XXL Nutrition

Rsi

  • Topic starter Mike
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Jordees
Ik zou zeggen, probeer me eens te overtuigen van het tegendeel. Als mijn ongenuanceerde uitsprake me alleen maar voor lul zetten, doe jij dan eens genuanceerde uitspraken over rsi, de toedracht en klachten die mensen hebben.

Ik vermoed in 80% van de gevallen dat het: just another excuse is.

De mensen die echt RSI hebben, dus daadwerkelijke chronische pijn door het werk, zal ik niet veroordelen. Maar dan nog heb ik mijn twijfels bij de houding die men heeft gehad of de slechte voorlichting in deze tijdens het werk.

edit: En het weinige bewegen in de vrije tijd

Tja, aan mijn fietshobby is wel aan te zien dat ik nogal een doorbijterig type ben... zat en zit dus in de vrije tijd veels te lang achter de pc.. maar mijn blessure is in 1992-1994 opgelopen toen ik tikkend werk deed en er een te grote afstand was tussen mijn hoofd en de documenten die ik moest raadplegen.. ik zat zo dat ik optimaal kon tikken, wat een wezenlijk andere houding was dan ik voor lezen nodig had..
Pas na 1,5 jaar was ik assertief genoeg om om een docu-houder te piepen.. kreeg een flutding waar 2 blaadjes op konden en ik had dikke dossiers van plm 100 pagina's dik... het hielp ook niet dat ik per ongeluk tegen een balk aan liep toen ik een dossier uit het archief haalde en vast ging bladeren... half jaar hevige wagenziekte gehad. Maar daar ging ik niet mee naar de arts, want ach, een pijntje.. dat is toch niets.. gaat vanzelf over..

Helaas wist ik toen niet dat KT juist erg goed is.. anders was ik er wel spoedig overheen geweest...

In pauzes nemen ben ik nog steeds verrekte slecht.. ben niet streng genoeg voor me zelf..

Ben nu zover dat ik de internetkabel uit de muur trek als ik nu dit board bekeken heb... hopelijk tot morgen of zo.... (en niet eerder als je snapt wat ik bedoel!)
 
Back
Naar boven