kan je niet zien aan de kleur kleding van iemand. Jullie zijn gewoon onzeker over jezelf wanneer je zoiets zegt of het staat je gewoon voor geen meter.
 
Poll zegt genoeg. Onthoud: het is niet wat jij denkt , maar wat anderen over jou denken ;)

Een hetero gaat ook niet in een lederen zwarte glimmende broek rondlopen, is toch net hetzelfde.

Het interesseert me werkelijk geen reet wat anderen van me denken. Daar komt bij dat ik van alle vrouwen complimenten krijg over het roze dat ik draag. Ik wordt er dus alleen maar zekerder van en ik vind het nog mooi ook. Tegen de mensen die denken dat ik homo ben.. BOEIE! Ga lekker in jullie schrale saaie grauwe zwarte, grijze, blauwe kleding lopen.
 
ik vind roze niet gay :)

zal me ook een zorg zijn wat iemand anders draagt, of wat iemand anders ervan vind :D
 
Als het zomer is en je bent goed bruin dan moet het wel kunnen. Ligt natuurlijk aan wat je nog meer aan hebt.
 
Back
Naar boven