AndroidHealthClinic

roze shirtje (1 bezoeker)

roze shirtje gay of okayt?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

Als het zomer is en je bent goed bruin dan moet het wel kunnen. Ligt natuurlijk aan wat je nog meer aan hebt.

Een witte linnen 3/4 broek en teenslippers, ideale combi.
 
na dit topic doorgelezen te hebben;

roze = overrated
 
Een witte linnen 3/4 broek en teenslippers, ideale combi.

hahaha daar heb ik nog een vakantiefoto van;

ik op een vouwfiets (gestolen op een camping in blanes) met een fles baco in mn hand, roze polo, witte linnenbroek, en teenslippers.

ik zal hem een eens scannen en posten.

enne;ja ik heb gedoet die avond, met een meisje (athans ik geloof dat het een k*tje was waar ik in liep te douwen....nou....nu ik er over nadenk....ahhh **** it ik ben wel klaargekomen)
 
Iedereen moet gewoon lekker zelf beslissen wat hij draagt. Je moet roze shirtjes niet links laten liggen omdat anderen dat misschien wel eens gay zouden kunnen vinden. Maar je moet ook geen roze gaan dragen omdat het zogenaamd 'in' is en iedereen het doet. Als roze je kleur is, gewoon dragen die handel en schijt hebben aan de rest.

Maar het blijft natuurlijk wel de #1 gay kleur.
 
Het bout me zowieso niks wat anderen vinden. Al loop ik met een bloem in mijn haar, so ****ing what?
 
witte linnen broek vind ik geweldig bij jongens :) lekker nonchalant.....

ik kan spijkerbroeken echt niet zien in de zomer
 
Ik zal nooit roze dragen, me vriendin zou het ook nooit willen zien. Het is gay en ik vind het gewoon niet mooi.
 
Alleen in de zomer hoor Yzord. :D
 
witte linnen broek vind ik geweldig bij jongens :) lekker nonchalant.....

ik kan spijkerbroeken echt niet zien in de zomer

WTF is daar nou weer nonchalant aan?
De enige reden dat die standaard nerds dat dragen, is omdat meisjes zoals jij denken dat het nonchalant (en dus leuk?) is. Volgens mij is dat alles behalve nonchalant.
 
Mij krijg je wel in roze. Niets mis mee. Maar niet met het kapseltje wat de ts beschrijft :D
 
ik heb geen probleem met roze
 
WTF is daar nou weer nonchalant aan?
De enige reden dat die standaard nerds dat dragen, is omdat meisjes zoals jij denken dat het nonchalant (en dus leuk?) is. Volgens mij is dat alles behalve nonchalant.

Ja, ik vind dat leuk.
Ieder z'n meuk
 
een linnen broek is zomers toch wel relaxter als een spijkerbroek vind ik .
 
Back
Naar boven