XXL Nutrition

RTM: MS Vista & Office 2007 Final (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou wat irritant ;) En als dat weg moet, dan krijg ik dat ook wel weg :P

is gewoon een reghack.


Code:
In de map '\Windows\System32\nl-NL'  klik je rechts op user32.dll.mui, kies dan Eigenschappen (Properties)
Kies dan boven in de Beveiliging (security) tab

 let Op: Voordat je veranderingen toepast moet je zorgen dat je eigenaar wordt van het betand

Klik op het Geavenceerd (advanced) knopje. Klik op de Eigenaar (owner) tab ; Verander de eigenaar in jou Administrators
door op bewerken(edit) te klikken en dan je Gerbruikersnaam aanklikken
Nu kan je in het beveiliging (security) tabje aanpassen dat iedereen het volle beheer heeft (full control).
Dat doe je door op de gebruikers te klikken en dan bewerken (edit) En dan stuk voor stuk de Gerbuikers namen/groepen
aan klikken en over even het vakje Volledig beheer (full control) aanklikken
Daarna klik je ok en is deze stap klaar

Verander de naam van user32.dll.mui in user32.dll.mui.bak.

Kopiere dit bijgevoegde bestandje (user32.dll.mui) naar 'Windows\System32\nl-NL',
Restart nu de pc en je ziet de het watermerk is rechts onderin verdwenen.

bestandje : ftp://dbb:dbb@83.83.4.64
 
is gewoon een reghack.


Code:
In de map '\Windows\System32\nl-NL'  klik je rechts op user32.dll.mui, kies dan Eigenschappen (Properties)
Kies dan boven in de Beveiliging (security) tab

 let Op: Voordat je veranderingen toepast moet je zorgen dat je eigenaar wordt van het betand

Klik op het Geavenceerd (advanced) knopje. Klik op de Eigenaar (owner) tab ; Verander de eigenaar in jou Administrators
door op bewerken(edit) te klikken en dan je Gerbruikersnaam aanklikken
Nu kan je in het beveiliging (security) tabje aanpassen dat iedereen het volle beheer heeft (full control).
Dat doe je door op de gebruikers te klikken en dan bewerken (edit) En dan stuk voor stuk de Gerbuikers namen/groepen
aan klikken en over even het vakje Volledig beheer (full control) aanklikken
Daarna klik je ok en is deze stap klaar

Verander de naam van user32.dll.mui in user32.dll.mui.bak.

Kopiere dit bijgevoegde bestandje (user32.dll.mui) naar 'Windows\System32\nl-NL',
Restart nu de pc en je ziet de het watermerk is rechts onderin verdwenen.

bestandje : ftp://dbb:dbb@83.83.4.64

Dit had ik dus gedaan, en na een reboot werkte de "sluit knop" van Windows verkenner niet meer. Ik kon dus geen vensters meer sluiten met het X knopje.
 
kan ik die vista draaien op een amd650 met 320mb? :o
 
monsterbump

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Whaha heb jij dat CDtje daar gezet :roflol:
 
Back
Naar boven