MuscleMeat

RPM - Applied Nutriceuticals

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

    RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

    RPM delivers:

    - Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg
 
Het voordeligts zul je zijn in een US webshop, of even kijken bij 1 van de sponsors.

Ok, ik heb 2 potten RPM en 2 potten DRIVE besteld om als stack te gebruiken via spiermassa.com vanwege de tip van StevenG. Goed contact met de verkoper en moet de bestelling vrij spoedig ontvangen.

Nog een keer de vraag waar ik al een tijdje mee rond zit te tobben:
Drive neem je op een nuchtere maag direct na het ontwaken. Hoe lang moet ik dan wachten voordat ik mijn ontbijt nuttig voor optimaal resultaat? En zijn er bepaalde ingredienten die ik beter niet kan nemen omdat ze misschien kunnen optreden als antagonist?
 
Mijn bevindingen over Drive en RPM:

Van alle twee kreeg ik een lekkerder gevoel, en meer focus tijdens het trainen.
RPM gaf mij een flinke energieboost, met als gevolg dat ik die avond zeer slecht heb geslapen haha.
De keren dat ik met Drive en RPM heb getraind, waren erg goede trainingen. Of dat dit het gevolg was van Drive en RPM ?? of gewoon door de CEE die ik ook slikte voor de training.
Kortom: het heeft wel effect gehad, maar niks schokkends. Ik sta nog steeds neutraal tegenover dit soort producten, ben in ieder geval niet overtuigd.
 
Heb de samples van RMP en Drive gebruikt, moet zeggen dat ik er weinig van het gemerkt. Training ging wel lekker, maar of dat door deze 2 producten kwam? daarvoor zou ik het langer moeten gebruiken dan slechts 1 enkele sample. Ook vind ik het jammer dat de capsules zo laag gedoseert zijn! Ik kwam uit op 2x Drive 'sochtends en 2x Drive + 4x RMP PWO. Ben toch al geen fan van capsules slikken, krijg er een misselijk gevoel van...

Zouden ze hoger gedoseert zijn/worden dan zou ik het een kans geven, maar op deze manier gaat het er niet van komen.
 
Weet iemand of er in dit supplement verboden stoffen zitten. Ik denk van niet, maar ik weet het niet zeker. Ik wil het effe voor de zekerheid weten. Wel een fakin goed supplement
 
Als het VERBODEN was kon je het niet kopen in NL...zo wel, dan is het niet verboden..
 
Nee, het bevat geen verboden stoffen, het is zelfs zo dat het product door iedere op doping gecontroleerde atleet gebruikt kan worden (welke sport of bond dan ook).
 
Heb mijn sampeltje ook opgemaakt en ik moet zeggen dat ik een lekkere pomp na het trainen had, heb van een energieboost niet heel erg veel gemerkt eigenlijk.
 
In het kort: wat is exact het verschil tussen drive en rpm?
 
ik heb mijn Drive sample nog liggen..snap het spul nog niet helemaal..wat het nou precies is, zal het in mn aankomende bulk in maart eens nemen (en uiteraard hier verslag uitbrenge)
 
Heb mijn sampeltje ook opgemaakt en ik moet zeggen dat ik een lekkere pomp na het trainen had, heb van een energieboost niet heel erg veel gemerkt eigenlijk.

En uw kracht(toename of niet)?
 
hmm, lijkt me idd interresant spul, maar heb toch men twijfels, heb eigenlijk nog geen supplement gehad waarvan ik direct zei DAT HELPT!
Crea mono, voelde nix,
Krealkalyn, noppes,
Nitrocrea, nog niks, binnekort nog eens proberen...
Zijn er nog testers te verkrijgen? Of zou ik het gewoon direct eens bestellen?
 
hmm, lijkt me idd interresant spul, maar heb toch men twijfels, heb eigenlijk nog geen supplement gehad waarvan ik direct zei DAT HELPT!
Crea mono, voelde nix,
Krealkalyn, noppes,
Nitrocrea, nog niks, binnekort nog eens proberen...
Zijn er nog testers te verkrijgen? Of zou ik het gewoon direct eens bestellen?

ik heb dat ook met crea
maar als ik de rpm correct inneem dan merk ik daar wel degelijk iets van

er zijn overigens nog samples te krijgen
moet je wel verzend kosten betalen
 
RPM: caffeine.

Drive: geen caffeine.

Nee dat klopt niet. Ja, DRIVE heeft geen caffeine als ingredient en RPM wel, maar DRIVE heeft een totaal andere werking.

Ik ga deze 2 binnenkort in een stack doen :)
 
Nee dat klopt niet. Ja, DRIVE heeft geen caffeine als ingredient en RPM wel, maar DRIVE heeft een totaal andere werking.

Ik ga deze 2 binnenkort in een stack doen :)

wel laten weten of het een beetje werkt he?
 
Dat iedereen er zo lyrisch over is.. Ik heb een hele bende van die samples verzamelt en opgebruikt en merkte er totaal niks, noppes nador van bij ruim de aanbevolen dosis naar gebruik naar instructie.
 
Dat iedereen er zo lyrisch over is.. Ik heb een hele bende van die samples verzamelt en opgebruikt en merkte er totaal niks, noppes nador van bij ruim de aanbevolen dosis naar gebruik naar instructie.

op een lege maag genomen? kreeg niet echte pumps hiervan maar wel meer focus en muscle-mind connection, persoonlijk train ik er lekker op
 
Ik heb een potje bij XXL gekocht, 10 stuks geprobeerd op een lege maag (uiteraard op meerdere trainingsdagen) en ze doen niets voor mij.

Heeft iemand toevallig interesse in het potje? Er zitten nog 100 pillen in + factuur van XXL.

Uiteraard tegen een zacht prijsje! stuur me gerust een pm!
 
Back
Naar boven