MuscleMeat

RTL - Verslaafd - Kennen jullie Jan nog?

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Jullie hebben vast de aflevering van verslaafd gezien een lange tijd geleden op RTL over anabolen. Ik vind het altijd leuk om te kijken hoe het nu met die persoon gaat na verloop van tijd. Gelukkig is onze held NIET gevallen en is hij nog lekker met bodybuilding bezig, heerlijk. Kwam toevallig wat voorbij van hem op Facebook op Insta.

jan loomans jr (@loomans.bodybuilding.coaching) • Instagram photos and videos
 
Geen idee wie deze knaap is. Best wel een hoog bro gehalte. Wel leuke vriendin/vrouw.
 
Als ik me goed herinner gooit ie ook cayennepeper over zijn kip voor de vetverbranding.
 
Hahaha dikke haters allemaal. Vind het gewoon mooi om te zien dat hij zijn passie heeft doorgezet ipv naar de bs te luisteren.
 
Geen idee wie deze knaap is. Best wel een hoog bro gehalte. Wel leuke vriendin/vrouw.
Wilde net zeggen, vind zn vrouw het interessantste :D
 
Dat doen veel verslaafden.
Kon het niet beter verwoorden. Grappig dat we vergeten dat we hier in veel gevallen van verslaafden kunnen spreken, en dat een hele hoop van die verslavingstrekjes 1 op 1 te vergelijken zijn met elk andere verslaving dan ook die er bestaat. Ik weet overigens niet om welke bs en haters het ging. En gewoon de feiten analyseren betekent ook niet direct dat je aan het haten bent, ook zo'n aanname waar veel mensen te pas en te onpas mee strooien.
 
Heb de aflevering destijds gezien en heeft volgens mij alleen maar meegedaan omdat hij "moest".

Traint af en toe ook bij mij in de gym en is echt wel een buffe gast.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Hij wilde zich ook niet laten testen op het einde, begrijpelijk.
 
Goeie triceps
 
Shit dit heb ik gemist. En nergens online te vinden.. :mad:
 
Die Jan loopt bij mij op het werk rond. Can confirm dat hij nog altijd een flink fysiek heeft.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
En z.n vrouw zat zelfs te klagen dat ie veel kipfilet at enzo.
Wat een scheinheil zeg. Zelf vindt ze het waarschijnlijk fantastisch zo'n kerel en dan lopen janken.
 
Met zijn genetics/esthetics/bouw zal hij nooit hoog scoren. Verder prima gozert.
 
Back
Naar boven