XXL Nutrition

Rug foto!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ricar87

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 jan 2005
Berichten
1.753
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
95kg
Hey mensen...!

Eindelijk een foto van Johnny 01 na 3 maanden trainen.
Geef al je commentaar maar, ik kan het wel aan. :p

P.S. niet op de kleur letten, want me armen waren een beetje verbrand en de rest niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
redelijke verhoudingen en behoorlijk symmetrisch, maar massa.... :D
onderrug is nog beetje hopeloos ;)
Deadliften met die handel....
 
Begin is er, nu doorstampen!
 
gaat de goede kant op nu gewoon doorgaan
 
mooie schouders en armen..beetje meer massa mag wel. en kleurtje ..ja iets bruiner komt je wel ten goede :cool:
 
ja het is een stap in de juiste richting maar het is wat jij ervan maakt.
 
:roflol: mooi hemdje!

Ziet er goed uit na 3 maanden, lekker blijven beuken. Onderrug kan beter. Lats komen al lekker door.
 
als je nou meer gaat deadliften en legpressen ipv van typen van je posten, dan komt het wel goed:cool:
 
Jammer dat ik na de derde reactie al weer posts moest verwijderen. Blijven we wel gewoon on-topic? Het gaat hier dus over zijn fysiek, en niet over zijn postcount.
 
je lijkt op een ghb gebruiker zeer pezig en spierballetjes
 
johndope zei:
je lijkt op een ghb gebruiker zeer pezig en spierballetjes
Bedankt voor die nuttige informatie :rolleyes:


ontopic: Goeie basis! Je mist wat massa en onderrug kan inderdaad beter getraind worden, maar die armen vind ik heus niet slecht hoor.
Keep up the good work :thumbs:
 
Deadliften!! Verder ben je goed bezig, in het echt sta je nog iets droger dan op de foto.

En blijven squatten natuurlijk, is duidelijk dat je benen aardig wat aan kunnen.
 
het begin is gemaakt ziet er goed uit
 
Goed bezig. blijven eten en knallen nu!
 
klusmier zei:
als je nou meer gaat deadliften en legpressen ipv van typen van je posten, dan komt het wel goed:cool:
Lees: Squatten!!
Ik vind het trouwens nog best netjes voor 3 maanden (ervan uitgaande dat je op 0 begon)
 
Best goed voor 3 maanden. Ga zo door, en vreten he.
 
Wat zijn je stats Johnny?

Vreten als een beest en kort en heftig trainen,kerel.
 
Centaur zei:
Jammer dat ik na de derde reactie al weer posts moest verwijderen. Blijven we wel gewoon on-topic? Het gaat hier dus over zijn fysiek, en niet over zijn postcount.
ok begrepen, excuus voor mijn botte reactie ( had mijn dag waarschijnlijk niet....)
 
Back
Naar boven