MuscleMeat

rtl4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik hoorde dat er per jaar in de VS maar ongeveer 3 mensen sterven door het gevolg van AAS, valt best mee toch, sterfgevallen van multivits zijn vele malen hoger!!

Ja dat zijn de gevallen waarbij het bewezen is dat het door de AAS komt. Veel problemen bij AAS-gebruikers zijn niet direct terug te voeren aan AAS-gebruik. Dan aan lever-problemen en hart en vaatziekten. Als je als gebruiker een hartaanval krijgt, zal men nooit weten of dat komt door een zwak hart of door het gebruik van AAS.

Maar goed, mits men verstandig omgaat met AAS is er niet zoveel aan de hand. Wel valt me op dat veel DBB-ers net doen alsof er aan AAS-gebruik totaal geen risico's kleven. Dat is natuurlijk niet waar. Zodra men jarenlang lange periodes aan de steriods zit loop je wel degelijk flinke risico's.
 
ik hoorde dat er per jaar in de VS maar ongeveer 3 mensen sterven door het gevolg van AAS, valt best mee toch, sterfgevallen van multivits zijn vele malen hoger!!

dat is niet veel maar denk dat het hier om gevallen gaat die direkt kunnen worden gelinkt aan die anabolen. Hoeveel 40-ers zullen er per jaar in amerika neervallen door een hartaanval die ze kregen dankzij jarenlang anabolen gebruik toen ze 20/30 waren?

edi;t knakker was me voor
 
ik hoorde dat er per jaar in de VS maar ongeveer 3 mensen sterven door het gevolg van AAS, valt best mee toch, sterfgevallen van multivits zijn vele malen hoger!!
Ik weet niet waar jij je cijfers weg haalt, maar als we er van uit gaan dat het klopt, slaat je uitspraak nog nergens op...

Het percentage multivits gebruikers onder de mensen ligt veel hoger, waardoor er natuurlijk dan ook een hoger aantal sterfgevallen zou voorkomen.

Waarom positief of negatief aangezien dat vooringenomen standpunten zijn? Waarom niet bij feiten houden. En gvd feitenonderzoek doen. Er zat niet eens een week tussen de Vera die hier komt neuzen en de uitzending. en als het dan begint met mensen die slikken.....dan heeft RTL dus echt helemaal niks gedaan aan research. Vera had in elk geval een discussie kunnen aangaan hier op Dbb. De Theroux achtige wijze van zo onbevooroordeeld mogelijk onderzoeken wat de medemens beweegt in de keuzes die zij maken. http://clips.team-andro.com/watch/342bb6a226305aaf842b/BBC--Extreme-Bodybuilding--Louis-Theroux-1

Zouden mensen als die Vera nu alleen te lui zijn om een goede onderbouwing en kennis van zaken op te doen voor je een kijker verveelt met bullshit als dit of zou er bij RTL gewoon niemand werken met de capaciteiten van Theroux die wel intresse toont, vragen stelt, informatief en ook nog grappig is?
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag...waarom zou je het positief in het nieuws willen brengen. Ik geloof best dat het aantal gebruikers stijgt. Dat zie ik om me heen wel gebeuren in de gym. En het blijft misbruik van zware medicijnen, hoe je het ook bekijkt. En het bevorderd de gezondheid ook niet. Dus waarom een positief beeld willen scheppen zodat zometeen elke jostie eraan begint omdat de gevolgen schijnbaar wel zullen meevallen. Dan krijg je juist van die gevallen die helemaal over de schreef gaan. Die polikliniek komt er ook niet voor niks. Waarschijnlijk komen de artsen steeds meer "gevallen" tegen waarbij het gebruik op een slechte manier afloopt waardoor er behoefte is aan zo'n kliniek.
 
ik hoorde dat er per jaar in de VS maar ongeveer 3 mensen sterven door het gevolg van AAS, valt best mee toch, sterfgevallen van multivits zijn vele malen hoger!!

en procentueel ?

Zelfs aan efedrine stierven er al meer dan 3 per jaar in de hoogtij dagen.
 
Back
Naar boven