AndroidHealthClinic

rug dubbel biceps pic

Bezoekers in dit topic

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
1.092
Waardering
69
Train nu bijna 4 jaar, 2 kuurtjes erop zitten waarvan 1 met bevredigend resultaat.

stats 1.76 m, 93 kg BF% geen idee

rug.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er al goed uit!!
Alleen nog aan de symetrie werken, dan ziet het er al gelijk beter uit!!

Ga zo door man!!!
 
Symmetrie is volgens mij een beetje vertekend door de hoek. Ziet er trouwens goed uit. :thumb:
 
idd ziet er prima uit

:thumb:

de symetrie is ook in orde, je krijgt een verkeerd beeld door de lichtinval
 
Ziet er goed uit maar alleen na twee kuren kun e toch groter zijn. Dit resultaat kun je volgens mij even goed naturel behalen.
Maar toch goe bezig hoor;)
 
Ziet er goed uit maar alleen na twee kuren kun e toch groter zijn. Dit resultaat kun je volgens mij even goed naturel behalen.

moeilijk te zeggen als je niet weet hoe ie er eerder uitzag en wat ie gehad heeft. Wat je zegt dat het naturel te behalen is is dat zeker waar maar niet iedereeen heeft de juiste genen.....

ziet er overigens goed uit!!
 
netjes hoor ! wijde rug joh ! alleen je schouders lijken achter te liggen. maar da kan ook aan de rare hoek van de foto liggen :)

keep it up m8 !
 
netjes, ziet er goed uit
 
applaus van dandy..heel netjes. gode en zeer wijde rug. heb je nog meer pics?
 
Kan zijn omdat de foto van een laag punt genomen is, maar t ziet eruit alsof je weinig piek op je bi's hebt
 
Originally posted by Wout
Kan zijn omdat de foto van een laag punt genomen is, maar t ziet eruit alsof je weinig piek op je bi's hebt

komt door de stand van z'n handen
 
foto's inderdaad te veel van onderen genomen, maar ziet er massief uit! :thumb:
 
ziet er netjes uit
alleen je biceps, daar moet echt wel ff wat op hoor en je achterkant schouders, ga daar ook 's ff wat harder tegenaan
voor de rest ok !
ga zo door !
 
Originally posted by Marcus
ziet er netjes uit
alleen je biceps, daar moet echt wel ff wat op hoor en je achterkant schouders, ga daar ook 's ff wat harder tegenaan
voor de rest ok !
ga zo door !

Mee eens, goed werk op die puntjes na.

Keep up the good work.

Groet Smalluser :thumb:
 
Tnx voor de reacties...

Tnx voor de reacties...


@ munk: klopt, en heb er zelf beetje spijt van.. eerste kuur was trouwens grote flop.

@ Marcus: de foto is idd beetje slecht genomen..biceps lijken daardoor extra klein ( ze zijn al niet erg groot :( )
Idd achterkant schouders wat verwaarloosd en altijd na rug getraind die dan weer wel me sterkste kant is.

@ Ellektra: tnx :D
 
Back
Naar boven